[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:02

DQ: Klopt, op ee ngegeven moment zat het bovenste bolletje dus ín het piercingsgaatje! Dat-ie er toen niet is uitgevallen is me nog steeds een raadsel. Omdat ik nog geen kleinere had, heb ik 'm toen ondersteboven erin gedaan.. Maar dit zit echt 100x fijner :j! Snap ook niet waarom ze zo'n grote, zware erin hebben gedaan... Dat velletje zwelt volgens mij zowiezo maar minimaal... :?

Ik heb wat dat betreft ook een superlijf :j. VCH, Tepel en tragus... Nooit wat ontstoken geweest :).

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:08

Ik durf er gif op in te nemen dat het een navelpiercing is Yv_
Wat een joekel heb je erin gehad zeg :oo Wel leuk met wat bling erop. :+ Ik zeg altijd hoe meer bling hoe beter. :D :D
Wel vreemd van de piercing zaak ja..

_draakje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:09

mijn lichaam is wisselvallig ( net als ik :P ) en besluit de ene keer heel lief te zijn voor mijn piercing en de andere keer keihard te gaan ontsteken :P maar ik heb al 5 keer gewonnen 8-) en mn lichaam lekker maar 3 keer muhahaha! 8-)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:11

Uhm ja... Dat vrouwtje zei dat er niets mee zou gebeuren... Nja, je ziet het een beetje op de foto: steentje is helemaal zwartgekleurd. Waarschijnlijk vreemde zuurgraad daar beneden haha :D!

Ik vind het ook wel vreemd hoor! Was wel tevreden met die zaak, maar nu eigenlijk steeds minder. Vrindin van me had toen een tepelpiercing laten zetten, die kreeg een gigastaaf erin. Bij mij werd het opgemeten en ietsje groter gedaan, voor de zwelling. Ik heb nu nog steeds daar het staafje die er tijdens het zetten in is gedaan (bijna 6 jaar geleden). Zij had na een week dus al het probleem dat het staafje veeeeel te groot was, maar wisselen mag natuurlijk niet, gezien dat het genezingsproces vertraagt! Maargoed,vraag me af wat erger is: of 1 keer een goed passend ding erin en opnieuw genezen of elke keer pijn hebben en ook de genezing vertragen doordat ze overal aan blijft hangen omdat-ie zoveel uitsteekt..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:15

Ik zou het dan ook niet meer zo vertrouwen hoor! Ik vraag me af hoe je daar lekker mee hebt kunnen lopen, laat staan paardrijden. :o
Zo'n steentje vind ik wel gaaf hoor! Wel jammer dat hij wat is verkleurd maarja.
Normaal voor dat soort piercings vind je niet gauw iets met een steentje, en als het dan ook nog van titanium moet zijn... :\
Of weten jullie ook leuke webshop? O:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:57

Je kunt gewoon losse bolletjes met een steentje nemen dan toch? Is het voor in je VCH? Zo ja, hou dan in je achterhoofd dat de doorzichtige steentjes hoogstwaarschijnlijk donker kleuren in verloop van tijd. Anders moet je ff op crazy factory kijken, daar heb ik ze ook besteld... Titaniumbolletjes met een steentje, maar ook CS met een steentje. Prijs is echt spotgoedkoop, levering duurt wat langer maar is verder prima geregeld :j!

Eigenlijk niet veel last gehad met lopen en paardrijden :). Heb er nu meer "last" van :D. Ghehe.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:02

tnx ben nu op crazy factory aan het kijken, die kende ik nl nog niet.
Waar ik wel gekeken heb was bij all over piercings, maar die hadden ze niet (zijn wel iets goedkoper geloof ik).
Verkleuren maakt me niet zoveel uit, dan doe ik wel weer een ander erin. :P
Wat voor mm moet ik nou nemen.. := Zo maar even de meetlat erbij pakken hahaha. :o

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:23

Megamutsj schreef:
Iemand hier ervaring met een rook piercing?
Ik heb nu 5 piercings, monroe, tong, labret, navel en tepel. Maar krijg al de kriebels als ik aan een rook of tragus denk, pijn!
Nou als je al een tietpiercing hebt moet je dit ook gewoon doen hoor! Mijn rook was echt appeltje eitje! Tepel was echt een gemene prik, en industrial (ook kraakbeen) voelde ik ook amper. Gewoon doen hoor!!

