[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:39

Hoeft niet ontstoken te zijn om uit te groeien en ja dat kan. Weinig aan te doen behalve hopen dat ie stopt. Je kan langs gaan maar ook zij zullen weinig kunnen doen.

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:42

hmmm dat is sh*t!
iemand zei tegen mij dat het kan komen dat de piercing te zwaar is. en dat ik m er beter uit kan halen, en een nieuwe er achter moet laten zetten zegmaar?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:42

Lous schreef:
Ik kan ze echt nergens vinden. Maar weet iemand ook waar je plastic balletjes met steentjes kan vinden? En dan steentjes die er gewoon in blijven zitten. Had ik een mooie van de Six kwam het steentje er na een maand al uitzetten. Was nog een wonder dat ik het steentje niet tussen mijn tanden gekregen had :\.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:43

_Stephanie schreef:
hmmm dat is sh*t!
iemand zei tegen mij dat het kan komen dat de piercing te zwaar is. en dat ik m er beter uit kan halen, en een nieuwe er achter moet laten zetten zegmaar?

Dat kan... Een precieze oorzaak van uitgroeien is moeilijk, het kan zijn dat je lichaam het gewoon niet accepteert, het kan door een ontsteking, het kan door een te zware piercing, fout materiaal, fout gepiercerd enz. Ben je er zeker van dat hij uitgroeit? Zou nl zonde zijn als je hem er uit haalt en hij is niet aan het uitgroeien. Ik waarschuw je al vast: laten piercen door littekenweefsel doet pijn, en flink ook. Voor de lol zou ik het iig niet meer laten doen. (sowieso is het voor mij een "een keer en nooit meer")

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:47

pharagirlke schreef:
Het schijnt zo ja :')
Ik ga voor permanente make up.. Maar getatoeëerd.. Dus écht permanent... :o

Dat lijkt me wel handig! Maar wel eng zo dicht rond je ogen..

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 20:48

okeee bedankt voor de tip! in tilburg? zetten ze een piercing achter het littekenweefsel zeg maar?
als het zo'n pijn doet doe ik het niet, het deed de eerste keer al pijn!
ja ik denk(weet bijna zeker) dattie eruit groeit, op het begin zat de piercing door een best groot stuk vel, en nu nog maar op het puntje van mijn navel randje zeg maar :+ maar ik ga m er niet uit halen, wacht nog even! vind het zo zonde!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:00

Hier nog een stille meelezer (hoewel ik in het verleden wel een aantal posts heb geplaatst..)
Zat bij de crazy factory naar een leuk nieuw setje voor navel en VCH te kijken. Wat betreft navel is er keus zat, maar voor de VCH blijf ik toch steeds weer steken bij een balletje met steentje. Zijn er mensen met originele ideën?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:05

_Stephanie schreef:
okeee bedankt voor de tip! in tilburg? zetten ze een piercing achter het littekenweefsel zeg maar?
als het zo'n pijn doet doe ik het niet, het deed de eerste keer al pijn!
ja ik denk(weet bijna zeker) dattie eruit groeit, op het begin zat de piercing door een best groot stuk vel, en nu nog maar op het puntje van mijn navel randje zeg maar :+ maar ik ga m er niet uit halen, wacht nog even! vind het zo zonde!

Het zetten gaat een stuk trager omdat het weefsel veel stroever is dus het is pijnlijker. Ik vond het de eerste keer ook al pijnlijk, en de 2e keer was genoeg om te beslissen dat ik geen enkele meer laat herpiercen. Zolang er genoeg vel rond zit dat ie niet uitscheurt... die wat herpierced is, is ook iets uitgegroeid maar zit nog steeds op een dikke 8mm dus ik laat m er in. :) Hij is stabiel nu. (is beetje moeilijke genezing geweest)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 23:14

suus_ schreef:
hahaha mijn industrial steekt echt een halve meter uit
ik wil een nieuw korter (roze :+: :P) staafje. iemand enig idee waar je dat in hemelsnaam kunt bestellen? :')

AOP is wat duurder dan CrazyFactory, maar heeft wel hele mooie roze staafjes! Van bioplast, dus die kun je zelf op maat knippen.
Bioplast mag in een ongenezen sieraad, en bij veelt mensen geneest het makkelijker dan metaal. :) Niet bij iedereen natuurlijk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 23:48

_Stephanie schreef:
even een vraagje, ik heb nu denk ik 3 maandjes mijn navelpiercing, maar heb het idee dattie er uit aan het groeien is? kan dat? en kan ik er nog iets aan doen? hij is verder helemaal niet ontstoken of zo?
of zal ik tog maar even langs een piercing shop gaan?

