MissyPalonie schreef:Sodeletuut schreef:
? hu?
idd huh???????????????
Op marktplaats: Te koop: WRATTEN!
4,95 per stuk incl. verzendkosten (past in enveloppe!)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? hu?
idd huh???????????????
capopjekop schreef:Mijn pa kocht mijn wratjes vroeger altijd. Nu heb ik weleens een huidverdikking, dus niet zo'n hangerig wratje en die gaan na een paar weken vanzelf weer weg, dan komt ie op een andere plek soms weer terug maar iedere keer kleiner, dus voorlopig hoeft mijn pa niks meer te kopen
Sodeletuut
[quote="Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
kan er nog meer op ?? rozijnen ??
ik zat te denken aan aardbeien
[/quote]
Naranga schreef:Ik had vroeger ook heel erg veel wratten, op mn handen en voeten en heb een beetje per ongeluk DE manier gevonden om er makkelijk vanaf te komen. Aanstippen bij de ha is namelijk pijnlijk, duur en het werkt vaak ook nog eens niet.
Je kent wel dat witte spul wat je gewoon zelf erop moet smeren een aantal dagen (wartner oid?)? Nu zul je wel denken, ja dat ken ik en nee t werkt niet. Klopt![]()
Maar, smeer de wratten er 2-3 dagen mee in, 2x per dag ofzo. En na die eerste paar dagen doe je er een stukje sport tape overheen (van dat witte tape, te krijgen bij de apotheek/drogist, plakt wat beter dan pleisters) Op je vingers blijft dat makkelijk zitten, anders is t even puzzelen
Laat die tape een aantal dagen zitten, liefst een dag of 5. Ja, de tape wordt wat ranzig enzo, maar je wil van die wratten af, dus dat moet maar even
Als je de tape er vervolgens afhaalt is de huid eronder lekker week geworden en valt de huid die je aangestipt hebt er zo vanaf. beetje losse huidfliepers wegpulken en dan kun je even kijken of hij echt helemaal weg is of als het een grote was dat er nog een klein beetje wrat zit. Zo ja, herhaal dan de procedure nog 1x eventueel ietsjes korter, de huid is toch al zacht
ik heb ze op deze manier allemaal weggekregen en het waren er best heel veelen eigenlijk binnen een week
PS: als jullie niet uitkijken wordt dit nog een huiskamer topic, gezellig l.ullen over wratten
Marian_ schreef:capopjekop schreef:Mijn pa kocht mijn wratjes vroeger altijd. Nu heb ik weleens een huidverdikking, dus niet zo'n hangerig wratje en die gaan na een paar weken vanzelf weer weg, dan komt ie op een andere plek soms weer terug maar iedere keer kleiner, dus voorlopig hoeft mijn pa niks meer te kopen
hoe zit het eigenlijk met ''wratjes verkopen'' ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, vriendin van me had er veel en niets hielp maar toen verkocht ze ze en nu heeft ze er geen last meer van.
ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe dit in z'n werk gaat, en of het bij iedereen helpt
Sodeletuut schreef:capopjekop schreef:Mijn pa kocht mijn wratjes vroeger altijd. Nu heb ik weleens een huidverdikking, dus niet zo'n hangerig wratje en die gaan na een paar weken vanzelf weer weg, dan komt ie op een andere plek soms weer terug maar iedere keer kleiner, dus voorlopig hoeft mijn pa niks meer te kopen
? hu?
? hu?
idd huh???????????????

(heb er nu 1 op mijn hand, vroeger heul wat op mijn voeten)
MissyPalonie schreef:je bent wel weer te goedkoop hoor![]()
sta ik daar met 20 euro![]()
MissyPalonie schreef:Sodeletuut
[quote="Runn_love_ schreef:wordt een heel kunstwerk![]()
kan er nog meer op ?? rozijnen ??
ik zat te denken aan aardbeien
Citaat:En kruidenboter!
vergeet de kaas niet
lekker middag eten
MissyPalonie schreef:vergeet de kaas niet
Runn_love_ schreef:nog even en we kunnen er brood bij doenlekker middag eten
en je hebt een wratje gezond! Sodeletuut schreef:MissyPalonie schreef:je bent wel weer te goedkoop hoor![]()
sta ik daar met 20 euro![]()
Ja maar die van mij zijn ook niet heel erg groot he,
en jij hebt ze zeker ook verzekerd!
voor 1 jr 5000 eurotjes Runn_love_ schreef:trouwens waarom zou je wratten kopen ??
![]()
voor 1 jr 5000 eurotjes
Marian_ schreef:ghehe oke.
mijn vader had ook een wrat(en niet zo'n kleintje ook) hij had 'm weg laten stippen bij de dokter, maar helaas.. hij kwam terug. toen heeft hij 'm nogmaals laten wegstippen en ja hoor, na een tijdje zat ie er weer.
en toen heeft hij hem er met een zakmes afgesneden.. geloof 't of niet maar hij is nooit meer teruggekomen
mijn vader had ook een wrat(en niet zo'n kleintje ook) hij had 'm weg laten stippen bij de dokter, maar helaas.. hij kwam terug. toen heeft hij 'm nogmaals laten wegstippen en ja hoor, na een tijdje zat ie er weer.
en toen heeft hij hem er met een zakmes afgesneden.. geloof 't of niet maar hij is nooit meer teruggekomen
Sodeletuut schreef:Runn_love_ schreef:trouwens waarom zou je wratten kopen ??
daar snap ik echt helemaal niks van

Sodeletuut schreef:MissyPalonie schreef:
![]()
voor 1 jr 5000 eurotjes
ik ga morgen me verzekering bellen. ze zeiden dat ik de duurste was
helaas weer neit
MissyPalonie schreef:grrrrrrrrrrrrik ga morgen me verzekering bellen. ze zeiden dat ik de duurste was
helaas weer neit