Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kapi_Dust schreef:last van witte-kop-bultjes en puistjes: 1 nachtje trekzalf erop (met pleister, want je krijgt het moeilijk overal uit) en weg zijn ze.
deschels schreef:en voor glanzend haar...doe er een ei in, even laten intrekken en uitspoelen maar...
Citaat:Hebben jullie dat ook: in de zomer wondjes tussen de benen (bij dragen van een rok) talkpoeder tussen je benen werkt.
jori_X schreef:Wel uitspoelen met KOUD water! Bij warm water gaat het stollen en is het er moeilijk uit te krijgen
mememe schreef:Citaat:Hebben jullie dat ook: in de zomer wondjes tussen de benen (bij dragen van een rok) talkpoeder tussen je benen werkt.
Heb ik ook erg last van doe je dat dan voor je een rok aan doet of nadar je 1 gedragen hebt. Want het kan onwijs zeer doen, ook heb ik dat weleens al ik de hele dag loop enzo. Bijvoorbeeld in een pretpark dat is echt niet lekker meer.Ga het onthouden voor de zomer.
Kapi_Dust schreef:tip voor droog haar: doe er een beetje zonnebloem olie in en doe er een warme handdoek omheen en laat het 10 min zitten en was het daarna goed uit.
Chrissie_ schreef:Iemand al haar haar gewassen met afwasmiddel?
Aman_ schreef:Echt een leuk topic dit.Met dat afwasmiddel ga ik eens proberen, mijn haar
is best wel snel vet. Trouwens, ik las over volume in je haar. Ik doe altijd een
knotje in voor dat ik ga slapen. Heb daarna echt een mooie slag in mn haar!