En UWV is idd een drama. Het erge van alles is dat het hier om een overbrugging van 6 weken gaat. Ik heb gewoon al een nieuwe baan en deze vakantie stond al in januari gepland en ik heb idd geen enge ziekte waardoor ik niet zou kunnen/mogen gaan. Heb er juist erge behoefte aan en zie het alleen maar als een toevoegende waarde voor mijn herstel. Heb nog niets gehoord. Maar wat zouden jullie doen als je niets meer zou horen: gewoon gaan of ???
Civ je hebt tijd zat, als het jij het een goe dmoment vindt dan is dat het niet eerder!
Flappie, k*lere nou denk je alles gehad te hebben, fijn hoor. Ik weet niet hoe verder de afspraken zijn, foe moeilijk vind ik het. Vind wel aso dat ze nu moeilijk gan doen, jeetej je hebt toch geen misdaad verricht, je wil uitrusten ergens anders...
Flappie, heb je nog wat gehoord? Wie weet ben je nu al op weg, het ergste wat er kan gebeuren is denk ik dat je deze weken geen geld zou krijgen maar dat is wat ik denk. Wens je ondanks dit toch een fijne vakantie toe, geniet ervan!
Angela, gelukkig was alles goed! Ik heb mn vanmiddag beter gemeld, bij een collega want de baas is met vakantie en zijn vervanger is druk ofzo maargoed ik heb t doorgegeven. Zal zo eens naar Loekie kijken.
Daijano, hoe is het met jou?
Zelf ga ik straks luxe dineren met mn pa en zijn vriendin, nog ter ere van mijn verjaardag, ben benieuwd. Geloof dat er kreeft is dus dat is wel lekker. Vanmiddag lekker met de hondjes gewandeld en net al in bad geweest, verder niet veel bijzonders gedaan. Wens jullie alvast een fijne avond toe en ik zal me later hier nog wel melden.
Ik heb om 16 u 30 uiteindelijk zelf gebeld want had nog niets gehoord. Krijg ik doodleuk de melding dat mijn dossier vanmiddag naar de verkeerde persoon was doorgestuurd en dat ik maandag voor 12 u w teruggebeld. Dus ik zeg: das leuk, dan zit ik al in Spanje. Zegt hij: u mag niet gaan zonder toestemming, bij deze weet u dat en vertrekt u op eigen risico en riskeert u dat u geen uitkering krijgt... Het moet allemaal echt neit gekker worden. Zeker omdat ik er 2 weken geleden al naar gevraagd had hoe of wat... Ik ben zo boos en ondertussen moet ik nog best veel doen voor we kunnen vertrekken. Ik ga nu iig even richting stal. Spreek jullie later op de avond misschien nog en anders iig iedereen al een prettig weekend en spreek jullie van de week waarschijnlijk wel nog.
Ik heb net 'ruzie' met Pascal gehad. Hij wil ook gaan hardlopen, samen met mij. Opzich heel lief, maar ik word er onzeker van. Ik zat er al de hele week mee, en heb allerlei smoesje bedacht om niet te hoeven rennen.. Vandaag moest ik er toch wat van zeggen, vond ik zelf. Ik heb dus aangegeven dat ik me naast hem zo'n mislukkeling voel, en dat ik al weken aan het rennen ben en dat hij zo met me mee rent zonder moeite. En dat ik nu iets voor mezelf heb gevonden, en dat ik het rot vind als hij straks beter word dan mij... Nu zit ik hier te janken, en hij is boos. Hij riep net dat hij wel weer ging roken, dan viel hij ook af... Had ik dit dan niet moeten zeggen? Ik weet het even niet meer.
Pollewoppy
Geplaatst: 07-08-09 20:26
@ Angela: Ik vind het juist goed van je dat je zo open geweest bent. Jammer dat je vriend er zo op reageerde. Ik begrijp je gevoel heel erg, het zou mij ook onzeker maken. Jij doet zo je best, dan is het gewoon frustrerend als het hem zo makkelijk af gaat. Beetje flauw dat hij dan die opmerking maakt over het weer gaan roken.
