IK HEB HONGER !!!! Help ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoCo

Re: IK HEB HONGER !!!! Help ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 17:29

rumay schreef:
JoCo ik ben trots op je van een frietetend snoepend monster ben je zeker op de goeie weg en af en toe zondigen is heerlijk en moet ook zeker kunnen.
Ga zo door en voor mij is het niet alleen afvallen maar hopelijk ook voorkomen van suikerziekten, hart en vaat ziekte.

WHAHAHAAAAAA - ligt dubbel van het lachen -
wat een mooie omschrijving: een frietetend snoepend monster

hilarisch!

Maar bedankt voor de leuke reactie!

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:31

Misschien als tip;
Géén appel eten. Appel is hongeropwekkend.
Tegen de dorst helpt het natuurlijk wel Knipoog

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 21:44

Ik ken het.. ik lijn al ongeveer 15 jaar ofzow en het heeft me nog niks gebracht.
Ben 1x broodmager geweest, maar dat was van de stress. Toen die voorbij was, had ik er zo 10 kilo bij.
Als je zo graag cola wil, waarom neem je dan niet cola zero? Daar zit opzich ook niet zoveel in, volgens mij ook 0 punten. Alleen zou ik geen 2 liter drinken.
Voor de rest zal het hongergevoel blijven, tot je maag gekrimpt is. Maar je moet ook niet te weinig eten, want dan gaat je lichaam op de spaarstand en als je dan een keer jezelf wat permiteert, heb je het er zo aanplakken.
Het beste is om om de 2 uur wat te eten, boterham/fruit/rijstwafel/yoghurt/avondeten. Teveel water is ook overigens niet goed *overal waar té voorstaat is niet goed, behalve téquilla, maar dat terzijde Knipoog Knipoog *!

Ik ben overigens gestopt met lijnen! Ben niet te zwaar, maar zou graag 4 kilo lichter zijn.
Ga een poging wagen normaal te eten en te sporten. Dat deed ik opzich wel, maar ja, het snoepen he!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:18

cola zéro heb ik al geprobeerd, baaaaaaaaah zo vreselijk vies!!! Maar de cola-drang is al goed geminderd hoor ... het hongergevoel nog niet écht eigenlijk ... dat zal nog veel tijd nodig hebben...

Ik probeer echt 5 x per dag te eten, dus goed verdeeld. Hoop zo dat ik het kan volhouden ... want soms is een vreetbui-drang zo moeilijk te onderdrukken ...

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 10:00

JoCo schreef:
cola zéro heb ik al geprobeerd, baaaaaaaaah zo vreselijk vies!!! Maar de cola-drang is al goed geminderd hoor ... het hongergevoel nog niet écht eigenlijk ... dat zal nog veel tijd nodig hebben...

Ik probeer echt 5 x per dag te eten, dus goed verdeeld. Hoop zo dat ik het kan volhouden ... want soms is een vreetbui-drang zo moeilijk te onderdrukken ...

Haha.. ik vind daarentegen de cola zero echt net als de gewone cola smaken. Ik vind cola light vies, maar goed, iedereen verschilt daarin.
Ik drink overigens veel crystal clear, dus water met een smaakje, vind ik veel lekkerder dan gewoon water.

Tja, ik heb hetzelfde. Kan het goed volhouden, maar ik kan chips niet weerstaan.. Vingers aflikken Vingers aflikken !

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 17:06

Wat is dat voor iets, 'crystal clear'?
Verward
Wil ik wel eens proberen, is het ook in België te koop?

Aanstaande maandag moet ik met mijn zussen en mama uit gaan eten ...
en nu heeft mijn mama een 4-gangen menu geboekt
vind ik zo erg Huilen
Hoop dat ik daarna mezelf weer kan bedwingen ...

Kan het toch echt niet over mijn hart verkrijgen om dan de helft niet op te eten!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:00

Hallo hier nog iemand die ook ww volgt ik ga ff dit topic op me gemak doorlezen en dan praten we weer verder Knipoog Ben vorige week begonnen met WW Haha!

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:36

JoCo helaas te laat met mijn reactie maar je kan ook gewoon halve porties bestellen hoor doe ik ook niks aan de hand.
Ik hoop dat je je een beetje hebt kunnen inhouden Haha!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:38

Wellicht is dit toch het verkeerde dieet voor je ?

