Heb 'm gister gebruikt en was bij dat er zo'n starterskop bij zat, want aaauuuuwww

Resultaat is wel goed

Wordt de pijn echt minder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
#Ymke# schreef:Ik heb m'n bikinilijn geprobeerd met dat ding..Whaaaaa, het was écht niet leuk meer. Ik ben helemaal geen piepert, maar dit is echt niet fijn!
Iepke schreef:Ik heb er net ook 1 gekocht, een Braun 5585. Helemaal uitgezocht, van de Philips las ik vrij vaak dat ie haartjes liet staan, de Braun was 'men' wat positiever over.
Heb 'm gister gebruikt en was bij dat er zo'n starterskop bij zat, want aaauuuuwww![]()
Resultaat is wel goed
Wordt de pijn echt minder?
iepsel schreef:#Ymke# schreef:Ik heb m'n bikinilijn geprobeerd met dat ding..Whaaaaa, het was écht niet leuk meer. Ik ben helemaal geen piepert, maar dit is echt niet fijn!
Géén piepert?? Heb je al meerdere keren horen schreeuwen hier
Anoniem schreef:ik heb een "" epilady"van 4 jaar oud(of 5),en wil een nieuwe.
Eentje die niet zoveel herrie maakt als de mijne,want die kunnen de buren ook goed horen volgens mij..
zijn de nieuwere modellen nog zo lawaaierig,of...?
buster4ever schreef:ik heb 1 keer zo'n ding op me benen gezet o.m.g ik ging door een hell..wat een zeer doet dat zeg epileren...wenkbrauwen ben ik al een paar uur mee zat met een pincet maar dit is echt niks vergeleke wenkbrauwen epileren dit doet 100 keer zo zeer
#Ymke# schreef:Ik heb de epilady zonder ijs geprobeerd, omdat ik geen zin had het ijs te pakken. Het is nu de 3e keer dat ik epileer en m'n benen worden echt zachter. Haartjes komen minder snel terug. En epileren word steeds minder pijnlijk! Oksels durf ik nog niet zo goed aan