Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 17:22

Heb je ze besteld ja :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 17:28

Dames: welke krultangen gebruiken jullie?

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:59

Ja, gister besteld en ze zijn al onderweg! Wanneer heb jij de jouwe besteld?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:21

ik heb ook paar x geboden op die cursus op vakantieveiligen, helaas won ik hem nooit

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 20:48

Quellian schreef:
Heb er al wel eerder aan zitten denken, ook acrylnagels leren zetten enzo (kan ze wel zetten, maar doe er laaaaaaaang over) en wimperextensions kan ik ook, maar als je er certificaten voor hebt dan kun je wat meer kanten op. Alleen... je gaat boren in een markt die al voorzien is. Vanuit huis werken wordt moeilijk, omdat er zoveel aanbod is.

Als je acrylnagels al kan zetten, is het gewoon een kwestie van oefenen om sneller te worden! Daar heb je dan geen cursus voor nodig hoor :D
Doe zelf ook acryl, en moet ook gewoon meer oefenen om sneller te worden. Wil binnenkort beginnen met gel.. Even sparen voor de spulletjes :D

@ Nero: Ik zag net die nieuwe stijltang op tv, volgens mij babyliss? Waar je ook krullen mee kan maken..
Volgens mij een beetje op de zelfde manier als met de gewone stijltang, alleen deze is dan rond..
Voor stijlen én krullen.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:07

Heb ook een set om zelf gel nagels te zetten ben nog druk aan het oefenen want is niet zo makkelijk als ik had gehoopt :o
heb het van deze site gekocht en is echt goed! http://www.nail-art-design-euro-discount.nl/
Had nog een klein vraagje.. ik heb mijn haar ingevlochten met nep haar omdat het *perongeluk |( * best kort geknipt is en ik het zo erg vond dat ik ervan moest huilen..
nu heb ik dus die vlechten en die zitten en nu bijna 2 maand in. Als ze er 2 maand inzitten haal ik ze er uit en kijk ik hoe lang het dan is en als het kan dacht ik eraan om een weave te nemen. Weet iemand wat dit ongeveer kost? Om matten van echt haar er bij een afrosalon in te laten zetten? Ik las jullie berichtjes ook over dat de meesten extentions hebben maar ben daar zelf niet echt een fan van. Ik hoor dat jullie wat info voor mij hebben!!

hier nog een foto van mijn vechtjes;)

Afbeelding

Xx

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:09

Wat vind jij een voordeel van een weave dan ten opzichte van extensions? :D

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:11

nou ik heb dus bij meiden gezien dat het er ontzettend naar inzit (ben bang dat dat mij dan ook overkomt) en in het begin van dit topic zag ik bij een meisje ongelofelijke klitten en daarna kale plekken maar haar haar viel er nog overheen! Dat van mij is vrij dun dus dan ben ik zeg maar weer kaal ;( en die weave laat ik 1 keer inzetten bij een afrosalon en daarna laat ik het mijn moeder en of tante (is kapster) proberen dus is dan ook goedkoper denk ik..? maar daarom vraag ik dus ook info want weet het niet echt goed ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:13

Als je dun haar hebt zou ik juist niet voor een weave gaan.. Veel meer kans dat je het ziet zitten!
Als je echt dun haar hebt, zou je kunnen kijken voor double hair (google maar eens!)
Paar meiden hier hebben het ook, ziet er erg mooi uit.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:17

oke, dat is ook een soort matje alleen dat word met wax vastgezet toch? iemand prijzen?? en moet ik dit bij een gewone kapper of bij een afrosalon laten doen??

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:18

Zoals ik al zei, google maar eens ;) Prijzen durf ik je niet te geven, ik heb zelf waxextensions (nu even niet dan, bijna weer :P )

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:19

tantesam schreef:
Ja, gister besteld en ze zijn al onderweg! Wanneer heb jij de jouwe besteld?

Wat staat er in jou usps code?

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 21:54

Shipped
Your order was shipped December 8, 2010.
Delivery estimate: December 14, 2010 - December 18, 2010
The carrier is not yet providing tracking info for this shipment. Please check back on December 10 for an update

Niks dus nog... waar zijn de jouwe nu?

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 09:13

Neroo heb jij ook nog steeds dit staan?? :

Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on December 05, 2010 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later

^)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 10:41

:j

^)

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 15:51

Heb zelf nu ook een verwijdertang en verwijdervloeistof gehaald, gaat hardstikke makkelijk :) en scheelt me wel weer geld natuurlijk!