Oja, overigens zijn ze allemaal nog niet ontstoken geweest en de laatste heb ik in jan. laten zetten 8-)

Dat is er 1 van groot kaliber Yv. is dat niet erg zwaar aan dat velletje?!

Wil m ook, maar ik durf niet :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:03

enigste vervelende piercing is mijn tepel, heb 2x navel en beide zijn eigenlijk vrij rustig geweest :) afentoe beetje pus maar geen erge dingen. mijn tepel daarintegen is nog steeds erg vervelend :+

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:11

Heb vanaf gisteren 6 piercings :+
Ik wou een rookpiercing maar mijn oor was er te klein voor. Dus heb nu een tragus erbij! Ging samen met een vriendin, zij werd zo rood als een tomaat en scheeuwde het uit toen de piercer de naald door haar oor boorde (kl**tzak! g*dverdomme!) :)) en ik zat heel rustig, de tang was even vervelend als de prik zelf. Gisteren al een keer schoongemaakt met unicura maar het is wel vervelend hoor alleen je oor onder de kraan te krijgen :+

Wou eigenlijk een rook in me linker en een tragus in mijn rechteroor. Maarja, dan maar alleen tragus in mijn linker. Miss ook beter voor mijn werk :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:16

Ik had overigens met mijn tepelpiercing in het begin ook echt een rottige tijd.
Ik heb hem laten zetten bij Studio Remi in utrecht ( Wou bij Skinart, alleen die wou hem niet zetten bij mij ).
Mijn tepel werd in harde stand opgemeten en maar 1 a 2 mm speling. Maar toen mijn tepel weer in zachte vorm kwam ( :+ ) begon het staafje erg te knellen. In het begin zat hij wel goed, maar me tiet begon zo te zwellen dat de balletjes gewoon echt in mijn tepel kwamen te zitten, zag het balletje bijna niet meer.. Deed ook erg pijn en het bloedde.
Die dag erop meteen naar de shop gegaan (die man is speciaal daar naartoe gekomen, wel erg lief) en er zit nu een gigastaaf in. Als mijn tiet nu ontspannen is dan steekt het staafje aan beide kanten wel 1/2 mm uit. Als ik het koud heb meer. :D
Maar ik vind deze wel goed zo eerlijk gezegd. Miss dat ik binnenkort een 2 mm kleiner staafje haal, maar ik vind het wel prima zo. Liever een te grote dan een te kort staafje!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:39

Ik ga vandaag m`n tragus laten zetten..
ik weet alleen nog niet of ik hem links of rechts wil..

Links heb ik 4 oorbellen..
En rechts heb ik er 3 en 2 int kraakbeen..

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:52

Jeetje Yv wat een ding :oo Dat is een navelpiercing idd.

Ik heb gisteren 2 nieuwe piercings gekocht. Een goudkleurige voor mijn tong en een plastic met steentje wat je erin moet drukken voor mijn lip.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:59

Ik kom het topic ook even binnengevallen.
Ik heb als ik 8 jaar was mijn eerste oorbellen gekregen, spijtig genoeg had ik na enkele weken een stijve nek, kon amper bewegen en verschrikkelijke pijn. Oorbellen uit en alles was opgelost. De dokter zei dat de 'allergie' wel over zou gaan als ik ouder werd. Als ik 15 was terug geprobeerd, maar opnieuw nekproblemen.
Als ik 18 geworden ben heb ik er terug laten zetten, zijn goed genezen en geen enkele probleem. 2 maanden geleden 2 extra gaatjes laten schieten in mijn oor, ook mooi genezen en nergens last van.
Nu vraag ik me af of ik met andere piercings wel problemen zal hebben.... of iemand die mijn probleem herkend....
Ik heb al een beetje rond gezocht maar vind niet echt een naam van hetgene dat ik zou willen. Ik zou namelijk graag een bolletje hebben links onder mijn lip. Maar net in de huid zal ik zeggen, maar dat het tegen de lip aan zit. Iemand daar ervaringen mee?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:05

Gaaf Amigo!! Succes! Ik heb 'm zelf in mijn rechteroor, maar dat kwam omdat ik 'm links in een domme bui had laten schieten en dat gaatje dus eerst litteken moest worden toen ik 'm eruit had gehaald :=..

