Vroeger kwam ik nog altijd wel me bed uit dan wou ik persee een koekje of een broodje hebben!
Dan lieten ze ook gewoon op de bank zitten en daarna was ik weer naar boven gegaan om te slapen 
Mijn ouders werden een keertje wakker van geschreeuw en gingen kijken zagen ze me daar schoppen en slaan in de lucht 
Maarja, ze hebben me ook niet wakker gemaakt want ze gngen zelf ook maar is slapen.
Had het ook een keertje in een hotel gehad in Londen, 2 vriendinnen keken me aan van huh?
Wat ben je aan 't doen? Ik lag daar te schoppen en te slaan in bed 
Had ook een hele tijd geleden werd gewoon wakker maar kon me niet omdraaien me lichaam was nog n slaap stand ofzoiets
Was best wel eng! 
Maarja, daarna me ogen weer dicht gedaan en daarna kon ik weer gewoon wel bewegen 
M'n vader had in 1 nacht achter elkaar wakker geworden uit het niks.
aan. En ging in de badkamer zitten en met zijn benen over de badkuip rand heen.
M'n broer werd daar ook wakker van en die heeft em weer naar bed gestuurt en gezegt dat ie gewoon weer moest gaan slapen.
Daarna was ie helemaal naar beneden gegaan en hij heeft daar een pak vla gepakt en heeft eruit zitten eten op de eettafel.
En daarna heeft m'n broer em weer terug gehaald en de pak vla in de koelkast gezet en mee genomen naar zolder.
Was wel eventjes een herrie in huis, maarja..M'n moeder had er ook nog is naar keken hij had ook nog iets met zijn bloedsuiker..
En hij had wel staan slaapwandelen..
Het zag er best Scary uit!
M'n middelste broer had ook een keertje dat ie zijn bed van de ene knt van de kamer naar de andere kant ging verschuiven.
En hij zei opeens tegen m'n oudste broer van Ja, m'n kamer staat in brand, Wil je me helpen met de brand blussen.
Wij werden er ook wakker van, dus we stonden daar met z'n 4'en naar hem te kijken.. 
Hij ging daarna wel weer rustig slapen met een bed midden in de kamer