Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 23:21

Duke schreef:
@Liesjuhh(met nog een stuk of 4 x-en): yoghurt met muesli is een goede start hoor! :j Of kwark! En neem anders voor je avondeten een appel. Dat stilt de ergste honger en je eet misschien wat minder.

wat voor musli...? ik ben niet zo erg van zulke dingen vroeger veel gegeten met heeel erg veel moeite omdat ik op het internaat altijd eerst of een bruine boterham met kaas of vleesware moest of met cornflakes.. :+ en allebij ging dus heel erg moeilijk.. :+ ondertussen krijg ik het soms door me keel om wit brood met rauwe ham of gekookte ham erop naar binne te krijgen.. kwa andere vlees dingen lust ik meeste wel op brood.. :+ die kwart dat staat me wel aan.. :D vult super.. :D
dat van die appel vind ik wel een hele goeie.. :D heb ik nooit aan gedacht.. :P

opzich is ook volgens mij de hoeveelheid nog neit het probleem maar meer het wat.. :P ik woon alleen en heb niet zo'n super motivatie om elke dag te koken.. :+ I know I know.. ben slecht.. :+

Valeria

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 01:30

vanavond wel 53 minuten gesport met de nintendo wii!!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 09:27

XxLiEsJuHhxX schreef:
Duke schreef:
@Liesjuhh(met nog een stuk of 4 x-en): yoghurt met muesli is een goede start hoor! :j Of kwark! En neem anders voor je avondeten een appel. Dat stilt de ergste honger en je eet misschien wat minder.

wat voor musli...? ik ben niet zo erg van zulke dingen vroeger veel gegeten met heeel erg veel moeite omdat ik op het internaat altijd eerst of een bruine boterham met kaas of vleesware moest of met cornflakes.. :+ en allebij ging dus heel erg moeilijk.. :+ ondertussen krijg ik het soms door me keel om wit brood met rauwe ham of gekookte ham erop naar binne te krijgen.. kwa andere vlees dingen lust ik meeste wel op brood.. :+ die kwart dat staat me wel aan.. :D vult super.. :D
dat van die appel vind ik wel een hele goeie.. :D heb ik nooit aan gedacht.. :P

opzich is ook volgens mij de hoeveelheid nog neit het probleem maar meer het wat.. :P ik woon alleen en heb niet zo'n super motivatie om elke dag te koken.. :+ I know I know.. ben slecht.. :+

Heb je een goede slager in de buurt? Of grote groenteboer? Die hebben vaak zelfgemaakte maaltijden zoals stampotten, stoofpotten, salades. Volgens mij is dat niet zo zout en vet als die 'kant en klaar'-maaltijden in de supermarkt, maar juist meer bijna alsof je het zelf hebt gemaakt. En kook anders eens gelijk voor drie dagen en stop twee porties in de vriezer. Een zakje aardappelpuree, diepvriesspinazie en vissticks of een eitje staan binnen 10 minuten op tafel.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 10:34

Valeria, goed bezig! Welke oefeningen doe jij vooral op de Wii?

Ik ben sinds gister 0,1 afgevallen. Moest werken dus helemaal niets gesnoept. Wel stevig ontbijt gehad.

O: 3 broodjes met slankie 20+
L: halfvolle aardbeienkwark (er was geen magere meer in de super :( )
A: gebakken aardappeltjes, mandarijn

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:16

o: grote bak brinta met muesli.
T: 2 vk boterhammen met jam
Over een uur fitnessen en dan tot 16.30 aan de appels. En nog een fruit breek tussen door!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:19

Mijn dag
O: 3 plakjes ontbijtkoek dun dieet boter
L: 2 bruine boterhammen kaas
A: broodje kapsalon

Broodje kapsalon (= bakje met frietjes onderop, daarboven sla, daarboven kebap vlees, en daar boven beetje kaas. )
Van alles zit er een klein beetje in, geloof dat het best vet is. Maar ik moet eten wat de pot schaft, gezien mijn paps in zwitserland
zit eet ik samen met me moeder dit en het is heerlijk! :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:24

dat is indd lekker ja! Een broodje kapsalon

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:39

Nog even over het vetpercentage van mijn weegschaal. Denk dat ik dat verkeerd afgelezen heb. Hij geeft 2 percentages aan. Vet zou dan 26% zijn, maar dat lijkt me weer erg weinig.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:43

supersambo schreef:
Nog even over het vetpercentage van mijn weegschaal. Denk dat ik dat verkeerd afgelezen heb. Hij geeft 2 percentages aan. Vet zou dan 26% zijn, maar dat lijkt me weer erg weinig.

Dat andere zal wel vocht zijn. Die staat bij mij ook rond de 46%.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:44

Duke schreef:
supersambo schreef:

Dat andere zal wel vocht zijn. Die staat bij mij ook rond de 46%.

