epilady

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iepke

Re: epilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:03

Ik heb er net ook 1 gekocht, een Braun 5585. Helemaal uitgezocht, van de Philips las ik vrij vaak dat ie haartjes liet staan, de Braun was 'men' wat positiever over.
Heb 'm gister gebruikt en was bij dat er zo'n starterskop bij zat, want aaauuuuwww Haha! Vork
Resultaat is wel goed Haha!

Wordt de pijn echt minder? Schijnheilig

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:26

#Ymke# schreef:
Ik heb m'n bikinilijn geprobeerd met dat ding..Whaaaaa, het was écht niet leuk meer. Ik ben helemaal geen piepert, maar dit is echt niet fijn!

Géén piepert?? Heb je al meerdere keren horen schreeuwen hier Clown

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 14:55

Iepke schreef:
Ik heb er net ook 1 gekocht, een Braun 5585. Helemaal uitgezocht, van de Philips las ik vrij vaak dat ie haartjes liet staan, de Braun was 'men' wat positiever over.
Heb 'm gister gebruikt en was bij dat er zo'n starterskop bij zat, want aaauuuuwww Haha! Vork
Resultaat is wel goed Haha!

Wordt de pijn echt minder? Schijnheilig

en laat ie nog haartjes staan of valt dat mee met deze?? die van mij laat echt veel haartjes staan. vind ik dus wat minder. ben nu dus op zoek naar een andere die echt alle haartjes meeneemt.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 15:21

Met die starterskop wel, maar dat is ongeveer ook de bedoeling. Ben er later met de gewone overheen gegaan en er staat echt niks meer, tenminste niet met het blote oog te ontdekken. Ben er tot nu toe heel erg tevreden over, maar goed, heb 'm nog maar 1x gebruikt. Maar wou om die reden dus een Braun hebben.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:47

Ik moet dus echt even doorzetten lees ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 17:21

Ik heb de Deicer van Philps, een geweldig ding.
Deed de eerste keer wel pijn maar doe het nu zonder is en
voel dr eigenlijk niets van....Heb ook bijna geen haren meer op
mn benen omdat ik ze elke week dr uittrek komen ze niet of nauwelijks nog terug.
Geweldige ladyshave.

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 12:31

Ja, het is echt perfect he.
Ik moest echt elke dag scheren en kon dan nog eigenlijk niet over straat met die stoppels..

Al epileer ik het nu 2 weken niet, er komen her en der wel haren boven maar deze zijn veel lichter en vallen alleen van heel dichtbij op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 16:16

ik heb een "" epilady"van 4 jaar oud(of 5),en wil een nieuwe.
Eentje die niet zoveel herrie maakt als de mijne,want die kunnen de buren ook goed horen volgens mij..
zijn de nieuwere modellen nog zo lawaaierig,of...?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 16:34

iepsel schreef:
#Ymke# schreef:
Ik heb m'n bikinilijn geprobeerd met dat ding..Whaaaaa, het was écht niet leuk meer. Ik ben helemaal geen piepert, maar dit is echt niet fijn!

Géén piepert?? Heb je al meerdere keren horen schreeuwen hier Clown

Jep, dat alles bij de bikinilijn zeer doet Haha!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 17:52

Anoniem schreef:
ik heb een "" epilady"van 4 jaar oud(of 5),en wil een nieuwe.
Eentje die niet zoveel herrie maakt als de mijne,want die kunnen de buren ook goed horen volgens mij..
zijn de nieuwere modellen nog zo lawaaierig,of...?

