Praten in slaap/slaapwandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aniekje

Re: Praten in slaap/slaapwandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 10:01

Mijn broertje slaapwandeld. Kwam die in de nacht mijn kamer in, ik zeg wat is er en wat doe je hier op dit tijdstip. Hij zegt ja ik moet wat vragen. Dus ik zeg zo kan dat niet morgen ochtend ga nu maar weer weg he. Loopt die naar me toe begint die toch aan mijn dekens te trekken Nagelbijten / Gniffelen
Dus ik zeg wat wil je dan vragen? Zegt die aah niks joh!

En ik heb een keertje op tv gezien. Dat een vrouw was overdag heel erg bezig met afvallen want ze was veel te zwaar, maar snacht's at ze in haar slaap alles er weer bij. Ging ze zelfs ijsjes halen uit de vriezer of halve pak boter op je brood. Want ze had uitvoor zorg niet te veel lekkere dingen gehaald maar toch bleef ze alles eten wat los en vast zat in haar slaap. Maar ze ging ook alle papiertjes en dingen verstoppen voor als ze wakker zou worden. (hebben ze met een camera gefilmd)
Ze kon zelfs de deur van alle dievensloten halen om bij die ijsjes te komen.
Haha

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 12:09

Ik heb er zelf ook wel eens last van.
Vaak herinner ik het me nog vaag omdat ik op die momenten niet echt slaap maar ook niet meer wakker ben.

Ook is het me opgevallen dat het soms in praktij brengen van mijn droom is.

ik droomde dus een keer over dat ik naar mijn pony ging maar dat het niet kon want mijn fiets had een lekke band. ik heb toen een heel verhaal aan mijn vriend opgehangen dat ik niet naar flame kon vanwege een lekke fietsband Clown

sochtends werd ik wakker en zat ik te twijfelen of mijn fietsband lek was Huilen van het lachen
ja niet dus he!

het stomme aan dit verhaal is trouwens dat mijn fietsband de dag erna wel lek ging toen ik onderweg was naar mijn pony Nagelbijten / Gniffelen
vreemd!

0charlotte0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:39

Praten in m'n slaap is bij mij ook een probleem. Als ik thuis in mn bedje lig is het geen probleem als ik in mezelf zit te praten, maar ik Maart ga ik op schoolreis naar engeland en zit ik met alle meisjes op de kamer, haha ik denk dat ik m'n mond ga dichtplakken Lips are sealed

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 23:06

complete verhalen vertel ik me slaap...vooral toen ik nog zwanger was...vervolgens dook ik de kledingkast is om me kleren aan te trekken.hubbie vroeg wat ik aan doen was, waarop ik antwoorde dat hij het niet verder mocht vertellen dat ik heir slaap, en er wellicht iemand aan komt Haha! Haha!

Hubbie hefet het ook paar keer op video vast gelegt..tis echt zo raar om mezelf te zien terwijl ik wakker lijk, maar slaapwandel...

ik weet er echt niets meer van...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 10:47

Vroeger kwam ik nog altijd wel me bed uit dan wou ik persee een koekje of een broodje hebben!
Dan lieten ze ook gewoon op de bank zitten en daarna was ik weer naar boven gegaan om te slapen Huilen van het lachen

Mijn ouders werden een keertje wakker van geschreeuw en gingen kijken zagen ze me daar schoppen en slaan in de lucht ROFL
Maarja, ze hebben me ook niet wakker gemaakt want ze gngen zelf ook maar is slapen.

Had het ook een keertje in een hotel gehad in Londen, 2 vriendinnen keken me aan van huh?
Wat ben je aan 't doen? Ik lag daar te schoppen en te slaan in bed ROFL

Had ook een hele tijd geleden werd gewoon wakker maar kon me niet omdraaien me lichaam was nog n slaap stand ofzoiets
Was best wel eng! Nagelbijten / Gniffelen
Maarja, daarna me ogen weer dicht gedaan en daarna kon ik weer gewoon wel bewegen Verward

M'n vader had in 1 nacht achter elkaar wakker geworden uit het niks.
aan. En ging in de badkamer zitten en met zijn benen over de badkuip rand heen.
M'n broer werd daar ook wakker van en die heeft em weer naar bed gestuurt en gezegt dat ie gewoon weer moest gaan slapen.

