Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Ik heb het een poosje gebruikt maar was er dus helemaal niet tevreden over. En die geur, na het wassen is het wel lekker, maar tijdens het wassen wordt ik er zo door bedwelmd dat ik er helemaal duizelig en misselijk van wordt?
Mijn haar er werd er slap van, volume was ineens helemaal weg... Gek dat shampoos zo'n verschillend effect op verschillende haartypes kunnen hebben
olala schreef:dit vroeg ik me even af :
1.met welke shampoo was jij je haar?
Herbal Essences.
2.oeveel keer in de week?
3- 4 keer per week.
3.conditioner? groot verschil wat vind jij?
Gebruik ik niet.
Citaat:Was je haar niet teveel. Shampoo is niet zo lief voor je haar als je misschien wel denkt (zie hieronder bij punt 3). twee à drie keer per week is voldoende. ben je gewend om je haar elke dag te wassen omdat het zo'n lekker fris gevoel geeft, probeer dan eens een paar wasbeurten te vervangen met gewoon spoelen. maak je haar nat maar 'martel' het niet elke dag met shampoo.
Citaat:Veelvuldig wassen van de haren lokt vette haren uit. Eén tot tweemaal per week de haren wassen is het gezondste.
olala schreef:dit vroeg ik me even af :
1.met welke shampoo was jij je haar? fructiss
2.oeveel keer in de week? bijna elke dag
3.conditioner? groot verschil wat vind jij? volgensmij gebruik ik nooit contionernja geen idee eigk haha
![]()
jullie? ( wat vinden jullie van redken die gebruik ik !)
Gerbenfroh schreef:Wat wassen veel mensen hun haar elke dag zeg, dat is helemaal niet goed voor je haar!Citaat:Was je haar niet teveel. Shampoo is niet zo lief voor je haar als je misschien wel denkt (zie hieronder bij punt 3). twee à drie keer per week is voldoende. ben je gewend om je haar elke dag te wassen omdat het zo'n lekker fris gevoel geeft, probeer dan eens een paar wasbeurten te vervangen met gewoon spoelen. maak je haar nat maar 'martel' het niet elke dag met shampoo.Citaat:Veelvuldig wassen van de haren lokt vette haren uit. Eén tot tweemaal per week de haren wassen is het gezondste.
Ik was het om de dag of om de twee dagen en dat is nog best vaak, en mijn haar is supergezond, fris en mooi!
Ik gebruik trouwens alle producten van Charles Worthington, echt goddelijk.