Nogmaals: Ik vind het juist heel goed dat je je gevoel bespreekbaar hebt gemaakt. Jammer dat het niet zo positief uitpakte. Hopelijk ziet hij dat zelf ook nog en komt hij er nog op terug..
Angela, ik denk ook dat het goed is dat je het bespreekbaar hebt gemaakt, hoe is het nu? Hopelijk is 'de storm' overgetrokken.
PW, hoe is het met jou?
Ik ben net terug thuis, we zijn vanavond luxe gaan dineren, was wel gezellig maar ik was bang dat ik geen weg zou kunnen met mn kreeft. Gelukkig viel dit mee, toen ik het had besteld dacht ik nog ik had iets anders moeten nemen. Het was wel gezellig, nog wat leuke foto's gemaakt voor mn vriend, wil ik hem morgen toesturen. Voel me wel goed maar ik ben erg moe, weer een dag voorbij.
koi
Geplaatst: 08-08-09 10:30
Goedemorgen, beetje geslapen? Ik lag er vrij laat op en om 2.30 uur schoot ik in een hoestbui, was in mn droom druk aan het gillen en toen werd ik wakker. Ga zo het hondje van mn ma terugbrengen die komen vanavond terug en vinden het fijn als de hond dan thuis is. Wil daarna lekker schoon gaan maken, vanmiddag even over de braderie en vanavond als het goed is ook daar naartoe.
Flappie, volgens mij zijn jullie nu onderweg maar ik wens je toch nog een fijne vakantie toe, geniet ervan!
Pollewoppy
Geplaatst: 08-08-09 12:10
Met mij gaat het redelijk. Ben vanmorgen even naar stal geweest. Merk dat de afgelopen dagen me veel energie gekost hebben. Gisteren verjaardag van mijn neefje gehad en woe en donderdag ook al de hele dag in de weer geweest. Een beetje teveel van het goede.
Moet vandaag nog even sporten, want dat kwam er gisteren niet van, maar daarna doe ik even niks meer. Moet even bijkomen en tijd voor mezelf, anders komt het niet goed.
CIV: Fijn dat je de hond van je moeder terug kan brengen. Is een zorg minder lijkt me. Mooi dat je gisteren een gezellige avond hebt gehad. Pas je wel een beetje op jezelf? Je hebt al weer veel plannen zie ik. Veel plezier op de braderie.
Angela: Hoe is het nu met jou?
koi
Geplaatst: 08-08-09 12:58
PW, goed dat je even je rust pakt, ik laat het schoonmaken ook maar schieten want dat gaat niet meer lukken.Vanmorgen het hondje weggebracht en de tuin weer in zijn oude staat teruggebracht, lekker hoor:) Heb net het grasgemaaid en ben nu de vijver aan het schoonmaken, over een uurtje is mn vriendin hier dus het was weer voldoende voor vandaag.
Klinkt alsof je ook nog maar weinig tijd over had voor het schoonmaken Wel goed dat je het laat voor wat het is. Lekker dat je tuin weer gewoon normaal is.
Mijn vriend en ik hebben net gesport. Heb wel een voldaan gevoel en vind het goed dat we toch geweest zijn. Mijn vriend is nu alleen even boodschappen doen. Ik kon het niet meer opbrengen om samen te gaan.
Heb net mijn hangmatje weer opgehangen en ga daar nu lekker in liggen. De rest van dit weekend lekker niks doen, geen verplichtingen in ieder geval.
koi
Geplaatst: 08-08-09 15:47
PW, dat klinkt goed, vooral dat hangmatje. Als ik zou weten waar ik het op kon hangen dan zou ik er ook wel 1tje willen. Wij zijn net even over de braderie geweest, was erg druk maar kwa spullen niet veel. Mn vriendin kwam haar ex nog tegen, daar had ze het moeilijk mee en nu twijfeld ze nog of ze mee zal gaan vanavond, ze zegt nu van wel maar ik weet het nog niet zeker. Ze heeft het overgens zelf uitgemaakt omdat ze ook gevoelens voor een ander heeft. Hoop dat ze meegaat maar ik zal nog wat mensen smsen want anders sta ik daar zo alleen en ik wil toch wel even gaan kijken.
