Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:24

hafjegek schreef:
Lisetj schreef:
Oke ik ga het nog eens proberen! Dankjewel voor het helpen! Mocht het lukken of mislukken laat ik het nog weten ;)

je moet ook voldoende nagellak er op doen anders drogen de kleine hoekjes en fijne lijntjes al meteen in en lukt het niet meer, dus voldoende er op smeren, dan heb je rustig de tijd om je kwastje weer in het potje te doen, en dan schrapen, schraper laten vallen en meteen stempelen, heb zelf altijd een papiertj eliggen waar ik mn schraper op laat vallen zodat ik snel kan stempelen. en vooral even blijven oefenen, bij mij lukte het de eerste drie keren ook niet.

Ja die schraper laat ik ook gelijk vallen haha, wel op n papier, anders word mam boos dat alles onder zit :+ Ik heb het wel voor vanavond opgegeven, en morgen avond weer een nieuwe avond om het te proberen! Ik geef niet op, want door jullie topic ben ik heel enthousiast geworden haha! Dus ooit gaat het me lukken, ik blijf proberen :D In iedergeval dankje weer voor de nieuwe tips, dus gewoon wat extra lak erop smeren! oke ga ik doen!

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:00

Lisetj schreef:
Ja die schraper laat ik ook gelijk vallen haha, wel op n papier, anders word mam boos dat alles onder zit :+ Ik heb het wel voor vanavond opgegeven, en morgen avond weer een nieuwe avond om het te proberen! Ik geef niet op, want door jullie topic ben ik heel enthousiast geworden haha! Dus ooit gaat het me lukken, ik blijf proberen :D In iedergeval dankje weer voor de nieuwe tips, dus gewoon wat extra lak erop smeren! oke ga ik doen!

Misschien een rare vraag maar zit er niet gewoon nog bescherm folie over je imageplate?

Wendy15

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:02

Bij mij zat er geen beschermfolie over die plates? Ghehe las de gebruiksaanwijzing "Verwijder de folie voor gebruik" en ik die folie maar zoeken :') _O- En aan de onderkant zit zo'n sticker, denk dan bedoelen ze vast dat :+ Dus ik proberen dat er af te peuteren maar dat ging helemaal niet :') Dacht dat door die sticker aan de onderkant mss mn plate niet in die houder bleef liggen ofzo, naja weet niet, maar die houder is gewoon prut :=

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:03

TijnieJjJ schreef:
Lisetj schreef:

Misschien een rare vraag maar zit er niet gewoon nog bescherm folie over je imageplate?

Nee heb ik ook al naar gekeken, en ik krijg soms wel de helft op mn stempel, maar nooit helemaal ;(
Folie is er dus al af! :) zat ernamelijk niet eens op!
Laatst bijgewerkt door Lisetj op 04-08-09 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:04

Toch nog sneller zijn :j
Ik dacht eerst ook dat ik al heel snel was :)) Maar moest ook nog sneller doen en toen ging het wel :j En niet de stempel er recht op drukken maar met een 'rollende' beweging van links naar rechts over het plaatje doen wil ook wel helpen :)

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 22:07

hahaahah okee! nog sneller ga ik dus morgen ook proberen! en die rollende beweging heb ik al geprobeerd, en heb zo'n instructiefilm gezien en daarin doen ze alles op een gemakkie dan denk ik; het moet toch snel..
Ik houd alle tips even bij in een bestand en dan hopelijk lukt het morgen haha!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 05:29

Haha gewoon vaak oefenen lisetj :D

@ wendy ik maak straks (vanavond) wel een foto dan kan je het zien :D
Bij mij ligt het nu ook nog allemaal in 1 grote plastic bak gegooid.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 06:21

ik heb nu momenteel alles in een plastic zak gestopt omdat mn bureau vol liep en over liep en alles steeds omviel omdat ik wat moest hebben wat er achter staat :P normaal staat het in mn badkamer kastj maar dan moet ik elke keer alles verslepen als ik wat wil doen. want ga niet 2 uur in de badkamer staan om mn nagels te doen. ga er liever bij zitten.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 07:24

Phoeh flink bijgelezen..
Ik heb vandaag best wel klieder zin dus ik wil wel eens marble nails proberen, als het lukt. :j Heb vandaag een dagje vrij dus ik kan lekker tutten. :) Pak ik wel nog ff het instructie filmpje erbij.

