Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:56

Ik heb het over die vriend van de vriend. Als jij op dat moment op die leeftijd van je vriend houdt laat je je toch niet zomaar zoenen en meenemen naar slaapkamer? Nogmaals: ik lees nergens dat er dwang achter zat.

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:00

Nou maar uit iets als: als je iets niet wil en er word tegen je gezegd: dan zal ik eens even vertellen wat voor 'n slet je bent lijkt mij niet echt liefde ofzo:p ik zou hier trouwens ook wel iets van dwang uit kunnen opmaken.. maar ik kan het verkeerd hebben hoor:p

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:04

Ook al zou TS helemaal vrijwillig met die vriend van de vriend sex hebben gehad. (wat ik dus niet geloof) Dan nog deugen zowel die vriend als vriend van niet.

- Als volwassene hoor je gewoon geen sex te hebben met zo'n jong meisje. Daar zitten ze dus beiden al helemaal fout.
- Bovendien welke man zou het accepteren dat zijn beste vriend sex heeft met zijn vriendin in zijn eigen huis??

Matsjo die vriend vertoont alle tekenen van een loverboy. Of jij dat nu wil zien of niet. Mag hopen dat jij nooit zo iemand tegen het lijf loopt want je klinkt zelf ook behoorlijk naïef.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:07

Matsjo schreef:
Ik heb het over die vriend van de vriend. Als jij op dat moment op die leeftijd van je vriend houdt laat je je toch niet zomaar zoenen en meenemen naar slaapkamer? Nogmaals: ik lees nergens dat er dwang achter zat.

Ik snap dat je het over de vriend van de vriend hebt. Ik weet zijn leeftijd niet, maar ik vermoed dat die ongeveer dezelfde leeftijd als haar 'vriend' zou hebben. Over dwang: ik heb vroeger op mijn 15de ook dingen laten gebeuren waar geen dwang achter zat, maar ik was niet sterk genoeg om nee te zeggen.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:09

ik hoop dat je bij deze jongen weg gaat, ik snap best dat je in deze situatie aandacht kan gebruiken... maar dit is niet de goede weg, deze jongen klinkt duidelijk als een loverboy.. het is toch niet normaal als je op je 13e al sex hebt? ik ben zelf ook 13 maar ik zou er toch echt even niet aan moeten denken.. ik lees nergens dat je gedwongen bent maar dat kan wel ondertussen gezegt zijn, ik heb niet het hele topic doorgelezen namelijk... ik volg dit even, ben benieuwd wat je gaat doen... ik hoop dat je er boven op komt.

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:58

idd xjudithx ben het helemaal met je eens. Er staat niet geschreven dat ze dwang achter zat maar alle verschijnselen zijn er... en indd is het niet normaal als je op je 13e al sex hebt... En ga mij niet vertellen dat als je je vriend met je "vriendin" naar bed laat gaan dat je dan van iemand houd!!!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 14:59

Ik vraag me af of ze hier eigenlijk nog wel leest. Dromen
Dit heeft weinig zin zo, 7 pagina's vol met 'niet doen', en ze heeft er nóg contact mee. Waar ben je dan mee bezig..

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:06

Henry schreef:
Nou maar uit iets als: als je iets niet wil en er word tegen je gezegd: dan zal ik eens even vertellen wat voor 'n slet je bent lijkt mij niet echt liefde ofzo:p ik zou hier trouwens ook wel iets van dwang uit kunnen opmaken.. maar ik kan het verkeerd hebben hoor:p

Dat is later pas gezegd, maar goed. Ik zeg ook ik kan erook helemaal naast zitten maar vind het een vreemd verhaal.

@ weet ik veel wie: Hoop ik ook niet maar ik zou me nooit perongeluk door 2 jongens meenemen naar n slaapkamer etcetc overigens al helemaal niet als ik n vriend heb. Plus: ik ga niet zomaar naar een jongen toe in me eentje toen ik 13 was, al helemaal als die jongen 19 was No Way, kan je op je horloge nakijken natuurlijk

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:10

xjudithx schreef:
Matsjo schreef:

Ik snap dat je het over de vriend van de vriend hebt. Ik weet zijn leeftijd niet, maar ik vermoed dat die ongeveer dezelfde leeftijd als haar 'vriend' zou hebben. Over dwang: ik heb vroeger op mijn 15de ook dingen laten gebeuren waar geen dwang achter zat, maar ik was niet sterk genoeg om nee te zeggen.

Oh ik ook wel hoor, maar dus echt niet bij n andere jongen als ik een vriend had. Daarom zeg ik, je bent toch geen robot? Dat je je maar naar een slaapkamer laat 'meenemen'. Ja tuurlijk komt je vriend opeens als die andere vriend klaar is hij woont klinkt wel toevallig geef ik ook toe maar ik krijg ECHT niet de indruk dat ze onderdwang met die vriend naa rbed is gegaan, maar meer omdat ze geen nee wou zeggen. Dus is de jongen dan een loverboy of een debiel?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:10

Matsjo schreef:
Henry schreef:

Dat is later pas gezegd, maar goed. Ik zeg ook ik kan erook helemaal naast zitten maar vind het een vreemd verhaal.

@ weet ik veel wie: Hoop ik ook niet maar ik zou me nooit perongeluk door 2 jongens meenemen naar n slaapkamer etcetc overigens al helemaal niet als ik n vriend heb. Plus: ik ga niet zomaar naar een jongen toe in me eentje toen ik 13 was, al helemaal als die jongen 19 was No Way, kan je op je horloge nakijken natuurlijk

Het vertrouwen van een meisje heb je zo gewonnen hoor.
Toen ik 13 was, was mijn vriendje 17.
Daar ging ik ook gewoon naartoe. Volgens mij was ik gewoon blind.

