Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MMMaaike schreef:Nathalieee: Spitskool eet ik regelmatig, maar dan met een beetje witte rijst.
Je neemt een Wok. 2 Uitjes in stukjes, even aanfruiten met een beetje olijfolie en dan het gehakt (250 gram) (mager/rund) erbij, dan doe je een bouillion blokje (rund) erdoor verkruimelen en een scheutje ketjap. Als laatste wok je de spitskool (fijn gesneden, smalle strookjes) kort nog even mee, voordat het echt helemaal slap wordt. Echt heerlijk(kool is trouwens goed voor de lijn! werkt vochtafdrijvend)
(= voor 2 pers.)
Dieuwke_ schreef:O: 1bh met banaan + half banaantje los, beker thee
T: flesjes water
M: 1bh met vruchtenhagel, appel en flesje water
T: 1bh met philadelphia, plakje kipfilet tuinkruiden, gebraden kalkoenreepjes (5% vet), sla, eitje en zoetzure dressing en een flinke kop melk
T: 2 bekers thee
A: gebakken aardappeltjes met sla, eitje, slasaus en ketchup en zalm met provencaalse kruidensaus
T: kopje yoghurt
B: 15km fietsen
Dieuwke_ schreef:Dieuwke_ schreef:O: 1bh met banaan + half banaantje los, beker thee
T: 1bh met philadelphia, plakje kipfilet tuinkruiden, gebraden kalkoenreepjes (5% vet), sla, eitje en zoetzure dressing en een flinke kop melk
A: gebakken aardappeltjes met sla, eitje, slasaus en ketchup en zalm met provencaalse kruidensaus
T: kopje yoghurt
Goedgekeurd voor vandaag?
Jaime_ schreef:Ik eet straks rosti-rondjes met koolvis, en eigenlijk dat preiprutje, maar dat wordt dan wrs iets als stoomgroenten
Dieuwke_ schreef:Dieuwke_ schreef:O: 1bh met banaan + half banaantje los, beker thee
A: gebakken aardappeltjes met sla, eitje, slasaus en ketchup en zalm met provencaalse kruidensausT: kopje yoghurt
Goedgekeurd voor vandaag?
amsterdam_30 schreef:Rosti is superrr lekker, maar ooooh zo vet.
Eet smakelijk!!
Ga zelf grote zak verse spinazie eten met een eitje, gekookte aardappels en wat sla (met komkommer, tonaat etc).Jaime_ schreef:Ik eet straks rosti-rondjes met koolvis, en eigenlijk dat preiprutje, maar dat wordt dan wrs iets als stoomgroenten
M_D_H schreef:alleen...
ik wilde net aan mijn sit-ups beginnen...
en toen kreeg ik in eens steken in mijn borst
en nu heb ik een verlammende pijn in mijn linker schouder/arm...
weet niet wat het is
Winxz_Bas schreef:Ik heb het ook slecht gedaan voor mijn doen, haha
gezondigd dus..
5 speculaasjesEn ook nog 40 gram chips.. oeps.
verder
dus
O= 1 Bh met ham (112) 200 ml Yoghurt met mandarijn (100)
T= 5 speculaasjes. (238)
M= 1 Bh met Filet american (130) en appel (81)
T= 40 gram chips. (217)
A= kippensoep met brood. (200)
dat is samen = 1078.. Vrij weinig.. maar ik zit erg vol!
ofja een vetarm tussendoortje, dus fruit of een bakje yoghurt,
want ik heb genoeg vet binne gehad.
wat vinden jullie er van?