Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jeannine schreef:@ Mambo ja dat ook inderdaad. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik dat op de juiste manier moet doen. Welke voor en welke na enzo.
Misschien ook maar eens mee beginnen. Ben ook de jongste niet meer *proest*
)
Normaal gaan staan, voeten naast elkaar en dan 1 been optrekken. draaien en dan weer neer zetten en dan de andere.
maar op de club doet iedereen het en het werkt wel, ik voel het wel aan mijn lijf!

Zo maak je het dus alleen maar nog erger, waardoor je straks helemaal niets meer kan. Ik snap dat je graag wilt, maar je belemmerd je herstel op deze manier wel heel wel erg. Dat je nu zo in de lappenmand zit, komt door het lopen en sporten met een blessure, als je dat nu blijft doen dan blijf je voor altijd last houden.
Heb er wel weer zin in! x_Jeanine_x schreef:Thanks allemaal
15 maanden geleden overbelasting... doorgelopen en dat had ik beter niet kunnen doen...
Volgende week dinsdag sportarts, alleen daarna gelijk heb ik zwemselectie, voor het NK zwemmen voor MBO, en die moet ik meedoen van mezelf
WenK schreef:Nou, ik heb juist geleerd dat je ook weer uit moet kijken met rekken en strekken voor je gaat sporten, als je spieren nog niet warm zijn kan rekken en strekken spierscheurtjes veroorzaken. En dat wil je ook niet. Advies wat ik kreeg was om alleen warme spieren te rekken en strekken.

Maar als jij je CIOS af wil maken, moet je ontzettend zuinig op je lijf zijn (sowieso moet je dat al zijn) Je bent nog jong en je lijf moet toch echt nog tientallen jaren mee he!?
.
paps en mams zeiden zo, van dit wil je al heel lang, dus dan probeer je het nu ook, nu je de kans heb
Angela_ schreef:WenK schreef:Nou, ik heb juist geleerd dat je ook weer uit moet kijken met rekken en strekken voor je gaat sporten, als je spieren nog niet warm zijn kan rekken en strekken spierscheurtjes veroorzaken. En dat wil je ook niet. Advies wat ik kreeg was om alleen warme spieren te rekken en strekken.
daarom moet je ook eerst inlopen, totdat je warm bent en dan rekken en strekken.
MamboBeach schreef:Heb vanavond gelopen maar ging echt verschrikkelijk, ik ben van de week ziek geweest, koorts en verkouden. Het steeg gewoon naar mijn hoofd! Nee, was echt kl ote!![]()
![]()
Jahoeoe!
Proberen morgen of anders donderdag weer en dan wil ik vant weekend 7 km lopen, heb ik het iid al een keer gedaan...
Ja, van springles altijd en van de Bodypump van de week, maar verder niet...