! Snap ook niet waarom ze zo'n grote, zware erin hebben gedaan... Dat velletje zwelt volgens mij zowiezo maar minimaal... 
Ik heb wat dat betreft ook een superlijf
. VCH, Tepel en tragus... Nooit wat ontstoken geweest
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Snap ook niet waarom ze zo'n grote, zware erin hebben gedaan... Dat velletje zwelt volgens mij zowiezo maar minimaal... 
. VCH, Tepel en tragus... Nooit wat ontstoken geweest
.
!

!
. Heb er nu meer "last" van
. Ghehe. 
Zo maar even de meetlat erbij pakken hahaha.
Megamutsj schreef:Nou als je al een tietpiercing hebt moet je dit ook gewoon doen hoor! Mijn rook was echt appeltje eitje! Tepel was echt een gemene prik, en industrial (ook kraakbeen) voelde ik ook amper. Gewoon doen hoor!!Iemand hier ervaring met een rook piercing?
Ik heb nu 5 piercings, monroe, tong, labret, navel en tepel. Maar krijg al de kriebels als ik aan een rook of tragus denk, pijn!
afentoe beetje pus maar geen erge dingen. mijn tepel daarintegen is nog steeds erg vervelend

en ik zat heel rustig, de tang was even vervelend als de prik zelf. Gisteren al een keer schoongemaakt met unicura maar het is wel vervelend hoor alleen je oor onder de kraan te krijgen 
) begon het staafje erg te knellen. In het begin zat hij wel goed, maar me tiet begon zo te zwellen dat de balletjes gewoon echt in mijn tepel kwamen te zitten, zag het balletje bijna niet meer.. Deed ook erg pijn en het bloedde.
..
.

MuSLi schreef:Hier ook even een vraagje.. Ik heb een bultje naast mijn navelpiercing en het blijft toch telkens zitten! De piercing zelf (gaatjes) heb ik helemaal geen last van.. maar net naast het bovenste gaatje zit een bultje, en die blijft een beetje rood/roze... Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom?