Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jennylicious

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:11

Dinsdag ben ik bij een kapperssalon hier in de buurt gweest en heb om advies gevraagd over hair extensions. De kapster zei dat ik tussen 75-100 stuks nodig had, het dan rond de 300 euro ging kosten, en dat het 100% echt mensenhaar is waaruit de extensions bestaan. Ik vond dit wel erg weinig extensions, en dat ook nog is voor een gigantisch bedrag van 300,-. Ze zei dat ik voor meer info en echt definitief besluit over de hoeveelheid stukjes en de prijs maar op een maandag een keer langs moest komen omdat dan de bazin erwas, en die is de enigste daar die extensions plaatst.

Nu is mijn vraag, zou ik dit doen of niet? En heb ik niet meer extensions nodig?
Dit zijn de foto's van mijn haar, net 2sec geleden gemaakt. Ik liet het aan haar trouwens zien toen ik het in een staart had. Ik wil btw alleen extensions voor langer haar, niet voor een vollere bos.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jennylicious op 07-02-08 16:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:14

heb wel een foto, maar tis btje scheef gekamt. Me moeder wist niet watk wou Clown

Afbeelding
Tis echt totaal niet dun aan de onderkant en ging gister met een vriendin naar de kapper die zag niet eens dat er extensions inzaten!
Kwil het alleen rond gesneden hebben denk ik.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:24

iemand...?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:50

Princess_ schreef:
heb wel een foto, maar tis btje scheef gekamt. Me moeder wist niet watk wou Clown

Afbeelding
Tis echt totaal niet dun aan de onderkant en ging gister met een vriendin naar de kapper die zag niet eens dat er extensions inzaten!
Kwil het alleen rond gesneden hebben denk ik.

Je eigen haar viel zeker tot net over je schouder?

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 21:48

Nee me eigen is haar is veeel korter.

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 23:43

Jennylicious schreef:
iemand...?

100 zul je er zéker nodig hebben. Ik blijf er bij dat in de meeste gevallen (lees, altijd)150 tot 200 stuks nodig zijn om een mooie verlenging te krijgen. Bij een verlening worden je haren automatisch ook wat voller. Uitgaande van 100 stuks en dat voor €300, €3 per plukje voor ik denk 30 cm dan is het een normale prijs hoor.

kler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 01:15

Heb je ook een voor foto?

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 10:22

Heeft iemand ook ervaring met extentions die dmv micro rings bevestigd worden?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:11

Jammer, ik was juist zo benieuwd naar de foto van Princess_ en nu istie weg. Nagelbijten / Gniffelen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:58

Sorry sorry heb m verwijderd, heb m ook niet meer op mn pc

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:17

zag er wel mooi uit kan ik vertellen:).

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:20

Dankje Bloos!

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:34

Alsjeblieft:)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 19:42

Iemand ervaring gehad met het zetten van weave?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:06

Ik ga de 5e, daarna kan ik je meer vertellen Lachen

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 13:47

Een vriendin van mij had extensions, was op het begin heel mooi, maar na 2 maanden zag het er eerlijk gezegd niet meer uit. Was niet bij de kapper gezet maar bij iemand thuis. Er waren allemaal plukken uit enzo. Gister heeft ze het (na 3.5 maand) eruit laten halen bij de kapper, en toen is ze in Utrecht naar een hele grote winkel gegaan en daar echt mensenhaar voor weaves gekocht. Was precies haar kleur, en moest 40 euro betalen. Het haar was tot het midden van haar onderrug. Daar heeft ze ook een nummer kunnen krijgen voor iemand die het zet, die heeft het gisteravond nog gezet, en ze was 45 euro kwijt voor het zetten. En het is nu tot een stuk (zo'n 5 cm vertelde ze?) over haar bhbandje, en dat het wel dun en stijl haar was maar dat je helemaal niet zag dat het haar haar niet was. Dus ik ga van de week kijken of het mooi is bij haar, en dan ga ik het over 2 weken ook zetten. Ben benieuwd!

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 16:58

__Esther__ schreef:

ja wel een weave die ze erin zetten met een latex lijmrandje....en niet gevlochten...gevlochten is nl schadelijk voor je haar ...

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:49

kamaron schreef:
__Esther__ schreef:

ja wel een weave die ze erin zetten met een latex lijmrandje....en niet gevlochten...gevlochten is nl schadelijk voor je haar ...

Volgens mij is een weave ook pijnlijker dan hairextensions...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 19:52

dat kan wel kloppen weave word ingevlochten en dat word echt super strak gedaan.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 20:02

Ik vind een wave zelf nooit zo mooi, vriendin van me had het ook en dat leek toch niet natuurlijk.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 10:34

jawel hoor ligt er maar net aan hoe en weave zet...niemand die aan mij dat ziet....staan stomverbaasd te kijken als ik t soms vertel.
Het zetten is ff beetje pijnlijk doordat het vrij strak word gedaan omdat ze m zo hoog mogelijk willen inzetten ivm uitgroeien.
Ik heb voordien extensions (greath lengths en so cap) gehad en balmain matjes...allemaal niks voor mij aangezien ik dun fijn haar heb en ze dus te zwaar waren voor mijn haar....en ze dus uiteindelijk uit vielen (kale plekjes).

Het invlechten van een weave is superslecht ivm onze haren er niet geschikt voor zijn zo lang gevlochten te blijven zitten en ze als ware verstikken/verrotten en ze dus uitvallen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 10:37

kamaron schreef:
jawel hoor ligt er maar net aan hoe en weave zet...niemand die aan mij dat ziet....staan stomverbaasd te kijken als ik t soms vertel.
Het zetten is ff beetje pijnlijk doordat het vrij strak word gedaan omdat ze m zo hoog mogelijk willen inzetten ivm uitgroeien.
Ik heb voordien extensions (greath lengths en so cap) gehad en balmain matjes...allemaal niks voor mij aangezien ik dun fijn haar heb en ze dus te zwaar waren voor mijn haar....en ze dus uiteindelijk uit vielen (kale plekjes).

Het invlechten van een weave is superslecht ivm onze haren er niet geschikt voor zijn zo lang gevlochten te blijven zitten en ze als ware verstikken/verrotten en ze dus uitvallen...

Zou je een foto kunnen laten zien, ben wel benieuwd Ja

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 10:40

ik zal straks me man es lief aankijken...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 11:08

kameron dan zou je extensions van euro socap moeten nemen.
Die zijn lichter als de gewone socap en balmain omdat er minder haar aan de extensions zitten. Het haar zelf is ook veel fijner.
Ik heb zelf ook heel dun breekbaar haar maar nadat ik mijn haar wat gezonder heb gemaakt met nioxin blijven de extensions er prima in zitten en mijn haar breekt niet af.
Het is wat duurder omdat je er mee nodig hebt omdat de extensions dunner zijn maar het haar is van betere kwaliteit als van balmain en de gewone socap persoonlijk vind ik het wel waard. Ik had er 175 in zitten, ze zitten nu vanaf november geloof ik en ben er in totaal een stuk of 15 kwijt, dat is niet veel in zoveel maanden.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:27

Bij deze de beloofde foto duurde ff...maar is er niet van gekomen nu heeft mijn 7 jarige zoon m net kersvers gemaakt voor jullie...lief he?
Afbeelding