Belachelijk? Max. min. Douche-tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Belachelijk? Max. min. Douche-tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:45

Tooske schreef:
Nou kun je nagaan hoeveel water ik al bespaar!
En als ik bij de paarden geweest ben trek ik gewoon schone kleren aan.

Maar dan stink je toch naar paard Verward Ik kom nu net terug van de paarden, en dan stink ik gewoon naar paard. Als ik met mijn ouders moet eten straks moet ik me eerst omkleden voor ik aan tafel mag. Als ik dan niet gedouched heb, ruikt mijn moeder dat gelijk hoor... Vind het ook echt smerig eigenlijk Scheve mond

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:47

Er wordt hier wel heeel overdreven gereageerd nu....Er worden zaken bijgehaald die er totaal niks mee te maken hebben. Ts vraagt enkel om meningen.

Vertelde net mn vader over het topic en hij zegt dat hij wel degelijk in 8 minuten (zoals de radio staat) kan douchen maar het kan ook wel alleen heb ik dan geen moment rust en sta ik als een bezetene te soppen...
Enne als hier de boiler stuk is ga ik lekker bij mn moeder staan douchen Lachen

2 Weken terug stond ik 2 a 3x per dag 20 minuten onder de douche...wat een verspilling he?!

Ach mn ouders mogen best zeuren dat ik te lang douche maar ik trek me er niet veel van aan, mn zusje staat ook samen met haar vriendje gerust een half uur onder de douche.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:47

Het is maar net wat je gewend ben. Als ik een dag gewerkt heb vind ik mezelf ook niet stinken. Maar als ik dan visite krijg kunnen die meteen koe ruiken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:48

Over het algemeen ruik je jezelf eerder dan een ander, tenzij het geuren zijn die jezelf gewend ben (sterke vis-, rook-, patatlucht)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:49

Sappos schreef:
Ach mn ouders mogen best zeuren dat ik te lang douche maar ik trek me er niet veel van aan, mn zusje staat ook samen met haar vriendje gerust een half uur onder de douche.

Mét vriendje zelfs... maar die hebben dan ws meer te doen dan alleen douchen Vork

Ik vind het trouwens ook gewoon een vorm van ontspanning, dat douchen. Soms sta ik gewoon een half uur van het stromende warme water genieten zonder dat ik wat aan het doen ben Haha! Soms ga ik er ook gewoon bij zitten Clown

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:50

Ja eh een hoop gegiechel is het vooral Nagelbijten / Gniffelen Zet altijd maar gauw hard muziek aan Knipoog

Enne las hier ook ergens iemand die "2 liedjes moest douchen" moet je gewoon 2x bohemian rhapsody aanzetten ben je ook weer 10 minuten als het niet meer is verder Huilen van het lachen

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:50

verootjoo schreef:
Sappos schreef:

Mét vriendje zelfs... maar die hebben dan ws meer te doen dan alleen douchen Vork

Ja, met z'n tweeen douchen spaart meestal geen tijd en water Bloos

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:51

Nee dat doen ze idd niet...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:55

Sappos schreef:
Er wordt hier wel heeel overdreven gereageerd nu....Er worden zaken bijgehaald die er totaal niks mee te maken hebben. Ts vraagt enkel om meningen.

Vertelde net mn vader over het topic en hij zegt dat hij wel degelijk in 8 minuten (zoals de radio staat) kan douchen maar het kan ook wel alleen heb ik dan geen moment rust en sta ik als een bezetene te soppen...
Enne als hier de boiler stuk is ga ik lekker bij mn moeder staan douchen Lachen

2 Weken terug stond ik 2 a 3x per dag 20 minuten onder de douche...wat een verspilling he?!

Ik mag ook graag langer onder de douche staan, ik vind het ook een stukje ontspanning maar in principe kun je in die 7 minuten prima douchen om te zorgen dat je weer schoon bent. Alleen zijn er hier mensen die deze regel maar onzin vinden maar voor het gemak niet mee betalen aan de vaste lasten. Daar stoor ik me behoorlijk aan, het gemakzuchtige van mensen. Het is allemaal maar zo vanzelfsprekend dat de ouders overal voor op draaien. De jeugd van tegenwoordig wordt gewoon steeds makkelijker en dat zie je ook qua werk, ze willen van alles maar ze moeten er niet moe van worden Vork Maar goed dat is weer een andere discussie.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:57

Ik betaal ook idd niet mee en betaal geen kostgeld...waar moet ik het vandaan halen? Zit de hele week op school en werk alleen zaterdag om mijn pony's te kunnen onderhouden.

Mn ouders hebben liever een land douchend kind wat straks een havo diploma heeft en geen kostgeld betaald dan een lang douchend kind wat wel betaald en 40 uur in de week bij de AH werkt.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:58

Ik vind het wel een rare regel, maar het is inderdaad wel wat je gewend bent want wil ik douchen incl haar wassen binnen 7 minuten mag ik me wel hééél erg haasten. (mijn haar is erg dik en tot halverwege mijn rug, vrij lang dus) Ik doe over alleen mijn haar insoppen en weer (goed) uitspoelen al een dikke 5 minuten, als ik daar dan ook nog een cremespoeling bij doe (die 1 minuut moet inwerken) ben ik al 11 minuten bezig.. En dan nog mn lijf wassen à sowieso wel 2 min.
Dan ben ik dus al 13 minuten bezig onder de douche. Mijn ouders zeuren er eigenlijk nooit over, alleen als ik een half uur er onder sta vinden ze het wel tijd worden om er onder uit te gaan. Maar zelf douchen zij (met kort haar) ook bijna 10 minuten per keer dus daar hebben ze niks over te zeggen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:59

Sappos schreef:
Ik betaal ook idd niet mee en betaal geen kostgeld...waar moet ik het vandaan halen? Zit de hele week op school en werk alleen zaterdag om mijn pony's te kunnen onderhouden.