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:23

Heb even gegoogeld op double hair ziet er goed uit! Alleen dat om de 8 weken weer 70 a 75 euries vind ik best veel.., ga hier bij de afrosalon eens even vragen wat alles kost en of zij het kan (van die weave weet ik t van double hair niet) iig super bedankt voor de info en jullie horen van mij als ik wat meer weet.. als er iemand onderhand nog tips heeft die zijn altijd welkom!! :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:27

Hoi allemaal! Ik ga binnekort ook weer beginnen met het zetten van extensions!
Ik ga alleen verder met mn nagelstudio en stop met mn zonnestudio.
Heb alles van extensions nog liggen, vond dat erg leuk dus ga dat er bij doen denk 1 of 2 dagen per week :j
omgeving nunspeet voor een mooi prijsje :j

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:40

__Nathalie__ schreef:
Hoi allemaal! Ik ga binnekort ook weer beginnen met het zetten van extensions!
Ik ga alleen verder met mn nagelstudio en stop met mn zonnestudio.
Heb alles van extensions nog liggen, vond dat erg leuk dus ga dat er bij doen denk 1 of 2 dagen per week :j
omgeving nunspeet voor een mooi prijsje :j

Enne wat is een mooi prijsje? <:)

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:16

Ik heb vandaag gewerkt (thuiszorg) bij een vrouw en het gesprek kwam toevallig op extensions, nephaar enzo. Zij heeft voor 70,- bij een of ander zaakje van die haarstukken gekocht (van echt haar, geen synthetische troep) die ook wel bekend staan als 'matten', die dingen die Barbie uit Oh Oh Cherso ook heeft. Ik was er eerst een beetje sceptisch over maar ze had ze voor de lol even bij mij ingeklipt en WHOOP, Sooff had ineens lang haar! Mijn eigen haar groeit ontzettend langzaam en wordt ook heel dun als het langer is, dus dat heb ik maar opgegeven. Maar die matten waren wel een succes. Nu zit ik er zelf ook over te denken om die dingen aan te schaffen. Heb er alleen echt totaaaaal geen verstand van en weet niet of die dingen van afrowinkeltjes aan te raden zijn. Die vrouw waar ik werk zei dat je ze ook gewoon kan verven in je eigen haarkleur en dat je ze gewoon elke dag in kan doen, maar dat je er beter niet mee kan slapen. Ik zie het al voor me, lig ik bij mijn vriendje in bed: "sorry schat, ik moet eeeeeeven m'n matten af doen" en dan ligt daar zo'n dooie cavia op t nachtkastje :+ Maargoed: zijn die matten aan te raden of niet? Wil dolgraag lang haar maar ook niet zo graag dat ik er 400,- voor wil neertellen! :Y)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:22

Sooff schreef:
Ik heb vandaag gewerkt (thuiszorg) bij een vrouw en het gesprek kwam toevallig op extensions, nephaar enzo. Zij heeft voor 70,- bij een of ander zaakje van die haarstukken gekocht (van echt haar, geen synthetische troep) die ook wel bekend staan als 'matten', die dingen die Barbie uit Oh Oh Cherso ook heeft. Ik was er eerst een beetje sceptisch over maar ze had ze voor de lol even bij mij ingeklipt en WHOOP, Sooff had ineens lang haar! Mijn eigen haar groeit ontzettend langzaam en wordt ook heel dun als het langer is, dus dat heb ik maar opgegeven. Maar die matten waren wel een succes. Nu zit ik er zelf ook over te denken om die dingen aan te schaffen. Heb er alleen echt totaaaaal geen verstand van en weet niet of die dingen van afrowinkeltjes aan te raden zijn. Die vrouw waar ik werk zei dat je ze ook gewoon kan verven in je eigen haarkleur en dat je ze gewoon elke dag in kan doen, maar dat je er beter niet mee kan slapen. Ik zie het al voor me, lig ik bij mijn vriendje in bed: "sorry schat, ik moet eeeeeeven m'n matten af doen" en dan ligt daar zo'n dooie cavia op t nachtkastje :+ Maargoed: zijn die matten aan te raden of niet? Wil dolgraag lang haar maar ook niet zo graag dat ik er 400,- voor wil neertellen! :Y)

Lees even het topic ongeveer tot een pagina of 6 terug! Staat heel veel informatie over Luxy Extensions (ook clip-in dus matten zeg maar). Zijn 100% REMY hair (beste mensenhaar wat er is) en je betaalt er 80,- voor.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:22

Dat moet ik nog gaan bekijken maar hou het leuk kwa prijs :j

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:28

oeh die Luxy's zien er inderdaad heel erg goed uit <3
alleen 1 dingetje waar ik een beetje mee zit: ik ben bang dat je het lengteverschil met mijn eigen haar heel goed kan zien.. heb ongeveer dit kapsel nu en aan de achterkant is het wel echt kort.. Afbeelding
(is niet mijn foto, maar gewoon van een random kind op internet die toevallig hetzelfde kapsel heeft als ik)
gaan extensions werken met dit kapsel of wordt dat geen gezicht?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:40

Sooff: Je hebt kans dat je een mat-effect krijgt. Wat je kan doen is een kapper laagjes laten knippen in je extensions! Dan laat je bijv. 4 matten in verschillende lengtes knippen, dan krijg je 4 extra lagen in je haar, dan lijkt het net je eigen haar wat in heel veel laagjes is geknipt!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 14:44

Toen ik mijn bob had en er extensions in heb gezet heb ik mijn bob wat luchtiger laten knippen/snijden. Je bob zit er natuurlijk heel bot in aan de achterkant dat blijf je anders zien. En dan idd in lagen.