Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woofie schreef:Moniek,
Even van moeder tot moeder.....
Geweldig dat jij de tekortkomingen van jouw dochter onder ogen ziet!!
Veel ouders doen jou dat niet na, die bedekken alles met de mantel der liefde en geven het liefst de schuld aan "foute" vrienden en vriendinnen....want hun eigen schatje een monster?? no way!!
Ik vind jou een topmoeder!! eentje die echt wat wil doen aan de problemen waar haar kind zo duidelijk mee worstelt. Eentje die niet de andere kant opkijkt, maar ziet èn handelt! Grote klasse!! Als alle moeders zo waren zouden er minder kinderen ontsporen.....
Het spreekwoord zegt niet voor niets "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Ik denk zeker dat jij in staat bent om het negatieve gedrag wat jouw dochter nu toont, juist door jouw nuchtere en realistische kijk op de gang van zaken, weet om te buigen naar positief gedrag. Let maar op, uit die kleine draak van jou groeit een pracht vrouw!!
nairtje schreef:Wat fijn om te horen dat de bloeduitslagen goed zijn. Als ze een stofwisselingsprobleem heeft, kan je dat dan ook achterhalen met bloedtesten. Of een schildklierafwijking?
Helemaal geweldig dat ze op paardrijden wilt, dat is super!!!
Sinds wanneer wonen jullie in Schotland?
marleen_usar schreef:Je bent een topper hoor jij bent tenminste bezorgd over je dochter,en al zou je iets over haar gezegd hebben nou en dat doen we allemaal op zijn tijd.Ik zei laatst tegen mijn dochter je bent een vervelende klier en dat was ze op dat moment ook.Ik hoop dat je toch nog iets vind waardoor je dochter weer in shape komt? Als ik soms hoor hoe sommige pubers over hun ouders praten, nee das pas erg.
ikenindi schreef:ff voor de blondjes onder ons: gaan jullie terug naar nl emigreren en daar naar stal, en zij daar op paardrijden? of even naar nl, dan weer terug, en dan daar op paardrijden?
hihi sorry, volg het niet helemaal geloof ik
lindsey schreef:lindsey schreef:
Vind ik nog wel wat om dit van je eigen dochter te zeggen.
Er is blijkbaar wel meer aan de hand dan dat ze wat dikker is dan normaal.
Als ik dit zo hoor kan een bezoek aan de psycholoog / gezinstherapie ook geen kwaad.
Heb ik al eerder in dit topic gepost en sta ik nog steeds achter.
Ben er van overtuigd dat Moniek het beste wil voor haar dochter maar over je eigen kind hoor je niet zo te praten Bikkelhard, geen enkele emotie, gemeen
Dus tegen al die mensen die vinden dat moniek onterecht wordt aangevallen hoe zou jij het vinden als je moeder in die termen over je zou praten.
Overigens vind ik het heel goed dat ze hulp probeert te zoeken maar ze realiseert zich gewoon onvoldoende wat het voor haar dochter kan betekenen als ze zo over haar praat en erger nog blijkbaar zo over haar denkt.
woofie schreef:Moniek,
Even van moeder tot moeder.....
Geweldig dat jij de tekortkomingen van jouw dochter onder ogen ziet!!
Veel ouders doen jou dat niet na, die bedekken alles met de mantel der liefde en geven het liefst de schuld aan "foute" vrienden en vriendinnen....want hun eigen schatje een monster?? no way!!
Ik vind jou een topmoeder!! eentje die echt wat wil doen aan de problemen waar haar kind zo duidelijk mee worstelt. Eentje die niet de andere kant opkijkt, maar ziet èn handelt! Grote klasse!! Als alle moeders zo waren zouden er minder kinderen ontsporen.....
Het spreekwoord zegt niet voor niets "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Ik denk zeker dat jij in staat bent om het negatieve gedrag wat jouw dochter nu toont, juist door jouw nuchtere en realistische kijk op de gang van zaken, weet om te buigen naar positief gedrag. Let maar op, uit die kleine draak van jou groeit een pracht vrouw!!