Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
serena1978 schreef:Ik had vanmorgen ook even weer moment dat ik weer aan het hyperventileren was.
Kreeg wat pijn op de borst en voelde me een beetje raar. heb daarna gelijk afleiding gezocht en dat helpt bijna altijd bij mij.
Wat ik ook trouwens heb als ik bepaalde nieuws hoor, dat ik daar zo over na ga denken dat ik ook begint te hyperventileren. En dan denk ik weer waar maak ik me druk om, maar toch blijft het spoken in mijn hoofd.
kleinelinda schreef:maar hebben jullie het ook wel eens dat jullie moeilijk kunnen slikken
serena1978 schreef:Ik had vanmorgen ook even weer moment dat ik weer aan het hyperventileren was.
Kreeg wat pijn op de borst en voelde me een beetje raar. heb daarna gelijk afleiding gezocht en dat helpt bijna altijd bij mij.
Wat ik ook trouwens heb als ik bepaalde nieuws hoor, dat ik daar zo over na ga denken dat ik ook begint te hyperventileren. En dan denk ik weer waar maak ik me druk om, maar toch blijft het spoken in mijn hoofd.
Mellanii schreef:Hebben jullie ook last van slecht zicht?
Ik zie vage vlekken en overal spikkeltjes...
Mijn huisarts adviseerde me een psycholoog, want ik ben veel te veel met die hyperventilatie bezig!
Meteen een afspraak gemaakt natuurlijk!
Maar mn huisarts zei dat door de angst die ik heb, uit deze zich in buikpijn, hoofdpijn etc.
Iemand nog meer last van deze symptomen.
Ik voel me s'ochtends ook heel raar, ik weet niet hoe ik dit het beste kan uitleggen maar goed..
Mellanii schreef:Hebben jullie ook last van slecht zicht?
detour schreef:Laat hyperventilatie niet je leven beheersen, leer je hyperventilatie beheersen, het leven wordt dan veel prettiger en veiliger, sterkte!![]()
kleinelinda schreef:Het ging bij mij echt paar weken goed en nu gaat ales weer mis.