Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:Goedemorgen, iedereen gisteren aardig fanatiek geweest dus![]()
Ik niet, morgen ga ik weer en vanavond breng ik even een bezoekje aan de sportschool.
Afvallen is een drama trouwens![]()
Ik kom gewoon niet onder die 70 kilo
amazone77 schreef:ik eet gewoon TE veel.....maar het valt niet mee om dat te minderen,de ene dag gaat het goed,en de andere dag kan ik blijven eten,en dan echt geen zak chips of zo hoor,maar 4 a 5 boterhammen s'middags gaan er met gemak in,en zelfs dan heb ik nog niet het gevoel dat ik vol zit!
had dat ''vroeger'' nooit,pas sinds ik gestopt ben met roken (16 maanden geleden en 12 kilo aangekomen!)
er zal toch iets moeten gaan veranderen!
amazone77 schreef:ik eet gewoon TE veel.....maar het valt niet mee om dat te minderen,de ene dag gaat het goed,en de andere dag kan ik blijven eten,en dan echt geen zak chips of zo hoor,maar 4 a 5 boterhammen s'middags gaan er met gemak in,en zelfs dan heb ik nog niet het gevoel dat ik vol zit!
had dat ''vroeger'' nooit,pas sinds ik gestopt ben met roken (16 maanden geleden en 12 kilo aangekomen!)
er zal toch iets moeten gaan veranderen!
Angela_ schreef:hee meiden,
te weinig eten is ook niet goed he, zeker niet als je flink sport! Je lichaam gaat dan in spaarstand en dan val je helemaal niks meer af. Alles wat je eet slaat je lichaam op.
Het is belangrijk om minimaal 5 boterhammen met verantwoord beleg te eten op een dag. Dat houd je verbrandingsmotor aan de gang.