Ik heb een vrij nieuwe, maar die maakt ook al een geluid waar je alleen al angstig van wordt Nagelbijten / Gniffelen

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:03

Hahah, zo zat ik ook, zette dat ding aan.. Alleen van het geluid wordt je al bang Nagelbijten / Gniffelen Echt het idee dat je een soort bosmaaier op je been zet! Clown

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:12

Ach, als je een bosmaaier op je been zet weet je zeker dat er geen haren weer terug komen Tong uitsteken

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:27

ik heb 1 keer zo'n ding op me benen gezet o.m.g ik ging door een hell..wat een zeer doet dat zeg epileren...wenkbrauwen ben ik al een paar uur mee zat met een pincet maar dit is echt niks vergeleke wenkbrauwen epileren dit doet 100 keer zo zeer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 15:39

buster4ever schreef:
ik heb 1 keer zo'n ding op me benen gezet o.m.g ik ging door een hell..wat een zeer doet dat zeg epileren...wenkbrauwen ben ik al een paar uur mee zat met een pincet maar dit is echt niks vergeleke wenkbrauwen epileren dit doet 100 keer zo zeer

Dat is alleen de eerste keer zo, de keren dr op voel je dr nagenog niets meer van of de haren moeten erg lang zijn Duivel

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 18:32

OMG! Net klein gedeelte van mijn benen gedaan. Heb ff flink doorgezet maar kon het niet over mijn hart verkrijgen om verder te gaan. Nog 1,5 been te gaan :-s. Binnenkort poging 2....

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:30

ik heb een silk epil, maar die laat ook veel haren staan. ik moet er redelijk vaak overheen wil ik alles weg krijgen.

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 19:43

Ik heb zo'n best nieuwe van braun.. De silk epil Xelle ofzo. Ben er zeer tevrede mee. Op 't begin wel ff tandjes op elkaar maar dat word gelukkig minder Tong uitsteken

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:40

Ik ga het vriendlief laten doen.. Hij vraagt er steeds om wanneer ik m meeneem en zelf doe ik het niet Huilen van het lachen

_meissie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:55

heb zelf de braun 5585 en moet zeggen bevalt goed! moet alleen nog even door de pijn heen ...

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:59

Voor de hopeloze okselprobeermensen : het gaat na 5 keer nu al veel beter bij mij ( en ze zijn zijdezacht Hyper! ) hou ze wel heel goed bij zodat het snel beter gaat.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 12:14

Ik heb de epilady zonder ijs geprobeerd, omdat ik geen zin had het ijs te pakken. Het is nu de 3e keer dat ik epileer en m'n benen worden echt zachter. Haartjes komen minder snel terug. En epileren word steeds minder pijnlijk! Oksels durf ik nog niet zo goed aan Bloos

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 13:48

Mijn moeder heeft er een van Philips, geloof ik. Eerste keer was erg pijnlijk, maar hoe vaker je hem gebruikt, hoe minder pijn het doet. Bovendien is het beter dan scheren oid en de haartjes blijven langer weg Lachen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 00:49

#Ymke# schreef:
Ik heb de epilady zonder ijs geprobeerd, omdat ik geen zin had het ijs te pakken. Het is nu de 3e keer dat ik epileer en m'n benen worden echt zachter. Haartjes komen minder snel terug. En epileren word steeds minder pijnlijk! Oksels durf ik nog niet zo goed aan Bloos

Ik doe het ook zonder ijs!
Ik vind het koude ijs erger op mijn been op dit moment dan de haartjes die worden uitgetrokken.
Morgen doe ik het ook weer, voor de vierde keer dan.
De eerste keer ahd ik het wat vluchtig gedaan Clown de tweede keer was de dag erna en de derde keer heb ik mij aan mn knieholtes en mn billen gewaagd Clown (daar stond wel ééérg veel haar)

Ik vond het de derde keer ook al veel minder pijnlijk en de meeste stoppels van het scheren zijn weg (op een paar na natuurlijk)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:05

Ik heb laatst alle moed bij elkaar gepakt en hem uit het etui gehaald, stekker erin en heeel snel weer uitgezet Nagelbijten / Gniffelen Huilen van het lachen
Ik vind het zo'n rotherrie maken.. Die pijn van de 1e keer vind ik nog wel meevallen. (oe wat ben ik een mietje Nagelbijten / Gniffelen )
Mijn vriend heeft m nu meegenomen Bloos kan ie mij te grazen nemen Nagelbijten / Gniffelen

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:01

Haha Karin, lig je te slapen, gaat hij stiekem op dat spul, zet het op je been en stopt dan de stekker in Vork
dan ben je snel wakker Haha!