Tooske schreef:Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.
Maar dan stink je toch naar paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tooske schreef:Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.
Sappos schreef:Ach mn ouders mogen best zeuren dat ik te lang douche maar ik trek me er niet veel van aan, mn zusje staat ook samen met haar vriendje gerust een half uur onder de douche.
verootjoo schreef:Sappos schreef:Ach mn ouders mogen best zeuren dat ik te lang douche maar ik trek me er niet veel van aan, mn zusje staat ook samen met haar vriendje gerust een half uur onder de douche.
Mét vriendje zelfs... maar die hebben dan ws meer te doen dan alleen douchen
Sappos schreef:Er wordt hier wel heeel overdreven gereageerd nu....Er worden zaken bijgehaald die er totaal niks mee te maken hebben. Ts vraagt enkel om meningen.
Vertelde net mn vader over het topic en hij zegt dat hij wel degelijk in 8 minuten (zoals de radio staat) kan douchen maar het kan ook wel alleen heb ik dan geen moment rust en sta ik als een bezetene te soppen...
Enne als hier de boiler stuk is ga ik lekker bij mn moeder staan douchen![]()
2 Weken terug stond ik 2 a 3x per dag 20 minuten onder de douche...wat een verspilling he?!
Ach mn ouders mogen best zeuren dat ik te lang douche maar ik trek me er niet veel van aan, mn zusje staat ook samen met haar vriendje gerust een half uur onder de douche.
Sappos schreef:Ik betaal ook idd niet mee en betaal geen kostgeld...waar moet ik het vandaan halen? Zit de hele week op school en werk alleen zaterdag om mijn pony's te kunnen onderhouden.
Mn ouders hebben liever een land douchend kind wat straks een havo diploma heeft en geen kostgeld betaald dan een lang douchend kind wat wel betaald en 40 uur in de week bij de AH werkt.
Sappos schreef:Ja eh een hoop gegiechel is het vooralZet altijd maar gauw hard muziek aan
Enne las hier ook ergens iemand die "2 liedjes moest douchen" moet je gewoon 2x bohemian rhapsody aanzetten ben je ook weer 10 minuten als het niet meer is verder
verootjoo schreef:Sappos schreef:Ja eh een hoop gegiechel is het vooralZet altijd maar gauw hard muziek aan
Enne las hier ook ergens iemand die "2 liedjes moest douchen" moet je gewoon 2x bohemian rhapsody aanzetten ben je ook weer 10 minuten als het niet meer is verder
Ja; of 2x the breaking of the fellowship van the lord of the rings, die duurt 11 minutenSamen met een liedje van marillion waar ik even de naam niet van weet. Die duurt nl 19 minuten, dus dan kun je toch een half uur douchen
Mijn ouders kunnen trouwens zo'n regel ook helemaal niet instellen. Want mijn moeder bevind zich altijd minstens een uur in de badkamer. Waarvan ze volgens mij wel een half uur doucht. Of ze gaat een uur in bad, en laat daarbij het badputje iets open staan en de kraan aan, anders koelt het water zo snel af
verootjoo schreef:Sappos schreef:Ja eh een hoop gegiechel is het vooralZet altijd maar gauw hard muziek aan
Ja; of 2x the breaking of the fellowship van the lord of the rings, die duurt 11 minutenSamen met een liedje van marillion waar ik even de naam niet van weet. Die duurt nl 19 minuten, dus dan kun je toch een half uur douchen
Mijn ouders kunnen trouwens zo'n regel ook helemaal niet instellen. Want mijn moeder bevind zich altijd minstens een uur in de badkamer. Waarvan ze volgens mij wel een half uur doucht. Of ze gaat een uur in bad, en laat daarbij het badputje iets open staan en de kraan aan, anders koelt het water zo snel af
Liezel1 schreef:Pffff, ik kan het hier allemaal niet meer volgen hoor!
Weet je wat ik vanavond ga doen? Ik ga eens 7 min douchen met de timer erbij.... Pas dan kan ik zinnig woord zeggen over of het te weinig is of niet....
* heb zo het donkerbruine vermoeden dat het te weinig tijd is, maar we zullen het eens uittesten*
Liezel schreef:Pffff, ik kan het hier allemaal niet meer volgen hoor!
Weet je wat ik vanavond ga doen? Ik ga eens 7 min douchen met de timer erbij.... Pas dan kan ik zinnig woord zeggen over of het te weinig is of niet....
* heb zo het donkerbruine vermoeden dat het te weinig tijd is, maar we zullen het eens uittesten*