Of ergens zoiets

kun je eventueel een foto van je buurjongen op plakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:Maar ik wordt het een beetje zat dat je niet gewoon aangifte doet, hoe moeilijk het ook is en hoe dapper je al bent geweest. Het is het laatste kleine stapje naar de vrijheid van je EIGEN leven! Dat is toch wat je wilt?
em_papillon schreef:Maar ik wordt het een beetje zat dat je niet gewoon aangifte doet, hoe moeilijk het ook is en hoe dapper je al bent geweest. Het is het laatste kleine stapje naar de vrijheid van je EIGEN leven! Dat is toch wat je wilt?
superwoman schreef:em_papillon schreef:Maar ik wordt het een beetje zat dat je niet gewoon aangifte doet, hoe moeilijk het ook is en hoe dapper je al bent geweest. Het is het laatste kleine stapje naar de vrijheid van je EIGEN leven! Dat is toch wat je wilt?
Vind dit wel een erg botte reactie die zeker niet klopt. De stap van aangifte is zeker niet automatisch de stap naar een eigen leven en vrijheid...dan snap je er werkelijk geen snars van.
Tuurlijk wil ik ook dat ze aangifte doet, maar wel omdat/wanneer ze dat zelf ook wil.
!
em_papillon schreef:Het is wel een automatische stap naar een eigen leven. Uiteraard heb je die niet gelijk na een bezoekje politie bureau. Het heeft veel tijd nodig en inderdaad, dat moet Ts gewoon op haar manier verwerken en op de manier die zij wil. Maar nu gebeurd er niets.. en dat vind ik gewoon jammer.
Anoniem1994 schreef:En ben nu echt compleet kapot