Maar dan denk ik tochdat ik voor de Luxy's ga, 1 zo'n set neem, zitten daar gewoon 9 (10?) dezelfde matten? ik draag er 4 a 5 per keer.. dus kan ik evt de helfd donker verven en de helfd zo laten, aangezien ik mijn haar dus weleens verf..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAylie schreef:Ook robincera heb ik een berichtje gestuurd een paar dagen geleden.
Maar dan denk ik tochdat ik voor de Luxy's ga, 1 zo'n set neem, zitten daar gewoon 9 (10?) dezelfde matten? ik draag er 4 a 5 per keer.. dus kan ik evt de helfd donker verven en de helfd zo laten, aangezien ik mijn haar dus weleens verf..of is dit nou een hele mooi fantasie haha.
Marlis schreef:Wie weet een adresje in de buurt van rotterdam die extensions zet?
Zit er over na te denken om binnenkort toch extensions te nemen. Ik verf me haar altijd, maar extensions kan je ook verven las ik? Heb me haar bijna altijd in bruintinten, op het moment donker
Wil het als het kan tot net boven me billen. Heb het zelf tot over me schouders maar en heb krullen van nature. De ene dag meer en de andere dag een stuk minder ligt aan het weer en wat ik ermee dooe. Woon zelf in Vlaardingen dus zoek iets in vlaardingen, schiedam, rotterdam, maassluis enz.
xSOULSISTER schreef:Focussed schreef:Afknippen
Zou ik niet doen met extensions, dat had mijn kapster ook gedaan..
Je kan het beter snijden..
Sorry, nog steeds stille meelezer haha!
Focussed schreef:Marlies94 schreef:Ja maar het is gewoon helemaal een beetje droog net touw en het lijkt zo dood.. en dan zitten er zwarte haren tussen echt lelijk.. krijg bijna spijt maar goed..
Hoeveel had je ervoor betaald?