Mijne doet idd vocht, vet en spieren.. 26% is voor een vrouw goed, dus dat zou betekenen dat je niet veelste dik bent :D

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:47

Ik geloof er dus ook geen zak van. Ik heb een BMI van 26.5 dat is dus wel overgewicht. Volgens een berekening met taille-, heup-, en nekomtrek heb ik een vetpercentage van 30,2 %. Dat lijkt me al meer in de richting te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:53

supersambo schreef:
Ik geloof er dus ook geen zak van. Ik heb een BMI van 26.5 dat is dus wel overgewicht. Volgens een berekening met taille-, heup-, en nekomtrek heb ik een vetpercentage van 30,2 %. Dat lijkt me al meer in de richting te komen.

Je BMI zegt weinig.. Als je erg gespierd bent, maar wel superslank kan je al een BMI hebben die zegt dat je te zwaar bent, domweg omdat spieren zwaarder zijn dan vet.. Als je het echt zeker wil weten zou ik eens een vetmeting laten doen bij een sportschool of -arts.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:54

Mijn BMI schommelt tussen de 28 en 29 :o
En mijn vet-% was vanochtend op de weegschaal 36,8% Is al 4% gezakt sinds begin januari. En hij zakt nog steeds bijna dagelijks. Dus dat stemt me tevreden.

Maar er is nog een lange weg te gaan...

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:54

Overigens laat ik me maandelijks meten en wegen (ook vet-%) in de sportschool.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:12

1 ding weet ik zeker. Ik ben niet erg gespierd :D
Zonder gekheid. Ik doe eigenlijk al jaren niks meer aan sport. Zelfs rijden is al eeuwen geleden.
En ik zie zelf ook dat er echt een hoop vet gestapeld zit rond mijn bovenbenen, knieen en buik.

Tja sportschool. Ik wil wel, maar het is zoooo saai en heb er domweg geen tijd voor.
Werk 3 dagen in de week. Vriend werkt misschien wel 70 uur in de week. Ook zaterdag.
Moet ik die kleine smurf nou ook die twee dagen dat mams thuis is ergens onderbrengen zodat ik kan sporten. Vind ik zo sneu.

Heb wel gekeken naar de sportschool hier in het dorp, maar die heeft alleen opvang op de dagen dat ik werk.

Heb al eens eerder gezegd dat ik eigenlijk wel een loopband wil voor in huis. Deze maand laat mijn budget niet toe. Maar misschien moet ik daar maar eens naar op zoek.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:13

Tweedehands op MP kijken. Staan veel van dat soort fitnesstoestellen te koop.

Lunch: Bagel met Zuivelspread Light en zalm! :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:15

Ik heb nog wel een crosstrainer, mag je zo ophalen ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 14:29

Nou, ik heb gister m'n rijbewijs gehaald. Nu kan ik weer lekker gaan sporten. Ben van plan vrijdagochtend baantjes te gaan zwemmen of te gaan fitnessen. Ben al heel lang niet meer op de sportschool geweest. Zal maar weer even wat hulp erbij vragen. :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:26

supersambo, een cross trainer is een goede optie toch? Muziek erbij en kan je dat vaak een half uurtje doen ofzo!

Vanochtend gewogen bij de fitness ;67.8 , en ik kreeg 34.5% te zien.. Geen idee wat het was. Denk vet! Ik ben nu een appel middag aan het doen.. Lastig ik heb zo erge honger!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:32

Ja heb zo'n crosstrainer nog bij mijn ouders staan. Alleen dat ding is loeizwaar. En ik wil eigenlijk iets wat voor de tv kan staan. Want dat ding maakt nog wel een beetje herrie en dat wordt de kleine smurf wakker. (moraal van dit verhaal, kinderen zijn best lastig).

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:49

Ik ken dat wel. Ik heb gewoon veel geluk met mijn man. Ik ga vaak na het eten even naar de sportschool. De kleinste ligt dan al op bed, maar de oudste zorgt m'n man dan voor. Ik kan ook niet vaker of meer erbij gaan doen dan dus 3 a 4 keer per week een half uur naar Curves en nog een avond (of twee) naar stal. In het weekend ben ik ook beide dagen op stal (paar uur per dag) en meer kan echt niet. Dat is niet fair tegenover mijn gezin.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 15:54

gelukkig heb ik nog geen kids haha

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:48

toen ik thuis kwam om 17.00 had ik het niet meer, en heb een heerlijke tosti gegeten.. 3 boterhammen met daar tussen ham kaas en sla :D
en nog 2 handjes vol pel pinda's..
oepsie

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:56

Ik heb vanaf 2 uur al erg trek ik voel mijn buik gewoon borrelen maar ik houd mij strikt aan het dieet omdat broodje kapsalon wat me moeder nu is halen ook niet al te mager is..

Ik fiets nu veel meer dan dat ik autorijd, voor mijn beweging.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:59

hallooo

Ik meld me hier ook, ben reeds 10KG afgevallen, moet er nog 5 maar die laatste 5 willen gewoon NIET :(