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 22:44

LynnDenise schreef:
Misschien als tip;

Wat een onzin, als ik een appel op heb zit ik hardstikke vol!

Als ik honger heb tussendoor eet ik meestal een schaaltje magere yoghurt, drink ik een glas optimel of eet ik een appel, werkt prima!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 23:43

Tja ik ben wel al goed afgevallen, maar heb helaas nog steeds veel honger ... de drang naar cola is wel heel goed afgenomen, gelukkig toch al iets!

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 23:44

BiancUgo schreef:
Hallo hier nog iemand die ook ww volgt ik ga ff dit topic op me gemak doorlezen en dan praten we weer verder Knipoog Ben vorige week begonnen met WW Haha!

Mag ik soms weten hoe veel punten jij per dag mag eten?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 09:09

Kieffer schreef:
LynnDenise schreef:
Misschien als tip;

Wat een onzin, als ik een appel op heb zit ik hardstikke vol!

Als ik honger heb tussendoor eet ik meestal een schaaltje magere yoghurt, drink ik een glas optimel of eet ik een appel, werkt prima!
Dat is geen onzin.
Als ik een appel eet heb ik gegarandeerd na nog geen vijf minuten hartstikke honger.
En dat is misschien niet bij iedereen zo, maar je hoeft niet gelijk te zeggen dat het onzin is omdat jij het toevallig niet hebt.

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:39

idd verschilt het per persoon of je wel of geen honger/trek hebt na een appel.
Ik krijg altijd enorme trek van kauwgum, daarna heb ik echt een grumbel gevoel en denk oh ik wil eten, dus voor mij geen kauwgum meer.

JoCo probeer je honger gevoel weg te eten met 0 punten dingen kijk het boekje eens na (groente, fruit enz) maar neem geen zoete dingen krijg je vaak weer meer trek van.
En je moet een goed verschil maken tussen trek en honger Haha! heb ik lekkere trek ga ik mezelf bezig houden neem een glas water, poets m'n tanden, ga strijken, hond uitlaten, verzin gewoon iets om te doen bij mij verdwijt het trek gevoel dan vaak.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 12:49

Ik snap die dieten niet zo goed.
Ze zijn voor iedereen geschikt... zeggen ze...
Maar het maakt toch een heel verschil of je de hele dag thuis hangt, of full time in beweging bent met je werk of wat dan ook, hoeveel calorieen je mag innemen?
Ik bedoel... dat een persoon die 12 uur per dag op de bank hangt, het kan doen op 1200 calorieen... oke. Maar als je eh ... bij de hondenuitlaatservice werkt en per dag 10 km loopt.. dan mag je er toch wel wat meer lijkt me Clown

Maar .. TS: knap dat het zo goed gaat. Vergeet niet het de rest van je leven vol te houden of je ouder patroon weer op te pakken en wat meer te gaan bewegen, anders zitten de kilo's er zo weer aan. Knipoog
Succes!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:11

Eve_lien; daar worden je points bij de WW ook op aangepast hoor Ja

ik heb een tijdje gesonjabakkerd, maar mén valt echt zo tegen. Terwijl ik met WW amper doorheb dat ik aan het lijnen ben, mag nog zoveel eten, en niet zo'n last van vreetbuien tussendoor, doordat ik honger hoef te lijden..
Daarnaast vind ik het fijn dat je ook eens gewoon uit eten kan, of ergens mee kan eten zonder zwaar te zondigen, omdat je er gewoon rekening mee houdt.

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 22:31

Ondertussen ben ik van 68 kg naar 61,5 gegaan. Dat is dus 6,5 kg eraf op enkele weken tijd ... Eigenlijk dus te snel ... en ik heb nog steeds honger.

Op mijn verwarming liggen altijd snedes brood om als tussendoortje voor de paarden te dienen ... wel, ik verzeker je, voor mij zien ze eruit als een pizza of wat dan ook, superlekker dus!!!!

Blijkbaar nog steeds te weining punten ... nog 1 kilootje, wil de psychologische grens van 60 halen. Maar dan ... hopelijk kan ik me blijven bedwingen want het wordt steeds moeilijker ...

Mag dan wel meer punten gaan eten om op gewicht te blijven ...