Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Een bloemetje voor Ayasha... *update op p60!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 00:39

Yvonne; de vermoeidheid van mijn infarct ken ik. Dit is een ander soort vermoeidheid. Inmiddels besef ik heel goed dat ik nooit meer de persoon zal zijn van voor mijn infarct. :)

Cayenne; de schade in mijn enkel is hoe dan ook onomkeerbaar...daar zal ik mee moeten leren leven. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets gedaan heb. Verstappen ja maar niks dat bleef hangen of zelfs blauw werd... Dus oorzaak onbekend momenteel. Veel factoren die mee kunnen spelen, het versneld zullen hebben, maar geen van die factoren op één na was aanwezig toen de pijn begon (factor v leiden afwijking, das genetisch dus ben ik mee geboren maar ik neem preventief bloedverdunners al van voor de pijn..) CU geeft reumatische klachten. Ook mee geboren maar pas actief geworden ruim na de pijn. Wil wel zodra ik bij de gastro enteroloog kom vragen of CU een medeplichtige kan zijn gezien ik inmiddels in drie ziekenhuizen zit ben ik vaak beter zelf boodschapper :+ (en dan wil de block het allemaal nog meer apart gaan zetten)