Jeetje, nog steeds DQ? Vervelend zeg! Bij mij heeft het wel anderhalf jaar geduurd voordat-ie écht genezen was en dat het ook geen pijn meer deed als ik 'm stootte, maar heb gelukkig nooit troep of irritaties ofzo gehad...

Ja bizar he, die grootte! Snap het ook niet... Vriendin die 'm ook heeft heb ik toefvallig gister gesproken, die heeft ook zo'n grote met steentje ,maar bij haar gaat-ie niet erg hangen ofzo... Ben nu echt geneigd om die piercingsshop op te bellen of te mailen om te vragen wat voor reden ze hebben om een navelpiercing erin te doen! Vrie3ndin met die tepelpiercing is ook echt niet blij! Hoe het bij jou ging, Megamutsj, zo is het bij mij ook gegaan, alleen dan niet in stijve toestand gemeten. Ik heb alleen niet zoveel verschil in grootte tussen stijf en niet stijf :D.

Vreemd Kirr! Maar volgens mij kan iedereen wel tegen titanium..?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:10

Ik denk niet dat het echt met het metaal te maken had, eerder met een vreemd voorwerp door mijn huid... Maar nu nergens last van, dus misschien moet ik het maar gewoon proberen...

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:12

Je kan het altijd proberen toch? En gaat het niet dan haal je hem er uit. Wel zonde geld maar je lichaam staat voorop! ;)

Ik denk dat ik hem maar rechts doe m`n tragus :j
En ga ook meteen afspraak maken voor m`n tattoo.. Maar dat is een ander topic :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:24

ik tik alweer naar de 2,7 jaar yv...

mijn staafje was wel goed qua maat, ik heb nu perfecte maat, in rust sluit ie mooi aan en ietsjes ruimte over wanneer ik t euh, koud heb ofzo :+

ik word maandag 21, ik zit te denken een anti tragus te laten steken of een 2de tongpiercing..

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:39

Ik wil nu nog wel een 2de navelpiercing, maar die neem ik nu nog zeker niet aangezien mijn navelpiercing nog steeds niet rustig is :/
Ben met zeezout bezig, bultje ernaast ging weg maar nu zit er weer een soort van bultje, maar er zit niets in ofzo, meer een korstje ofzo, maar hoe die daar komt..

Ben dan denk ik wel klaar met de piercings. Heb er nu 6 en wil niet gaan overdrijven. Kan ook niets meer bij in mijn gezicht door mijn werk en wil niet een "piercingfreak" worden, het moet wel leuk en mooi blijven.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:43

Jaaa... En de tragus zit.... niet |(

Helaas kwam er van alles tussen, dus moet nog even gedult hebben

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:32

Hallo,

daar was ik weer, heb een aantal maand geleden advies gevraagd over waar ik het beste mijn piercings zou kunnen zetten. Ben toen naar Passion for piercing gegaan in Groningen.

Heb een navel piercing en een christina laten zetten. Navel blijft nu mooi schoon. Maar heb vooral last van het onderste balletje van mijn christina. Dit waarschijnlijk door een te strakke broek e.d. (ja werk he). Hebben jullie nog tips hiervoor, ook voor het schoonmaken?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:19

Hier ook even een vraagje.. Ik heb een bultje naast mijn navelpiercing en het blijft toch telkens zitten! De piercing zelf (gaatjes) heb ik helemaal geen last van.. maar net naast het bovenste gaatje zit een bultje, en die blijft een beetje rood/roze... Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom? :+

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:28

MuSLi schreef:
Hier ook even een vraagje.. Ik heb een bultje naast mijn navelpiercing en het blijft toch telkens zitten! De piercing zelf (gaatjes) heb ik helemaal geen last van.. maar net naast het bovenste gaatje zit een bultje, en die blijft een beetje rood/roze... Iemand enig idee hoe ik er vanaf kom? :+

Heb ik ook last van en ik heb werkelijkwaar geen idee :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:29

Dat trekt meestal vanzelf weg maar soms is het ook littekenweefsel (wildvlees-achtig) en dan tja... Kan het zijn dat het blijft... :)

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 12:14

Nou ik heb sinds gister mijn eerste piercing, een tragus in mijn linkeroor, een vriendin besloot gezellig mee te doen maar dan met rechts *D

Mn ouders waren wat minder enthusiast maarja ben 18 en zo groot is ie niet :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-10 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foutje verwijderd