Hannanas schreef:pff zo'n activity log... waar revereert dat zich aan?
Kan wel handig zijn om dat een paar weken bij te houden (en ik kan vandaag toch weinig anders dan languit me niet vervelen
)Hoeveel je slaapt, hoeveel je echt actief bent, en hoeveel je rust tussen door en hoe lang, en het 'rustig aan wat doen' (tv kijken enzo).
@Hannanas/Paula: Van het "teveel doen -> crash" patroon word je uiteindelijk alleen maar slechter (bewezen - en zo'n patroon wordt heel snel zichtbaar in zo'n schema!).
Dus ja, wat jullie doen is wel "slecht" op lange termijn.. niet goed voor je lijf, en kan ook maar voor beperkte duur.
Toen ik net ziek was kon ik ook erg goed op adrenaline/negeer-stand door nog, daarna (en ik denk als gevolg van het gewoon maar stug door gaan) wou dat gewoon niet meer.
Toen ik weer genoeg opgeknapt was om wat op te zijn, heb ik dit allemaal ook een poosje bijgehouden en terwijl ik toen dacht dat ik wel redelijk rustig aan deed, was het toch al snel duidelijk dat ik veel te lang door 'dramde' en te weinig rust nam.
Met mijn nieuwe opbouw schema poging 50 (Marilla, ik mail straks, sorry, helemaal vergeten!) is het wel handig om dit allemaal weer even bij te houden om straks veel sneller te kunnen zien of het werkt of niet.
Voor jezelf dus handig om een "archiefje" op papier te hebben (ik vergeet in ieder geval alles erg snel weer), en misschien ook wel handig om mee te slepen naar een arts. Helemaal een die het allemaal niet zo gelooft.
De meeste artsen zien je alleen 15 min tot een uur (terwijl jij je best doet zo wakker mogelijk over te komen) en hebben geen idee hoe veel/weinig je echt kan en hoeveel rust je nodig hebt om de dag door te komen, zo op papier maakt vaak net iets meer indruk dan wanneer jet het vertelt.
Heb al helemaal zin in het winkelen... maargoed zal toch kleren moeten.
Behalve dagen als ik een dip heb, maar als het 'normaal' gaat kan ik het toch wel vol houden. Erg fijn!

Moet je nu een andere studie op gaan zoeken?
Zit daar ook die Hoogstraat bij?