heb je hem gewisseld? kan me herrineren dat je hem na 3 weken al wilde wisselen.
een navelpiercing groeit altijd iets uit.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 10:35

ik ben ooit begonnen met een wenkbrauw piercing, deze was eruit gegroeid na 1,5 jaar. Toen heb ik een surface piercing ( staafje in een u vorm met 2 bolletjes erop.. de bolletjes liggen op je vel en het staafje loopt eronderdoor ) verticaal tussen mijn borsten laten zetten en daarna een inplantaatje erboven. Ik had dus 3 blinkertjes in m'm decollete * sexyy * toen heb ik piercings in beide tepels gehad.. dit deed echt zooveel zeer om te laten zetten.. damn, nooit meer! Maar alles ging ontsteken, groeide eruit of was scheef gezet.. na een lange tijd sukkelen heb ik alles er gewoon uit gehaald en was ik er klaar mee. Ben toen overgestapt op tattoo's.. groeien er ook niet uit :P

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:21

xDramaQueen schreef:
_Stephanie schreef:
even een vraagje, ik heb nu denk ik 3 maandjes mijn navelpiercing, maar heb het idee dattie er uit aan het groeien is? kan dat? en kan ik er nog iets aan doen? hij is verder helemaal niet ontstoken of zo?
of zal ik tog maar even langs een piercing shop gaan?

heb je hem gewisseld? kan me herrineren dat je hem na 3 weken al wilde wisselen.
een navelpiercing groeit altijd iets uit.

haha nee ik heb hem er pas egt naar 8 weken uit gehaald! toen heb ik m eerst ontsmet en toen pas een nieuwe er in gedaan. hijs is alleen de eerste 2 weken ontstoken geweest, en verder eigenlijk helemaal niet.... dus?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:23

Het is vrij normaal dat een navelpiercing enkele maanden na het zetten flink kan gaan klieren.Ook is het vrij normaal dat een navelpiercing iets of wat kan uitgroeien.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:25

Mag je een navelpiercing niet gemiddeld vanaf 9 maanden wisselen (ja of door een piercer)?

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:28

ze hebben tegen mij gezegt dat ik naar 8 weken mocht verwisselen, als ik een nieuwe in deed moest ik m eerst uitkoken zegmaar, en dat heb ik braaf elke keer gedaan!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:31

_Stephanie schreef:
ze hebben tegen mij gezegt dat ik naar 8 weken mocht verwisselen, als ik een nieuwe in deed moest ik m eerst uitkoken zegmaar, en dat heb ik braaf elke keer gedaan!

je mag een navelpiercing zeker 4 a 5 maanden niet wisselen, en dan ben je zelf nog te vroeg :n vaak gaat de navelpiercing namelijk ná de 3de maand klieren.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:31

Het andere staafje dat je er in hebt gedaan, had dat inwendig schroefdraad of uitwendig?

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:34

uhm, ik weet niet of die een inwendig of uitwendig schroefdraad heeft? hoe kan ik dat zien?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:35

Zat het schroefdraad van het staafje aan de binnenkant (dus had bolletje een uitsteeksel met schroefdraad) of zat het schroefdraad aan de buitenkant en had het bolletje inwendig (dus gat met schroefdraad)?

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:37

ja dat bolletje heeft een gat, met zon draai er in zegmaar, en op de piercing zit dat ook zo gerdraaid. denk ik :+

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:38

Heb je een insertion pin gebruikt om het staafje erin te krijgen zonder de wond te beschadigen? -O-

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:05

geen idee wat je bedoeld? :+ heb gewoon een gewone navelpiercing er in gedaan, waar wel een schroefdraadje aan zit, en heb m mischien 2 x verwisseld?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:13

wat authentic bedoeld is dat je de wond van binnen beschadigd hebt met de schroefdraad, met een pin kan je hem verwisselen zonder de binnekant te beschadigen, maar voor nu moet je leven met de consequenties van het vroegtijdig wisselen.

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:17

ooow oke! nee dat heb ik idd niet gebruikt (wist ook niet dat dat moest) maarja kan er nu tog niks meer aan doen, ik laat deze nog wel een tijdje zitten dan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:35

Heb hem toen door de piercer laten wisselen voor een wat korter staafje omdat ik er achter bleef hangen na drie maanden oid. Zij doen het dusdanig vlot en makkelijk dat er niets beschadigt raakt.