Het doet verder ook geen pijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:
Kan je niets anders in je hand nemen, en dan telkens als je er mee wil spelen, dat doen.
Ik moet er ook op letten nu met mijn labret, vind het geinig om met mijn tong tegen het plaatje te duwen over overheen te gaan, da's echt zo van 'neeeh Kath afblivjen!"
Megamutsj schreef:pharagirlke schreef:
Kan je niets anders in je hand nemen, en dan telkens als je er mee wil spelen, dat doen.
Ik moet er ook op letten nu met mijn labret, vind het geinig om met mijn tong tegen het plaatje te duwen over overheen te gaan, da's echt zo van 'neeeh Kath afblivjen!"
Doe ik ook, en ik pak hem ook wel met mijn vingers en draai er dan even meeKan niet echt kwaad hoor met een labret.
Dhani schreef:ik heb een week geleden een tongpiercing laten zeten
en ik had nu een paar vraagjes. misschien dat jullie me kunnen helpen?
hoe vaak moet je zon piercing aan draaien???
en welk balletje moet ik dan aandraaien? ik heb zowel op filmpjes gezien dat ze de piercings zetten van zowel de onder kant als de boven kant van je tong. bij mij is hij er vanaf de boven kant in gegaan.
Ik weet wel dat je net zo hard aan moet draaien tot je vingers er van pijn doen. dat zei die kerel mij althans.
en ik wil strax plastic balletjes, waar kan je ze allemaal kopen??? ( woon in zwolle)
marlies85 schreef:Dhani schreef:ik heb een week geleden een tongpiercing laten zeten
en ik had nu een paar vraagjes. misschien dat jullie me kunnen helpen?
hoe vaak moet je zon piercing aan draaien???
en welk balletje moet ik dan aandraaien? ik heb zowel op filmpjes gezien dat ze de piercings zetten van zowel de onder kant als de boven kant van je tong. bij mij is hij er vanaf de boven kant in gegaan.
Ik weet wel dat je net zo hard aan moet draaien tot je vingers er van pijn doen. dat zei die kerel mij althans.
en ik wil strax plastic balletjes, waar kan je ze allemaal kopen??? ( woon in zwolle)
Ik draai ze gewoon beide goed aan wekelijks...na de schoonmaakbeurt![]()
enne..als je balletjes wil shoppen : http://www.alloverpiercings.nl die's goed en snel