Juangi schreef:2x met gezichtszeep (lush)
Welke gebruik jij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
abeltje_xx schreef:ik heb nu hele droge plekken bij m'n mondhoeken, aan weerszijden van mn kin zeg maar. heeft iemand met clinique dit ook. ik heb ze al eens eerder gehad maar ze trekken ook weer weg. nu zijn ze er dus weer. evht droog en rood als ik de lotion heb gebruikt. soms ziten er schilfertjes op.

Esgaroth schreef:Juangi schreef:2x met gezichtszeep (lush)
Welke gebruik jij?

het is zomer en dat zie je

maar je kan verder wel goed zien dat mijn porieen bijv veel kleiner zijn vind ik. mijn voorhoofd is bijna puistvrij, er zitten ook geen verstoppingen. ook zijn mijn rode vlekker iets minder. op dit moment heb ik misschien 4 of 5 puistjes en een aantal kleine mee-eters. waar ik vooral last van heb de laatste tijd zijn kleine verstoppingen. dus kleine gelig-witte bultjes waar talg of pus onder zit. het zijn geen puistjes en ook geen mee-eters ( volgens de clinique winkel) maar ze kunnen het wel worden. zij geven me het advis om regelmatig te scrubben ( om de twee drie dagen) daarnaast gebruik ik zelf af en toe een maskertje van dr. van de hoog ( honey peel-off en frambozen diepreinigend).
) dan moet ik echt alle zeilen bijzetten wil ik er nog een beetje normaal uitzien. het is bij mij dus echt een achtbaan. 
Esgaroth schreef:Wow Abeltje! Ik ben onder de indruk!! Je ziet er supergoed verschil, wat ik zo op de foto zie is dat je puistjes bijna weg zijn! Wat fijn! Ja, zo'n glimkop heb ik nu ook hoor, ik laat ook al dagen mijn dagcreme achterwege, helpt toch niet
Maar superfijn joh, dat het zo goed gaat! Yeah!
Edit: en je bent een knappe chick om te zien
) DON___RUBIN schreef:Ragnaaa schreef:Ik ben momenteel zo goed als puistvrij!
En je gebruikt, !? kom je ook uit heerlen.. ik heb daar ook altijd gewoond wat grappig !!

)maar ik heb het nog nooit zo erg gehad.
Nu was ik ook behoorlijk over tijd deze maand, dus dat werkt ook negatief mee, maargoed. Nu toch weer aan de Plante System.. Dat werkt toch wel het beste! En het ruikt/ voelt zo lekker fris

xx_Kelly_xx schreef:even een vraagje, ik heb van de huisarts de Diana pil gehad, slik die nu ongeveer 2/3 weken. Maar op het doosje staat echt totaal iets anders.. één of andere lange moeilijke naam maar geen Diana.. er staat wel *acne*, maar waar haalt iedereen Diana vandaan?