Betteke schreef:En dat je denkt dat het gezelliger is met sigaret, ook zoiets raars.
haha ja inderdaad, slaat eigenlijk helemaal nergens op.
Hoor ik ook vaak zeggen hoor, 'ja het is zo gezellig'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Vorige week dinsdag ben ik weer begonnen met roken en zit op dit moment aan een biertje met een sigaretje. Heerlijk!
Citaat:Ik vind die "na het avondetensigaret" zo'n moeilijk moment. Ik heb net een hele bak ben en jerry's leeg zitten eten wat niks hielp en zit erover te denken om zo maar op de bank te gaan liggen slapen want anders heb ik er de rest van de avond moeite mee.
Anoniem schreef:Dag 4![]()
OMG, ik stak net een lange vingerkoekje in mijn mond en hield hem daarna vast als een sigaret (tussen mijn vingers) zonder dat ik het in de gaten had![]()
Ben van de Ben en Jerry's overgestapt op Calippo's, volgens mij word je daar minder snel dik van.
Ik ga zo maar weer eens de zoute stengels uit de kast pakken.... die at ik vroeger ook nooit!
Hebben jullie geen vreetaanvallen 's avonds???
Anoniem schreef:Dag 4![]()
OMG, ik stak net een lange vingerkoekje in mijn mond en hield hem daarna vast als een sigaret (tussen mijn vingers) zonder dat ik het in de gaten had![]()
Ben van de Ben en Jerry's overgestapt op Calippo's, volgens mij word je daar minder snel dik van.
Ik ga zo maar weer eens de zoute stengels uit de kast pakken.... die at ik vroeger ook nooit!
Hebben jullie geen vreetaanvallen 's avonds???
shadowflower schreef:gewoon heel streng zijn voor jezelf is het woord ! bedenk je elke keer waarom je stopt. Bij mij was het "Maar Majo, weet je wel hoe ongezond die gore rotpeuken zijn voor je ... " en dit riep ik elke keer tegen mezelf