Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeannine schreef:@ Mambo ja dat ook inderdaad. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat op de juiste manier moet doen. Welke voor en welke na enzo.
Misschien ook maar eens mee beginnen. Ben ook de jongste niet meer *proest*
x_Jeanine_x schreef:Thanks allemaal
15 maanden geleden overbelasting... doorgelopen en dat had ik beter niet kunnen doen...
Volgende week dinsdag sportarts, alleen daarna gelijk heb ik zwemselectie, voor het NK zwemmen voor MBO, en die moet ik meedoen van mezelf
WenK schreef:Nou, ik heb juist geleerd dat je ook weer uit moet kijken met rekken en strekken voor je gaat sporten, als je spieren nog niet warm zijn kan rekken en strekken spierscheurtjes veroorzaken. En dat wil je ook niet. Advies wat ik kreeg was om alleen warme spieren te rekken en strekken.
Angela_ schreef:WenK schreef:Nou, ik heb juist geleerd dat je ook weer uit moet kijken met rekken en strekken voor je gaat sporten, als je spieren nog niet warm zijn kan rekken en strekken spierscheurtjes veroorzaken. En dat wil je ook niet. Advies wat ik kreeg was om alleen warme spieren te rekken en strekken.
daarom moet je ook eerst inlopen, totdat je warm bent en dan rekken en strekken.
MamboBeach schreef:Heb vanavond gelopen maar ging echt verschrikkelijk, ik ben van de week ziek geweest, koorts en verkouden. Het steeg gewoon naar mijn hoofd! Nee, was echt kl ote!![]()
![]()