Ik vind het dus ook heel moeilijk. Liefst (mentaal) wil ik 'gewoon' mijn 7-km stukkie lopen vanmiddag en dan donderdag 20 minuten interval. Maar door die lichamelijk klachten vraag ik me dus af of het verstandig is of dat er eea sluimert. Die honger is namelijk ook geen "ik verveel me" of "oeh lekker" honger, maar oprechte honger, waarvan ik niet aankom ook.
Wen, die honger kan ook komen doordat je meer bent gaan lopen en dus meer verbrand.
Maagzuur en hoofdpijn is bij mij vaak een stressverschijnsel dus daar zou ik mee oppassen.
Mocht je je bij lopen goed blijven voelen, zou ik er gewoon mee doorgaan maar zou wel kijken of je andere dingen die voor jou meer spanning met zich meebrengen, te verminderen of even niet te doen. Qua werk is dat natuurlijk moeilijk, maar probeer toch wat afstand te nemen. Niet alles hoeft een 10 te krijgen, een 7 is ook voldoende
Hihi, hoor wie het zegt maar goed, voor een ander weet ik altijd goed wat wel of niet te doen. Voor mezelf is dat een stuk moeilijker
Ik ga niet lopen vandaag. Ik ga zo mijn bed in met een bak chocola en een boek. Zit er doorheen. Rijden ging heerlijk, maar daarna was ik compleet energieloos. Geen zin meer om te lopen dus dan maar even niet. Zijn de laatste loodjes, half oktober is de druk van 75% van de dingen die nu druk geven eraf...
ik wilde vandaag niets gaan doen, maar kreeg te horen dat het paard erg stijf was vandaag... dus misschien dat ik die meeneem op een rustig rondje rennen... kan ze lekker een beetje meedraven en loop ik minimaal...
ladyisabelle
Geplaatst: 14-09-10 18:26
Gefeliciteerd lauralarissa!
WenK, sterkte, je moet doen waar je je goed bij voelt, morgen is er weer een dag om te hardlopen!
Ik lees wat met jullie mee en zie dat jullie allemaal hartstikke goed gaan! Ook leuk dat jullie wedstrijden gaan of al lopen! Ik hoop dat ik aan het eind van de training ook eens een 5 km wedstrijd mee kan lopen Ik heb vandaag les 4 gelopen, vorige week erg druk gehad met school, de paarden en de lessen daarbij! Dus deze week weer goed begonnen, hoe plannen jullie alles in? Rijden jullie ook nog paard(en)?
dasnkjulliewel allemaal! Ben erg moe, dus lopen wordt het maar niet vandaag. Morgen dan maar een stuk lopen
Fanneke
Geplaatst: 14-09-10 20:01
@lauralarissa GEFELICITEERD met je rijbewijs!! Goed hoor! Morgen ga jij lekker de weg onveilig maken! @WenK, als je al weet dat hardlopen niet verlicht,gewoon er aan toegeven. Het is ook energieloos weer! Alleen zou ik geen chocolade eten als je last hebt van maagzuur, dit verergert juist.
iets heel anders, hoe doen julie het met donkerder worden en verlicht zijn? Van die reflectie bandjes om je armen? lampje op je hoofd? knipper paardrijlamp om je been (disco!)?
ladyisabelle, ik loop hard op de di, do en za en ik rij paard op ma, woe, vrij, za en zo. verder nu nog 32 urige werkweek, wordt 24 en dan nog gezin met 2 kids en 2 honden. heb het geluk dat paard volpension staat en dagelijks buiten op de wei loopt.
kds, ik heb zo'n geel hesje aan. gelukkig hier alleen maar vrij liggende fietspaden waarbij soms een kruising met een straat en allemaal lantaarnpalen. dus goed verlicht en veilig maar voor de zekerheid toch zo'n vestje. voor weinig te koop bij de action.
Zoooo ben vanavond weer geweest, maar wat een weer Heb 35 minunten over 5 km gedaan, geen hele snelle tijd dus, maar ik kreeg onwijs zijsteek, ik heb dus ook hele stukken moeten wandelen om daar weer een beetje van af te komen. Dus al met al niet heel slecht want conditioneel kon ik het wel aan, mijn benen voelen nu wel wat zwaar en ik zal morgen wel wat spierpijn hebben maar dat geeft niet. Ik hoop donderdag nog een rondje te kunnen lopen maar ik vrees dat het vrijdag wordt. Ik ben nu ook niet zo bang meer voor de 4mijl, met een rustig constant tempo weet ik dat ik het makkelijk uit moet kunnen lopen. Het mag allemaal nog wel eenbeetje sneller en daar ben ik dus nu mee bezig
Ik heb een oranjehesje en een ruiterlampje om mijn arm, verder zit op de broek die ik vorige week bij de AH heb gekocht ook reflectiestrepen en op mijn schoenen trouwens ook