100 gram = 415 kcal + 16,5 gr vet 35 gram = 145 kcal = 5.8 gram
Hm klopte dus wel....
Yell
Geplaatst: 19-05-10 14:43
Elmira schreef:
Ik ga naar de fitness
Veel plezier!
Yell
Geplaatst: 19-05-10 15:16
Zonnetje81 schreef:
Ik heb op de verpakking gekeken:
100 gram = 415 kcal + 16,5 gr vet 35 gram = 145 kcal = 5.8 gram
Hm klopte dus wel....
Dat is de gevulde koek?
Zonnetje81
Geplaatst: 19-05-10 15:21
Ja maar is niet zo'n grote als vd AH he. Ik ga em thuis wegen
Yell
Geplaatst: 19-05-10 15:23
Zonnetje81 schreef:
Ja maar is niet zo'n grote als vd AH he. Ik ga em thuis wegen
oke, dat is schrikken, zoveel calorieën. Ik at er wel eens 3 op 1 dag op
x_Melis
Geplaatst: 19-05-10 15:36
Vandaag een activiteit op school ( was ook gelijk mijn afscheid omdat ik ben gestopt met de opleiding , ik ga nu een andere volgen in september)
Het was een soort van high tea , door een paar klasgenoten georganiseerd. Oo help.. ik wist dat dit een slechte dag zou worden..
O : Muesli met magere yoghurt T : niets (laat ontbijt) M : 1 sandwich van wit brood met sla , zalm , komkommer en tomaat + klein beetje mayo ofzo?( ze waren niet groot) en 1 zo'n zelfde sandwich maar dan met kipfilet. ( ter grootte van een toast)
2x mini worstebroodjes gemaakt van brood en paneermeel met een coctailworstje erin ( is surinaams zeiden ze) 1x plak cake met een toefje slagroom. 1x cappuchino en 1 x thee (allebei met 1 zakje suiker) 1x mini snicker
T : Appel A : we eten brood , dus ik eet 3 bruine boterhammen met mager beleg!
De calorieen kan ik niet uitrekenen xD
Beweging: *10 min fietsen( naar het station) *10 min naar school toe lopen. *10 min terug fietsen *10 min terug lopen *1 uur in de stad gelopen ( moest een sportbroek kopen ) *ik ga zo een half uur wandelen * Een uur streetdance
Zal ik dit een beetje compenseren denken jullie ?
Vanmorgen woog ik btw 59.4 Niet heeel veel eraf maar toch 0.3 kg
Laatst bijgewerkt door x_Melis op 19-05-10 15:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 19-05-10 15:42
Mijn vriend is ook zo'n probleem. Hij eet over het algemeen best gezond, hij moet namelijk eten wat de pot schaft en laat ik dat nou net bepalen.
Maar hij eet gewoon veel 'verkeerde' tussendoortjes. Even een gemiddelde dag genomen:
o: 1 boterham met nutella en een mok koffie met zoetjes en melk t: een brinky (zo'n chocokoekje) en een mok koffie L: 4 boterhammen met boterhamworst en hamburgersaus of met kaas en mosterd, 1 cup a soup, een beker volle aardbeien yoghurt en een mok koffie. t: een suikerwafel met chocola en een banaan en een glas sinas t: een appel D: wat de pot schaft, vanavond dus kip tandoori. t: 1 biertje, of sinas en meestal nog een brinky en als er paprika chips in huis is eet hij dat..
Ik probeer hem er van te overtuigen dat hij zo echt niet gaat afvallen. Hij doet aan honkbal, geen intensieve sport dus, gaat overal met de auto heen, en heeft een zittend beroep. Hij is een jaar geleden gestopt met roken en is inmiddels bijna 15 kilo aangekomen. Iemand tips?