Daarna was ie helemaal naar beneden gegaan en hij heeft daar een pak vla gepakt en heeft eruit zitten eten op de eettafel.
En daarna heeft m'n broer em weer terug gehaald en de pak vla in de koelkast gezet en mee genomen naar zolder.
Was wel eventjes een herrie in huis, maarja..M'n moeder had er ook nog is naar keken hij had ook nog iets met zijn bloedsuiker..
En hij had wel staan slaapwandelen..
Het zag er best Scary uit!

M'n middelste broer had ook een keertje dat ie zijn bed van de ene knt van de kamer naar de andere kant ging verschuiven.
En hij zei opeens tegen m'n oudste broer van Ja, m'n kamer staat in brand, Wil je me helpen met de brand blussen.
Wij werden er ook wakker van, dus we stonden daar met z'n 4'en naar hem te kijken.. ROFL
Hij ging daarna wel weer rustig slapen met een bed midden in de kamer Huilen van het lachen

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:13

OMG ik praat zoveel in me slaap.. Bloos! een vriendin was er een keer die bleef slapen.. en ja ik weet neit of ik praten maar zo gevoel gaf het wel..
ik lig iig wel te schoppen en te slaan en rare geluiden maken..

ooit 2/3 jaar geleden ofzo.
toen had ik me kussen of dekbed achter/naast de koelkast gelegt..
me kussen of dekbed op de bank.
en ik lag op me bed. Clown

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 18:48

Ik trek ook vaak m'n deken uit de hoes vandaan, en dan wordt m'n moeder de volgende dag kwaad dat ie er nu alweeeer eruit is!! Huilen van het lachen
Gebeurt zeker zo'n tig keer per week.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:57

Haha wel is gehad dat je op je hoofd wakker werd ? Ik heb dus een hoogslaper , ik viel in slaap nog geen uur later (ja ik kyk altijd hoe laat het is als ik ga slapen Tong uitsteken) werd ik wakker, planken bij mn bed weg en daar stond ik op mijn kop, tsja twas echt vaag. Toen moetst ik ff kyken waar ikw as ( heb spullen onder mij ) En toen begon ik spontaan te huilen. Toen ging iks chreeuwen om papa, en toen was ik in een keer bang. Bloos

Myn broer praat vort steeds meer in zijn slaap
Een keer zit die op een meisje te roepen terwijl hij geen vriendin heeft. Dan zegt hij wer mama ik heb honger, gaa thij in zn neus en eet hij snot op. Dan zegt die weer, harder harde,r vroem vroem! Gaat hij wild op de bank liggen draaien en slaapt hij verder, en hij is dan 19 Clown

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:59

haha ja, wat in je slaap gebeurt kan je allemaal niets aan doen.
Ik praat ook heel vaak in mijn slaap:P

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 02:47

Ik praat heel veel in mijn slaap in een onbegrijpelijk taaltje. (gelukkig!)`

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 03:05

Whaha ik heb me weer kostelijk vermaakt Vork
En moet toegeven dat ook ik bezig ben gebleven snachts Bloos
Vooral praten en dan wakker worden van mijn eigen gepraat óf dat ik plots wakker wordt omdat ik mijn hoofd echt knoerthard tegen de muur aanstoot wat komt omdat ik die kant op aan het rennen was maarja door een muur gaan kan ik niet.. Liggend rennen is ook zoiets vreemd maar ik deed het welliswaar jaja Huilen van het lachen Geeft wel van die mooie wond/ plekjes op je voorhoofd/ kin trouwens Clown Huilen van het lachen

Ik moet toegeven nu ik 2 persoonsbed heb gebeurt het veel minder maar ik begin altijd helemaal op het randje aan de ene kant, en eindig meestal helemaal aan de andere kant en dan dwars of anderom of in elk geval vreemd in bed Clown

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 07:14

Grappig om te lezen. Ik praat ook regelmatig in mn slaap, vooral als iets me dwars heeft gezeten of als ik ergens heel erg mee bezig ben. Soms is het niet te verstaan, maar ik kan het ook 3-talig Clown Vaak weet ik de volgende dag ook dat ik heb gekletst, alleen weet niet altijd waarover.

Ben ook een keer aan het slaapwandelen geweest..Werd de volgende dag door mn vader verteld. Ik stond boven aan de trap en wilde in het zwembad springen! Mn vader heeft me toen gezegd dat ik beter terug kon gaan naar de kleedkamer Nagelbijten / Gniffelen . Dat werkte gelukkig wel.