Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nargileh schreef:ik sta op alle feesten, maar die rommel? nee, van mijn leven niet.
nargileh schreef:@lieveli: hahahah, heel mooi ja, tips uitwisselen hoe je het beter kan doen.
dit slaat toch nergens op. gewoon kappen met die rommel, klaar.
mijn bericht is totaal niet offtopic. ik mag gerust zeggen dat ik drugs niets vind, en dat je er helemaal niet aan moet beginnen.
oja.. klopt, hen het eerder in het topic gelezen. je moet drugs te gek vinden, en het gebruiken wil je hier mogen reageren.
lachertje.
maar veel plezier ermee, lekker blijven gebruiken.. goed voor je!
Chubby schreef:[***] schreef:ik sta op alle feesten, maar die rommel? nee, van mijn leven niet.
Ik denk dat veel mensen een mening hebben die gebaseerd is op de excessen die ze zien en horen. Natuurlijk is het rommel en ongezond en zelfs gevaarlijk... Maar je bent als je een beetje verstand gebruikt -al loop je een risico- niet van de wereld, dus de angst is een beetje ongegrond. Als je niet weet hoe het voelt, kun je ook niets zeggen over de werking.
nargileh schreef:nee? ik heb er genoeg gezien en gekend die al die rommel hebben gebruikt.
MarcoBorsato schreef:[***] schreef:@lieveli: hahahah, heel mooi ja, tips uitwisselen hoe je het beter kan doen.
dit slaat toch nergens op. gewoon kappen met die rommel, klaar.
mijn bericht is totaal niet offtopic. ik mag gerust zeggen dat ik drugs niets vind, en dat je er helemaal niet aan moet beginnen.
oja.. klopt, hen het eerder in het topic gelezen. je moet drugs te gek vinden, en het gebruiken wil je hier mogen reageren.
lachertje.
maar veel plezier ermee, lekker blijven gebruiken.. goed voor je!
Ik denk dat je leesvaardigheid te wensen overlaat
Chubby schreef:[***] schreef:nee? ik heb er genoeg gezien en gekend die al die rommel hebben gebruikt.
Al die rommel, is dat met mate enzo? Is dat verstandig gebruiken? Nee toch.. En dat is nou precies wat ik probeer uit te leggen
Arabian_Girl schreef:Nou en als jij zelfs zonder al van die antwoorden gaat geven OMG
MarcoBorsato schreef:Neuh ik ga niet mee in je relgedrag, gezien het feit dat ik niet meer slik (vandaar dat je leesvaardigheid te wensen overlaat)
nargileh schreef:maarja, snap dat dat moeilijk is, na die paar pilletjes achter je kiezen.
Arabian_Girl schreef:Nou en als jij zelfs zonder al van die antwoorden gaat geven OMG