Wij hebben een hangmat met een houten standaard. Zou ook niet weten waar ik hem anders op zou moeten hangen. Ideaal. Jammer genoeg kon ik niet rustig liggen. Ben moe van de week, maar heb blijkbaar teveel onrust om lekker te ontspannen. Jammer. Ben achteraf een beetje teveel grenzen over gegaan deze week en dat moet ik nu bezuren.
Wat vervelend dat je vriendin haar ex tegen kwam. Ook al heeft ze het zelf uitgemaakt, ik kan me voorstellen dat ze er moeite mee heeft. Hopelijk gaat ze toch mee en hoef je vanavond niet alleen.
Ik kan ff niet op iedereen reageren, hoop dat ik morgen even de tijd en rust heb om alles door te lezen.
Ik ben helemaal leeg vandaag. Heb de eerste kater weggebracht. Hij is echt meer dan super terecht gekomen, echt gouden mensen, lieve mensen en echte dierenliefhebbers. De reis was erg vermoeiend, hoewel het maar 45 km rijden was. Thuis aangekomen een potje luidkeels zitten janken. Ik weet dat ie het daar veel beter gaat krijgen, maar het is toch een vriendje dat je wegdoet. Plus dat het een tijdperk is wat ik afsluit, een hobby die ik opgeef.
Ben nu echt gesloopt .
CIv hoe was je dag? Braderie is leuk,maar wel intensief nu denk ik he.
PW vervelend is dat he als je de rust wil nemen,maar je lijf wil niet. Ik herken dat wel. Gelukkig kan ik me bij de paarden wel goed ontspannen, op de rug van sjaan ben ik even in een andere wereld, vergeet ik even mijn klachten en problemen.
Ik ga badderen en dan oppassen Dikke knuf en fijne avond!
koi
Geplaatst: 08-08-09 18:46
Geniet van je bad CM, kun je wel even gebruiken nu Hebben ze niet meer gekozen voor 2 katers? Dat is wel jammer maar 1tje die een mooi huis heeft is ook meegenomen. Snap dat je het moeilijk hebt, ik zou het denk ik niet kunnen, moet er in ieder geval niet aandenken dus ik vind het erg knap dat je voor de welzijn van je beestjes kiest.
Mijn dag was wel goed, wel druk maar daardoor gaat hij snel. Heb nog niks gehoord over vanavond wat ik vervelend vind, weet graag hoe of wat, zeker omdat ze misschien blijft slapen, dan wil ik toch alles aan de kant hebben. Zal me zo ook eens in bad laten zakken, heerlijk vind ik dat, daar kan ik me weer ontspannen.
Hier begint zo mijn verjaardag. De voorbereidingen waren verschrikkelijk, ik heb nog een fikse woedeaanval gehad en een flinke huilbui. Begint al lekker he?
Lieve meiden, ik ben terug van 2 weken Kroatie lekkere vakantie gehad, maar een weekje was voor mij eigenlijk wel voldoende geweest. Lekker (geestelijk) uitgerust, door de warmte nog niet echt lichamelijk. Heb gelukkig nog een weekje vakantie, dus komt goed
Hey Ang, leuk edelstenen. Ik heb zelf in mijn reikikamertje ook een hoop stenen liggen. helaas zijn siraden van edelstenen niet aan mij besteed... in de varkens of paardenstallen leven ze niet lang... En alleen voor netjes houden kan wel, maar raak zulke dingen altijd kwijt.
Probeer er vanavond iets van te maken. Misschien niet het meest verantwoorde advies, maar ik word altijd wat relaxter van wat alcohol... Kan ooit net voldoende zijn om je de avond door te slepen (niet teveel natuurlijk!! )