Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Heb er al wel eerder aan zitten denken, ook acrylnagels leren zetten enzo (kan ze wel zetten, maar doe er laaaaaaaang over) en wimperextensions kan ik ook, maar als je er certificaten voor hebt dan kun je wat meer kanten op. Alleen... je gaat boren in een markt die al voorzien is. Vanuit huis werken wordt moeilijk, omdat er zoveel aanbod is.
tantesam schreef:Ja, gister besteld en ze zijn al onderweg! Wanneer heb jij de jouwe besteld?
__Nathalie__ schreef:Hoi allemaal! Ik ga binnekort ook weer beginnen met het zetten van extensions!
Ik ga alleen verder met mn nagelstudio en stop met mn zonnestudio.
Heb alles van extensions nog liggen, vond dat erg leuk dus ga dat er bij doen denk 1 of 2 dagen per week
omgeving nunspeet voor een mooi prijsje
Sooff schreef:Ik heb vandaag gewerkt (thuiszorg) bij een vrouw en het gesprek kwam toevallig op extensions, nephaar enzo. Zij heeft voor 70,- bij een of ander zaakje van die haarstukken gekocht (van echt haar, geen synthetische troep) die ook wel bekend staan als 'matten', die dingen die Barbie uit Oh Oh Cherso ook heeft. Ik was er eerst een beetje sceptisch over maar ze had ze voor de lol even bij mij ingeklipt en WHOOP, Sooff had ineens lang haar! Mijn eigen haar groeit ontzettend langzaam en wordt ook heel dun als het langer is, dus dat heb ik maar opgegeven. Maar die matten waren wel een succes. Nu zit ik er zelf ook over te denken om die dingen aan te schaffen. Heb er alleen echt totaaaaal geen verstand van en weet niet of die dingen van afrowinkeltjes aan te raden zijn. Die vrouw waar ik werk zei dat je ze ook gewoon kan verven in je eigen haarkleur en dat je ze gewoon elke dag in kan doen, maar dat je er beter niet mee kan slapen. Ik zie het al voor me, lig ik bij mijn vriendje in bed: "sorry schat, ik moet eeeeeeven m'n matten af doen" en dan ligt daar zo'n dooie cavia op t nachtkastjeMaargoed: zijn die matten aan te raden of niet? Wil dolgraag lang haar maar ook niet zo graag dat ik er 400,- voor wil neertellen!