Mn ouders hebben liever een land douchend kind wat straks een havo diploma heeft en geen kostgeld betaald dan een lang douchend kind wat wel betaald en 40 uur in de week bij de AH werkt.

Dat is ook prima dat zijn keuzes die je maakt. Maar stel dan geen eisen als je ouders regels maken om kosten te besparen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:59

Sappos schreef:
Ja eh een hoop gegiechel is het vooral Nagelbijten / Gniffelen Zet altijd maar gauw hard muziek aan Knipoog

Enne las hier ook ergens iemand die "2 liedjes moest douchen" moet je gewoon 2x bohemian rhapsody aanzetten ben je ook weer 10 minuten als het niet meer is verder Huilen van het lachen

Ja; of 2x the breaking of the fellowship van the lord of the rings, die duurt 11 minuten Tong uitsteken Samen met een liedje van marillion waar ik even de naam niet van weet. Die duurt nl 19 minuten, dus dan kun je toch een half uur douchen Vork

Mijn ouders kunnen trouwens zo'n regel ook helemaal niet instellen. Want mijn moeder bevind zich altijd minstens een uur in de badkamer. Waarvan ze volgens mij wel een half uur doucht. Of ze gaat een uur in bad, en laat daarbij het badputje iets open staan en de kraan aan, anders koelt het water zo snel af Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 10-08-08 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:00

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

kitty_gomez

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Pffff, ik kan het hier allemaal niet meer volgen hoor!
Weet je wat ik vanavond ga doen? Ik ga eens 7 min douchen met de timer erbij.... Pas dan kan ik zinnig woord zeggen over of het te weinig is of niet....

* heb zo het donkerbruine vermoeden dat het te weinig tijd is, maar we zullen het eens uittesten*

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:01

verootjoo schreef:
Sappos schreef:

Ja; of 2x the breaking of the fellowship van the lord of the rings, die duurt 11 minuten Tong uitsteken Samen met een liedje van marillion waar ik even de naam niet van weet. Die duurt nl 19 minuten, dus dan kun je toch een half uur douchen Vork

Mijn ouders kunnen trouwens zo'n regel ook helemaal niet instellen. Want mijn moeder bevind zich altijd minstens een uur in de badkamer. Waarvan ze volgens mij wel een half uur doucht. Of ze gaat een uur in bad, en laat daarbij het badputje iets open staan en de kraan aan, anders koelt het water zo snel af Huilen van het lachen

Maar ik neem aan dat jou ouders de rekening betalen en niet jij Vork

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:01

verootjoo schreef:
Sappos schreef:

Ja zoiets zou ik dan ook doen Huilen van het lachen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 19:02

Liezel1 schreef:
Weet je wat ik vanavond ga doen? Ik ga eens 7 min douchen met de timer erbij.... Pas dan kan ik zinnig woord zeggen over of het te weinig is of niet....

* heb zo het donkerbruine vermoeden dat het te weinig tijd is, maar we zullen het eens uittesten*

ik ben benieuwd Lachen

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:02

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:03

En 2 in 1 gebruiken ipv eerst shampoo en dan nog een cremespoeling wat allebei een minuut moet zitten. Spaart een hoop tijd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:03

Liezel schreef:

goed idee. Ik doe mee Vork

Allemaal even douchen met stopwatch vanavond Haha! Ik hoef alleen niet te scheren, want dat heb ik gister al gedaan. Ik probeer het eerst wel zonder scheren. Doe ik een andere keer 'douchen in 7 minuten voor gevorderden'.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:04

hahaha, moet je dan met een plan van aanpak douchen?
Nee, daar begin ik niet aan. Ik weet niet hoe lang ik normaal gesproken douche, maar ik ga het vanavond uittesten. Ik ga er niet korter om douchen, maar het is een indicatie van hoeland ik normaal gesproken douche.
Als ik na die 7 min nog niet halverwege ben, moet ik daar misschien toch eens iets aan doen, haha....

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:04

Ja ik ben nu ook benieuwd geworden...ga NU douchen...jullie horen over een uur of 3 weer van me Huilen van het lachen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 19:05

Ik heb net maar even de proef op de som genomen, maar zelfs als ik mijn haren van te voren insop en ze maar 1 keer was, tegelijk doe inzepen en doe douchen zonder te scheren en me heel erg haast heb ik toch 9 minuten en 13 seconden nodig om te douchen (je moet wat op de zondagavond Nagelbijten / Gniffelen ). 7 minuten zou dus voor mij ECHT niet te doen zijn incl. haar. Nu was ik dat 2 keer per week, zonder haar ben ik in 4 minuten klaar Haha!