Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariek1983 schreef:@ Wildgirl er bestaan ook psychologen die vergoed worden door je verzekering! Ik zou toch eens informeren, want het is wel belangrijk om zicht te krijgen op dingen en te leren hoe je ermee om kan gaan.....
Pinacolada schreef:Ik krijg het spaans benauwd als ergens veel mensen zijn, stond in de mega wachtrij voor de kassa en wou maar een ding en dat was wegwezen. Ben staan gebleven maar met moeite. Kennen jullie dit? Wat doen jullie dan?
Pinacolada schreef:Ik krijg het spaans benauwd als ergens veel mensen zijn, stond in de mega wachtrij voor de kassa en wou maar een ding en dat was wegwezen. Ben staan gebleven maar met moeite. Kennen jullie dit? Wat doen jullie dan?
laetitia schreef:Hebben jullie medicijnen? En begeleiding van een psychiater of arts?
Ikzelf slik nu anti-depressiva, anti-psychotica en slaapmidddelen.
Daarnaast drink ik voor het slapen gaan een glaasje port om wat te ontspannen...
Hoe denken jullie over jullie werk? Vinden jullie het ook zo moeilijk om dat los te laten en je niet schuldig te voelen? Te denken wat je collega's wel niet van je vinden?
Te weten dat je straks weer terugmoet? Na alles wat er is gebeurd (oa huilbuien, instorten etcetera)?
Pinacolada schreef:Wat deed jij tegen je angst tussne veel mensen MAriek?
sjorsie schreef:Ik ben ook tegen AD, het is alleen een lapmiddel, je lost er niets mee op en als je ervan af wilt, ben je ook tijden bezig, geen spul wat je in je lijf wilt hebben naar mijn idee.