Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ukkiee schreef:Oké, dan ga ik dat gewoon even proberen. Maar, ik wilde er sowieso binnenkort een nieuwe piercing in laten doen, dus daarvoor moet ik toch naar een piercingshop en dan kan ik er gelijk wel even naar laten kijken. Alleen ik zit nu dus heel erg te twijfelen. Ik had namelijk een hele mooie CS piercing gekocht met een zilveren sieraad erop. Ik ben allergisch voor nikkel, al kunnen mijn oren wel iets hebben, maar in CS zou zo weinig nikkel zitten dat je er niet op hoort te reageren. Nou had ik dus een CS ring in mijn neus en toen zwol mijn neus echt 3x zo groot op. Dus ik zit te twijfelen of ik dat dan wel in mijn helix kan doen. Zit nu ook te kijken voor bioplast sieraden. Heb dit nu ook in mijn neus en dit gaat perfect. Alleen ik weet niet wat voor soort piercing ik dan precies in mijn helix moet stoppen. Kan iemand me helpen?
Lous schreef:Ukkiee schreef:Oké, dan ga ik dat gewoon even proberen. Maar, ik wilde er sowieso binnenkort een nieuwe piercing in laten doen, dus daarvoor moet ik toch naar een piercingshop en dan kan ik er gelijk wel even naar laten kijken. Alleen ik zit nu dus heel erg te twijfelen. Ik had namelijk een hele mooie CS piercing gekocht met een zilveren sieraad erop. Ik ben allergisch voor nikkel, al kunnen mijn oren wel iets hebben, maar in CS zou zo weinig nikkel zitten dat je er niet op hoort te reageren. Nou had ik dus een CS ring in mijn neus en toen zwol mijn neus echt 3x zo groot op. Dus ik zit te twijfelen of ik dat dan wel in mijn helix kan doen. Zit nu ook te kijken voor bioplast sieraden. Heb dit nu ook in mijn neus en dit gaat perfect. Alleen ik weet niet wat voor soort piercing ik dan precies in mijn helix moet stoppen. Kan iemand me helpen?
In CS zit juist nikkel. Daarom dat het daar inmiddels verboden is om mee te piercen. Titanium is nikkelvrij en heeeeel weinig mensen die daar heftig op reageren. Vandaar dat kunstheupen inmiddels ook van titanium gemaakt worden.