Behalve helemaal aan het begin vh topic daar staat dat we een contest zouden doen maar dat hebben we daarna nooit meer gedaan. Eigenlijk vond ik dat wel een leuk idee. Dat een iemand 1x p 2 weken een thema oid bedenkt en dat mensen de kans krijgen om dat na te maken. Omdat er ook wel eens wordt gevraagd wat zal ik nu weer erop maken, dan heb je meteen een leuke idee bij de hand. :)

Zo'n bakje met mandjes lijkt me ook wel handig, maar ik heb een plank en daar past het ook wel op. :)

Ik heb nog nooit gehoord v stickers op image plates. :? Zal die van mij zo eens bekijken.. :Y)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:04

ja dat was mijn idee toen, helaas werd ik daarna doodziek en ging ik 2 weken op vakantie dus is t er nooit meer van gekomen. maar t blijft een leuk idee. misschien dit keer idd gewoon een thema bedenken. bijv in vuur en vlam? dieren? regenboog? Zomer? fruit?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 09:16

Bij mij ging het stempelen eigenlijk gelijk goed (beginners geluk). Ik had hem eerst wat ruw geveild en ontvet met remover voordat ik begon en toen lukte het direct!

Ik heb gisteren onder het kijken van een filmpje (zodat ik zeker weten stil zou blijven zitten :+ ) mijn nagels paars gelakt met witte bloemetjes erop. Heel erg leuk om te zien, maar de batterij van mijn camera was leeg, dus kon geen foto's maken vanochtend. Dus, morgen foto's!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 09:28

Ik heb nog steeds knalroze nagels met blommekes erop :D En als het goed is heb ik morgen de bestelde stickertjes binnen, dan ga ik eens even kijken watvoor creatie ik weer kan verzinnen!! _O-

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 09:37

DyMarvel schreef:
ja dat was mijn idee toen, helaas werd ik daarna doodziek en ging ik 2 weken op vakantie dus is t er nooit meer van gekomen. maar t blijft een leuk idee. misschien dit keer idd gewoon een thema bedenken. bijv in vuur en vlam? dieren? regenboog? Zomer? fruit?

Ja dat vind ik wel een leuk idee. :j Vooral de dik gedrukte. Ik weet niet of er nog andere zijn die een leuk idee voor een thema hebben? We kunnen ook bijv thema kleur bijv ''roze/wit'' doen, dan kun je nog veel zelf bepalen maar dan zien we opeens heel veel roze/witte nagels. (of een andere kleur natuurlijk)
En dan kunnen we het thema bijv 1,5 of 2 weken laten staan? Zodat je ook ruim de tijd hebt om mee te doen. (Kan me voorstellen als je net een supermooie nailart hebt gemaakt je niet meteen met de nagellak remover eroverheen wilt racen :P ).
Wie vind dit nog meer een leuke idee :wave: en wilt meedoen?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 09:44

count me in!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 09:44

Ik wil wel meedoen, mijn kleuren nagellakjes zijn echter wel vrij beperkt, dus in eerste instantie het liefst niet te gek met te veel kleuren doen, haha!! _O-

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:00

Ik wil best wel mee doen, als het maar niet te moeilijk word :P

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:07

goed idee 2 weken is prima, een thema met glitter kan ook al vind ik rose wit ook erg leuk, of liefde?

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:11

Ik wil ook wel mee doen,
maar ik heb niet de meest standaard kleurtjes :))
(en bovendien kan ik er geen barst van, maar daar gaat het niet om :+)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:12

Glitter nagellak heb ik wel! :D Daar kan ik wel wat mee!! :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:15

ideen voor themas tot nu toe

fruit
zomer
roze/wit
glitter
regenboog
liefde

iemand nog meer ideen?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:26

glitter vind ik ook leuk. :)

Ik heb net marble nails geprobeerd te maken maar het is geen aanrader. :n Steeds zakte de lak naar de bodem, en dan kwam hij weer omhoog. Wanneer het wel redelijk leek te lukken kreeg ik een dikke drel op de nagel, zag er echt niet uit. Maar ik moest het supersnel doen want anders droogde de lak alweer..Ik kreeg het niet voor mekaar, zelfs met 2 druppels tegelijk laten vallen niet, ik stopte ook nog eens de roze lakkwast in het witte potje. |o Geen succes, iig niet voor mij. :n ;)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:30

iessie zelfde ervaring met marble

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:35

Ik heb een keer een filmpje gezien van een meisje dat allemaal kleine stukjes krantsnippers op haar nagels deed met blanke lak, zag er echt super stoer uit :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:39

Wat is dat Marble spul? :)

Fruit lijkt me wel geinig, hoop werk, maar wel heel leuk! :D Ik zie al voor me dat ik kleine sinasappelpartjes ga zitten pielen :')

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:42

Zullen we starten met een gemakkelijk thema zodat iedereen uit het topic zich kan aansluiten?

Ik zeg: liefde als eerste thema om vandaag mee te starten t/m woensdag 19 augustus?