Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 21:23

Ook robincera heb ik een berichtje gestuurd een paar dagen geleden. :)

Maar dan denk ik tochdat ik voor de Luxy's ga, 1 zo'n set neem, zitten daar gewoon 9 (10?) dezelfde matten? ik draag er 4 a 5 per keer.. dus kan ik evt de helfd donker verven en de helfd zo laten, aangezien ik mijn haar dus weleens verf.. :o of is dit nou een hele mooi fantasie haha. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 23:00

gevonden :)

moest even zoeken maar nu heb ik het expert-topic gevonden:)

Ik wil graag iets met mijn haar doen maar niet verven oid. Nu dacht ik aan extensions.

1 probleem, ik heb rood haar (van nature) is hier wat mee te doen?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:52

Heb die 3-day-straight gekocht, en moet zeggen het werkt :)!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:57

Wie weet een adresje in de buurt van rotterdam die extensions zet?
Zit er over na te denken om binnenkort toch extensions te nemen. Ik verf me haar altijd, maar extensions kan je ook verven las ik? Heb me haar bijna altijd in bruintinten, op het moment donker :)
Wil het als het kan tot net boven me billen. Heb het zelf tot over me schouders maar en heb krullen van nature. De ene dag meer en de andere dag een stuk minder ligt aan het weer en wat ik ermee dooe. Woon zelf in Vlaardingen dus zoek iets in vlaardingen, schiedam, rotterdam, maassluis enz.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:58

xAylie schreef:
Ook robincera heb ik een berichtje gestuurd een paar dagen geleden. :)

Maar dan denk ik tochdat ik voor de Luxy's ga, 1 zo'n set neem, zitten daar gewoon 9 (10?) dezelfde matten? ik draag er 4 a 5 per keer.. dus kan ik evt de helfd donker verven en de helfd zo laten, aangezien ik mijn haar dus weleens verf.. :o of is dit nou een hele mooi fantasie haha. O:)

Helfd? Hahaha ik moest er wel om lachen :P

Maar dat kan natuurlijk , de helft wel verven en de andere helft niet.
Ik heb op deze manier ook 2 sets, en daardoor doe ik wel 2x zo lang met het haar (omdat je kan afwisselen). Ik heb ze nu 1 jaar en zien er nog perfect uit, punten zijn nog heerlijk zacht en niet gespleten of droog.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 10:59

Marlis schreef:
Wie weet een adresje in de buurt van rotterdam die extensions zet?
Zit er over na te denken om binnenkort toch extensions te nemen. Ik verf me haar altijd, maar extensions kan je ook verven las ik? Heb me haar bijna altijd in bruintinten, op het moment donker :)
Wil het als het kan tot net boven me billen. Heb het zelf tot over me schouders maar en heb krullen van nature. De ene dag meer en de andere dag een stuk minder ligt aan het weer en wat ik ermee dooe. Woon zelf in Vlaardingen dus zoek iets in vlaardingen, schiedam, rotterdam, maassluis enz.

Niet alle extensions kun je verven, alleen de human-hair extensions.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 11:38

Ja haha wilde fantasie he Focussed O:) maar het leek me wel handig, stel ik wil mijn haar weer verven (kleurspoeling dan) kan ik daar ook gewoon nog mee extensions in, want die verf ik dan mee. :)
En de andere helfd niet, zodat deze in tact blijven voor bij m'n eigen extensions haha.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:39

Wie een tip tegen droge extensions? :\ ik heb Socap Original natuurhaar wat moet krullen, nouja het krult wel.. of nouja het is meer slag eigenlijk en mijn eigen haar krult wel, maar de onderkant is echt droog en ik ben er heel voorzichtig mee, doe er ook regelmatig maskertjes in etc. wie heeft tips? :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 21:57

Afknippen :)

Meer kan je niet doen tegen droog haar. Maskertjes, conditioners en shampoos doen niks voor je haar. Alleen een nieuwe laag siliconen erover leggen waardoor je de droogheid minder ziet/maskeert.