Maargoed, zij heeft nu zo ongeveer hetzelfde..Geloof me, die ziet het licht niet door ons hoor. Of ik was toen gewoon eigenwijs, dat kan ook.
Ze moet er zelf achterkomen, ze is iig gewaarschuwd.

Het lijkt niet dat ze dingen van ons aan neemt, is ze ondertussen nou al naar de jeugdzorg geweest? Ik geloof het niet.
Ze houdt contact met hem etc. Ja sorry, maar dan stop ik al snel met waarschuwen hoor.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:27

je zal er idd zelf achter moeten komen, je hebt al vanaf 20 februari niet meer gereageerd op dit topic terwijl je met dit topic toch wel echt hulp vroeg. meid verbreek het contact met die kerel snel! je zult je leven lang aan hem terugdenken hoe erg hij je jeugd heeft verpest.. en hoe je ooit zo dom had kunnen zijn om erin te trappen.. geloof me dat is wat jij over enkele jaren denkt.....

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:53

Matsjo schreef:
Henry schreef:

Maar toch gezegd Clown

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:57

Ik vind inderdaad ook dat we wel kunnen bezig blijven met tips geven en waarschuwen maar zij moet de stap maken en niet wij! en het moet snel gebeuren ook want anders kan die jongen goed geld aan haar verdienen achter de ramen! en dat wil toch nietmand!!!

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 16:06

Matsjo schreef:
maar ik krijg ECHT niet de indruk dat ze onderdwang met die vriend naa rbed is gegaan, maar meer omdat ze geen nee wou zeggen. Dus is de jongen dan een loverboy of een debiel?

Of geen nee kon zeggen...
Ik zeg niet dat die jongen een loverboy of debiel is, maar wel dat dit een hele ongezonde situatie is voor TS en dat hier zo snel mogelijk verandering in moet komen.

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 16:09

xjudithx schreef:
Matsjo schreef:
maar ik krijg ECHT niet de indruk dat ze onderdwang met die vriend naa rbed is gegaan, maar meer omdat ze geen nee wou zeggen. Dus is de jongen dan een loverboy of een debiel?

Of geen nee kon zeggen...
Ik zeg niet dat die jongen een loverboy of debiel is, maar wel dat dit een hele ongezonde situatie is voor TS en dat hier zo snel mogelijk verandering in moet komen.

Ben het helemaal met je eens

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 16:12

Ik denk dat ze vooral keihard moet worden voor zichzelf!!! Ze heeft donders goed door dat ze verkeerd zit! En ze weet ook dat ze er beter vandaag wat aan kan doen dan dat ze het morgen doet!!! Maarja zoals ik al zei het is allemaal haar eigen keus!! Ik probeer haar alleen maar te helpen en dat is denk ik ook alles wat we kunnen doen

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:59

http://www.openogen.com
Hele goede site hierover, de mevrouw van de site heeft het zelf ook allemaal meegemaakt.

edit; Site verkeerd getypt

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:19

daNiielle_ schreef:
Het vertrouwen van een meisje heb je zo gewonnen hoor.
Toen ik 13 was, was mijn vriendje 17.
Daar ging ik ook gewoon naartoe. Volgens mij was ik gewoon blind.

Dat vind ik ook weer overdreven, om te zeggen dat je het vertrouwen van een meisje zo hebt gewonnen.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vertrouwde jongens op mijn 13e echt niet zomaar hoor. En ik was ook helemaal niet geinteresseerd in jongens op die manier, op die leeftijd was ik ook nooit verliefd. Als ze naar me vloten konden ze een behoorlijk lading scheldwoorden over zich heen verwachten.

Er zijn inderdaad veel naieve meisjes met goed vertrouwen en die blind zijn. Maar ze zijn heus niet allemaal zo makkelijk.
En sommige hebben daarbij een zelfwaarde en onzekerheid probleem. Daarbij een slechte thuissituatie en je kunt een potentieel slachtoffer zijn.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:38

ik zal geen tip geven, ts reageert toch niet meer, maar ik heb wel het idee dat ts het ergens allemaal wel best vindt wat er met haar uitgehaald wordt. Ik vraag me dan ook af hoe lang iedereen nog tips etc. gaat geven hier.

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 21:35

Bokkers.
Ik heb een tijdje niet meer geantwoord omdat ik niet meer op de computer mocht.
Ik heb het hele verhaal aan mijn tante vertelt[leek me de beste stap], daarna zijn we samen naar mijn vader gegaan, en het vertelt.
Me vader en tante waren niet boos, alleen geschrokken.
Nu hebben we geen contact meer.
Me mobiel is afgepakt en mocht een tijdje niet meer op de computer, nu wel weer.
Daarom reageerde ik dus niet.
Bedankt iedereen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:37

Hey, super meis!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:37

Goed van je dat je het aan 2 familieleden verteld hebt. Heb je alles verteld wat je hier ook gezegd hebt? Is er nu geen contact meer met je tante en pa of met die loverboy?

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:36

Oh wat super goed en moedig van je! Ben trots op je meid.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:38

Heel goed!!! OK dan!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:39

wat ontzettend knap van je, super goed! Echt een super stap van je, ga zo door! Top!