Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matsjo schreef:Ik heb het over die vriend van de vriend. Als jij op dat moment op die leeftijd van je vriend houdt laat je je toch niet zomaar zoenen en meenemen naar slaapkamer? Nogmaals: ik lees nergens dat er dwang achter zat.
Henry schreef:Nou maar uit iets als: als je iets niet wil en er word tegen je gezegd: dan zal ik eens even vertellen wat voor 'n slet je bent lijkt mij niet echt liefde ofzo:p ik zou hier trouwens ook wel iets van dwang uit kunnen opmaken.. maar ik kan het verkeerd hebben hoor:p
xjudithx schreef:Matsjo schreef:Ik heb het over die vriend van de vriend. Als jij op dat moment op die leeftijd van je vriend houdt laat je je toch niet zomaar zoenen en meenemen naar slaapkamer? Nogmaals: ik lees nergens dat er dwang achter zat.
Ik snap dat je het over de vriend van de vriend hebt. Ik weet zijn leeftijd niet, maar ik vermoed dat die ongeveer dezelfde leeftijd als haar 'vriend' zou hebben. Over dwang: ik heb vroeger op mijn 15de ook dingen laten gebeuren waar geen dwang achter zat, maar ik was niet sterk genoeg om nee te zeggen.
Matsjo schreef:Henry schreef:Nou maar uit iets als: als je iets niet wil en er word tegen je gezegd: dan zal ik eens even vertellen wat voor 'n slet je bent lijkt mij niet echt liefde ofzo:p ik zou hier trouwens ook wel iets van dwang uit kunnen opmaken.. maar ik kan het verkeerd hebben hoor:p
Dat is later pas gezegd, maar goed. Ik zeg ook ik kan erook helemaal naast zitten maar vind het een vreemd verhaal.
@ weet ik veel wie: Hoop ik ook niet maar ik zou me nooit perongeluk door 2 jongens meenemen naar n slaapkamer etcetc overigens al helemaal niet als ik n vriend heb. Plus: ik ga niet zomaar naar een jongen toe in me eentje toen ik 13 was, al helemaal als die jongen 19 was No Way, kan je op je horloge nakijken natuurlijk
Matsjo schreef:Henry schreef:Nou maar uit iets als: als je iets niet wil en er word tegen je gezegd: dan zal ik eens even vertellen wat voor 'n slet je bent lijkt mij niet echt liefde ofzo:p ik zou hier trouwens ook wel iets van dwang uit kunnen opmaken.. maar ik kan het verkeerd hebben hoor:p
Dat is later pas gezegd, maar goed. Ik zeg ook ik kan erook helemaal naast zitten maar vind het een vreemd verhaal.
@ weet ik veel wie: Hoop ik ook niet maar ik zou me nooit perongeluk door 2 jongens meenemen naar n slaapkamer etcetc overigens al helemaal niet als ik n vriend heb. Plus: ik ga niet zomaar naar een jongen toe in me eentje toen ik 13 was, al helemaal als die jongen 19 was No Way, kan je op je horloge nakijken natuurlijk
Matsjo schreef:maar ik krijg ECHT niet de indruk dat ze onderdwang met die vriend naa rbed is gegaan, maar meer omdat ze geen nee wou zeggen. Dus is de jongen dan een loverboy of een debiel?
xjudithx schreef:Matsjo schreef:maar ik krijg ECHT niet de indruk dat ze onderdwang met die vriend naa rbed is gegaan, maar meer omdat ze geen nee wou zeggen. Dus is de jongen dan een loverboy of een debiel?
Of geen nee kon zeggen...
Ik zeg niet dat die jongen een loverboy of debiel is, maar wel dat dit een hele ongezonde situatie is voor TS en dat hier zo snel mogelijk verandering in moet komen.
daNiielle_ schreef:Het vertrouwen van een meisje heb je zo gewonnen hoor.
Toen ik 13 was, was mijn vriendje 17.
Daar ging ik ook gewoon naartoe. Volgens mij was ik gewoon blind.