Verder proberen het zo min mogelijk verder uit te laten drogen: niet stijlen, föhnen of krullen, ook niet met een heatprotector er in. Niet wassen met sulfaten, die helaas in elke shampoo zitten. Dus of een sulfaat vrije shampoo kopen (bijv yes to carrots van de tuinen) of niet wassen met shampoo.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 23:45

Focussed schreef:

Zou ik niet doen met extensions, dat had mijn kapster ook gedaan..
Je kan het beter snijden..

Sorry, nog steeds stille meelezer haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 07:24

Niemand die hier weet of er mooie natuurlijk rode extensions te krijgen zijn?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:37

Oja idd, je kunt ze beter laten snijden!!
Het nadeel is natuurlijk wel dat ze een stukje korter worden, maar door het te laten zitten loop je wel het risico dat het doorsplijt: m.a.w. het droge stuk wordt steeds langer.

Vonneke: vast wel! Rood is wel een lastige kleur. Vaak heb je 100 tinten bruin en blond en misschien 5 rood, omdat er natuurlijk gewoon minder vraag is. Je kunt natuurlijk ook een makkelijk te
Verven kleur kopen, zoals blond, en die bij de kapper in je eigen kleur laten verven. Moet je dus alleen wel human hair hebben

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 11:16

Ik zal me ook maar weer eens melden hier.

Ik ga tegenwoordig naar xtended hairsalon in den bosch voor mijn haarverlening. Hun doen aan weave..
Ze hebben zoveel mooie soorten haar echt goede kwaliteit en 100 procent echt human hair.
Nu heb ik even een rustperiode maar laat ze binnen 2 maanden er weer inzetten.

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:19

Ja maar het is gewoon helemaal een beetje droog net touw en het lijkt zo dood.. en dan zitten er zwarte haren tussen echt lelijk.. krijg bijna spijt maar goed..

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:20

xSOULSISTER schreef:
Focussed schreef:

Zou ik niet doen met extensions, dat had mijn kapster ook gedaan..
Je kan het beter snijden..

Sorry, nog steeds stille meelezer haha!

Jij had ook die 'krullende' toch? die je er na 4 maanden weer uit had laten halen?

En zitten je nieuwe er weer in en bevallen ze? Sorry als ik er overheen heb gelezen..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:22

Marlies94 schreef:
Ja maar het is gewoon helemaal een beetje droog net touw en het lijkt zo dood.. en dan zitten er zwarte haren tussen echt lelijk.. krijg bijna spijt maar goed..

Hoeveel had je ervoor betaald?

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:56

Focussed schreef:
Marlies94 schreef:

Hoeveel had je ervoor betaald?

Ik heb Socap Original, heb ze zelf in de verpakking gezien. Ik heb voor 125 stuks €245 betaald volgens mij..

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:16

Nou voor dat geld zou ik even teruggaan hoor! Voor 245 mag je goed haar verwachten, en niet wat snel keidroog is!

Of heb je het misschien vaak gestijld of gekruld? (En vaak noem ik meer dan 1 a 2 keer per week)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:34

Morgen worden mn extensions gezet! Wat gebruiken jullie voor producten om je extensions mooi te houden? En met wassen gebruiken jullie dan ook conditioner? Ik gebruik in mn eigen haar geen conditioner oomdat het zo snel vet word,,

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:47

Weet een van jullie de email van nikita's hairextensions? Kan het niet vinden op internet... Raar!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:27

Suusjwah schreef:
Weet een van jullie de email van nikita's hairextensions? Kan het niet vinden op internet... Raar!

PB-tje :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:20

Nou ik kon me niet inhouden om te wachten op de 160gr en heb de 120gr van Luxy besteld, hopen dat ze voor mijn verjaardag erzijn.. Ik heb toch geen dik haar en anders kan ik altijd een 2de bij kopen

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:04

Ben benieuwd. :D

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:07

ik zit erover te denken om voor de flip in hair te gaan voor mijn bruiloft. Iemand zelf ervaringen mee hier??

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:26

Ja ik heb een flip in, erg makkelijk hoor!