Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Ik heb de afgelopen tijd ook nog wel wat gefietst..
Vorige week zaterdag 55,5km. Afgelopen donderdag 30km en gisteren 46km.
De gemiddelden lagen nog niet helemaal waar ik ze wil hebben, maar ging wel lekker.
Nu stoppen met roken en dan eens kijken hoe het dan gaatDan hou ik me vriend vast met gemak bij
Wafel schreef:MuSLi schreef:Ik heb de afgelopen tijd ook nog wel wat gefietst..
Vorige week zaterdag 55,5km. Afgelopen donderdag 30km en gisteren 46km.
De gemiddelden lagen nog niet helemaal waar ik ze wil hebben, maar ging wel lekker.
Nu stoppen met roken en dan eens kijken hoe het dan gaatDan hou ik me vriend vast met gemak bij
Wat rijd je dan zo al gemiddeld ?
Romyv schreef:ik deed vroeger iedere week rondje van 80-100 km, maar was het na 60 zooo zat!!! Daarom nu alleen korte afstanden en dan echt maximaal knallen (dus AVR boven de 32/33 houden), veel leuker
50KM klimmen is best heftig volgens mij! ben benieuwd hoe je het vind
Romyv schreef:ahahahaha touche! Het nadeel is: dalen gaat 4x zo snel, dus je bent 4/5deel aan het klimmen en 1/5 deel aan het dalen(of ontmoedig ik je nu?)
Gewoon goed op souplesse trappen, trekken ipv duwen en goed eten en drinken, dan red je het echt wel!!!!!!
ja verkeerslichten enz zijn killing voor je AVR! Op gesloten parcour haal ik de 36.5, zn verschil maakt het!
Romyv schreef:ahahahaha touche! Het nadeel is: dalen gaat 4x zo snel, dus je bent 4/5deel aan het klimmen en 1/5 deel aan het dalen(of ontmoedig ik je nu?)
Gewoon goed op souplesse trappen, trekken ipv duwen en goed eten en drinken, dan red je het echt wel!!!!!!
ja verkeerslichten enz zijn killing voor je AVR! Op gesloten parcour haal ik de 36.5, zn verschil maakt het!