Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
ben ik niet meer gewend....ik lig dus vrolijk wakker vanaf een uurtje of 2.
Hier nog steeds knudde, 10 x per nacht wakker is nog niets meestal.... Ben gister voor t eerst bij de osteopaat geweest met d'r en ze heeft een goed pijnlijke plek in haar nek/overgang naar de schedel. We hopen dat als deze behandelt is ze beter slaapt, ze slaapt nl wel altijd in een houding waarin er minder druk op die plek staat. En mij lijkt het vrij logisch dat als ze in haar slaap anders gaat liggen, ze wakker wordt door de pijn die die plek veroorzaakt. Maar dat is afwachten natuurlijk. Zeker weten we nooit, of het slechte slapen hier door komt. Anders wil de huisarts een opname regelen waar de een paar dagen geobserveerd wordt, maar dat zie ik nog niet zo zitten dus eerst andere dingen proberen.
En daar omheen wordt ze heel vaak wakker maar valt ze met een paar slokken weer in slaap. Het is dus geen honger.
. Ze haalt het nu tot een uurtje of 5.00, maar omdat dit vanaf 21.00 's avonds is valt het wel onder de noemer "doorslapen".
Marinde hoeft dus geen spreidbroekje meer aan! Daarna moest mijn man nog een pak kopen voor de bruiloft van as zaterdag (mijn broertje gaat trouwen) en omdat het etenstijd was heb ik voor we de winkel in gingen nog even gevoed in de parkeergarage, handig die bv! Groente is een wisselend succes, ze "eet" nu met ons mee aan tafel wat ze heel gezellig vind, brocolli is vies (ze ging zelfs kokhalzen en overgeven!), worteltjes errug lekker (hele bordje met smaak leeg gegeten) en de sperziebonen van vandaag waren redelijk te eten. Lijkt ze iig niet op mij met eten want ik vind worteltjes echt niet te eten.
. Maar hier ook een borstvoeding mama en alweer sinds 12 mei 2010
.
.
(is vorige week vrijdag gemaakt) =4.5mnd oud
. En idd Jayden is een echt liefffff manneke maar hij is nog liever als ie slaapt haha
. En idd vind het ontzettend slordig hoe ze me/ons hebben behandeld in zknh. Als we ooit een 2e mogen krijgen dan zal ik wat strenger op mijn strepen gaan staan naar ze toe want ook dan heb ik sowieso de keus voor borstvoeding
), maar mijn bv gevoede baby dat niet zou mogen/kunnen. Kleine kinderen gaan daar ook al in mee dat fv de norm is, was pas ergens aan het voeden waar kleine kinderen waren (goede vrienden) zei het oudste zoontje van bijna 4 "die baby is nog te klein om aan de fles te drinken".
.
.

Toen ben ik over gegaan op 's morgens, 's avonds en 's nachts BV en overdag FV. Gelukkig dat toch nog een tijdje vol kunnen houden!
.