hafjegek schreef:Lisetj schreef:Oke ik ga het nog eens proberen! Dankjewel voor het helpen! Mocht het lukken of mislukken laat ik het nog weten
je moet ook voldoende nagellak er op doen anders drogen de kleine hoekjes en fijne lijntjes al meteen in en lukt het niet meer, dus voldoende er op smeren, dan heb je rustig de tijd om je kwastje weer in het potje te doen, en dan schrapen, schraper laten vallen en meteen stempelen, heb zelf altijd een papiertj eliggen waar ik mn schraper op laat vallen zodat ik snel kan stempelen. en vooral even blijven oefenen, bij mij lukte het de eerste drie keren ook niet.
Ja die schraper laat ik ook gelijk vallen haha, wel op n papier, anders word mam boos dat alles onder zit
Ik heb het wel voor vanavond opgegeven, en morgen avond weer een nieuwe avond om het te proberen! Ik geef niet op, want door jullie topic ben ik heel enthousiast geworden haha! Dus ooit gaat het me lukken, ik blijf proberen
In iedergeval dankje weer voor de nieuwe tips, dus gewoon wat extra lak erop smeren! oke ga ik doen! 

En aan de onderkant zit zo'n sticker, denk dan bedoelen ze vast dat

zat ernamelijk niet eens op! 
Maar moest ook nog sneller doen en toen ging het wel
normaal staat het in mn badkamer kastj maar dan moet ik elke keer alles verslepen als ik wat wil doen. want ga niet 2 uur in de badkamer staan om mn nagels te doen. ga er liever bij zitten.
Zal die van mij zo eens bekijken..
en wilt meedoen?
Steeds zakte de lak naar de bodem, en dan kwam hij weer omhoog. Wanneer het wel redelijk leek te lukken kreeg ik een dikke drel op de nagel, zag er echt niet uit. Maar ik moest het supersnel doen want anders droogde de lak alweer..Ik kreeg het niet voor mekaar, zelfs met 2 druppels tegelijk laten vallen niet, ik stopte ook nog eens de roze lakkwast in het witte potje.
Geen succes, iig niet voor mij.