Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Ik kan ze echt nergens vinden. Maar weet iemand ook waar je plastic balletjes met steentjes kan vinden? En dan steentjes die er gewoon in blijven zitten. Had ik een mooie van de Six kwam het steentje er na een maand al uitzetten. Was nog een wonder dat ik het steentje niet tussen mijn tanden gekregen had.
_Stephanie schreef:hmmm dat is sh*t!
iemand zei tegen mij dat het kan komen dat de piercing te zwaar is. en dat ik m er beter uit kan halen, en een nieuwe er achter moet laten zetten zegmaar?
_Stephanie schreef:okeee bedankt voor de tip! in tilburg? zetten ze een piercing achter het littekenweefsel zeg maar?
als het zo'n pijn doet doe ik het niet, het deed de eerste keer al pijn!
ja ik denk(weet bijna zeker) dattie eruit groeit, op het begin zat de piercing door een best groot stuk vel, en nu nog maar op het puntje van mijn navel randje zeg maarmaar ik ga m er niet uit halen, wacht nog even! vind het zo zonde!
suus_ schreef:hahaha mijn industrial steekt echt een halve meter uit
ik wil een nieuw korter (roze![]()
) staafje. iemand enig idee waar je dat in hemelsnaam kunt bestellen?
_Stephanie schreef:even een vraagje, ik heb nu denk ik 3 maandjes mijn navelpiercing, maar heb het idee dattie er uit aan het groeien is? kan dat? en kan ik er nog iets aan doen? hij is verder helemaal niet ontstoken of zo?
of zal ik tog maar even langs een piercing shop gaan?
xDramaQueen schreef:_Stephanie schreef:even een vraagje, ik heb nu denk ik 3 maandjes mijn navelpiercing, maar heb het idee dattie er uit aan het groeien is? kan dat? en kan ik er nog iets aan doen? hij is verder helemaal niet ontstoken of zo?
of zal ik tog maar even langs een piercing shop gaan?
heb je hem gewisseld? kan me herrineren dat je hem na 3 weken al wilde wisselen.
een navelpiercing groeit altijd iets uit.
_Stephanie schreef:ze hebben tegen mij gezegt dat ik naar 8 weken mocht verwisselen, als ik een nieuwe in deed moest ik m eerst uitkoken zegmaar, en dat heb ik braaf elke keer gedaan!