Cyntje, als het af is wil ik wel een foto zien hoor, ben toch wel heel benieuwd!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb morgen een Bruiloft in Zoetermeer (2 uur rijden) en dat kan weleens een latertje worden.

had gehoopt het wel af te hebben, ga nu eerst weer autorijden, half 9 terug en gauw nog aan de slag en hopen dat ik nog een berg kan doen voor 1 uur, dan moet ik het inleveren. heb mn uiterste best gedaan, en meer kan ik ook niet doen
een image plate, gewoon 1tje, meer zit er niet in mn portomonnee, moet nog effe wachten tot de 26ste
dan ga ik alles wat ik heb gekregen naar de bank brengen en dan kan ik eens lekker mn hart luchten en shoppen bij tinks(lang leve de kortingsbon erbij
) kan ik nog meer bestellen
had ik niet verwacht, had ehm met gewone topcoat vastgezet
maar toch zit ie nog.
vind ik wel knap is me nog nooit gelukt zonder lijm er onder te doen.
Tinks schreef:De markt op Charlois is van 10 tot 17 uur.
Deze maand stond ook Eindhoven op de planning maar die is verschoven naar oktober/november.
Dan hebben we nog een keer Barneveld dat is 19 september. De rest weet ik zo niet uit mijn hoofd. Maar ik houd jullie wel op de hoogte. Zondag is in ieder geval Beuningen aan de beurt. Zaterdag wordt er ook een markt gedraaid maar dan lig ik in bed.Heb morgen een Bruiloft in Zoetermeer (2 uur rijden) en dat kan weleens een latertje worden.
Ik heb geen vaste plaatsen ofzo dus kan overal opduiken. hihi Rotterdam is voor mij ook 2 uur rijden.
Dan ga ik morgen zelf ff een topcoat halen denk ik

nouja vanavond feestje dus nu blijft het maar zitten zoals het zit.
En omdat ik verharder mee heb genomen