vandaag is bv zo n dag, daar word je echt deprie van, hadden eigenlijk foto shoot maar heeft geen zin in dit weer, bah ik wil eigenlijk ergens anders wonen, vandaag is het echt balen,
Ja, heel erg last van.. Moet naar school met de scooter, en moet dijk over en brug, en dat is zo eng met die wind!! Mensen voor en achter me werden zo van de dijk afgeslingerd...
Bij mij zorgt dit weer ook echt voor serieuze depressies. Bah.
Ik ben in november weer hier komen wonen na een hele tijd in Turkije. Altijd zon en altijd wat te doen. Nu zit ik hier in dit kl.ote weer en wordt er soms echt depressief van. Soms wil ik mijn bed niet uit en ben hartstikke chagrijnig. Bah.
Ik merk echt heel erg verschil als het één dagje zonnig is, dan heb ik véél meer energie en ben ik veel vrolijker! kortom, ik heb echt grote behoefte aan zonlicht.......
Heb er over zitten te denken om zo'n lighttherapy lamp te kopen maar die zijn zo duuuur...
Zon? Het regent hier pijpestelen. De paarden staan zich suf te vervelen in de stal, die zijn gewend er om half 9 uit te gaan. Dat wordt eerst nog even niks.
Toch lekker dat we hier een beetje kunnen klagen... Ik wou dat ik mijn katje was...Met de ooggies dicht op de vensterbank bakken (zolang de verwarming aan is), het eten wordt gebracht en het enige wat je hoeft te doen is decoratief liggen...
Hmm hier in Zeeland schijnt al een tijdje de zon.. hij verdwijnt wel weer achter de wolken en dan komt hij weer.. Maar vanaf 9 uur ofzo? heeft het hier niet meer geregent. Maar wij hadden gisteren heel de dag regen..
het regent en waait. het stormt hier gewoon. Ik ben 'gelukkig' ziek dus ik zou sowieso niet zo veel kunnen uitvoeren Maar ik denk maar zo: wat nou valt, valt straks niet meer! altijd positief blijven! er komt nog een keer zon!
ik zelf ben echt een zomer mens, zon zee en strand is hetgeen waar ik blij van word maar een goeie stevige regenbui met storm en onweer op zijn tijd is ook wel lekker... wel wil ik dan in bed liggen met een kop thee of warme chocolademelk en een leuk fimpje in de dvd speler
De zomer is mijn ding helemaal niet, maar dit weer vind ik momenteel ook niks
Ik kan er normaal wel tegen en ga gewoon in weer en wind naar buiten maar nu ik verkouden ben heb ik echt nergens meer zin in. Ik hou van echte winters, maar die bestaan niet meer in Nederland helaas.
Ohhh jaa .. Hier ook zo iemand ! Verlang nu echt weer naar dat lekkere weer ; lekker zonnetje op je bol, strakblauwe lucht, fluitende vogeltjes
Maar nu .. Bah bah wat een vies weer ! Alleen maar een grijze lucht, veel regen .. Miezerregen. Bah .. Ook zo donker allemaal. Ben blij als de zomertijd weer ingaat. Denk dat ik dan ook veel vrolijker ben
troost je,ik zit in zuid frankrijk en gisteren was het puur slecht hier,wind,regen en 6 graden,nu is de wind er niet meer,en het is iets warmer maar nog steeds petweer!!! Maar goed als het zonnetje schijnt is het zo 20 graden....en mijn paarden met een dek op...je begrijpt dat ik de hele dag bezig ben...deken op deken af...
Dan kun je met een uur extra licht nog meer regen en donkere wolken aanschouwen..
Wat heerlijk zwartgallig....
Vandaag besloten toch maar niet te klagen...Ook al wordt je hier bekant van de sokken gewaaid en compleet gezandstraalt, het is zowaar droog en er is zelfs zon ! Die wind is trouwens heel handig met poetsen nu de paarden zo verharen; alles waait direct weg!
Ik word er ook niet echt vrolijk van.. Het is erg opvallend dat op zonnige dagen ik gewoon veel meer energie heb, terwijl ik op regenachtige/grauwe dagen juist heel snel geprikkelt ben en echt nergens zin in heb. Om deze reden ga ik na mijn Havo diploma ook lekker in het buitenland wonen.