13 jarige zwanger, schrok me rot!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

negrita_hvj

Re: 13 jarige zwanger, schrok me rot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:05

ik heb momenteel een 15 jarige meid bij me in de klas die heeft nu een 8 maanden oude zoon dus zij is ook op haar 13de zwanger geworden van een jongen die momenteel 17 is

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 01:10

negrita_hvj schreef:
ik heb momenteel een 15 jarige meid bij me in de klas die heeft nu een 8 maanden oude zoon dus zij is ook op haar 13de zwanger geworden van een jongen die momenteel 17 is

zo dat is wel zwaar, kijk dan vind ik het niet echt ''tof'' als een kind met 13 zwanger is, maar ik zou een tienermeisje er echt mee steunen als die het niet weg zou laten halen.

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 08:20

het ergste is dat ze het tot de bevalling geheim heeft gehouden van haar moeder ze had altijd al wijde truien aan maar weet nie hoe ze het geheim heeft gehouden maar nu gaat ze heel vaak met haar vriendje weg en kan haar moeder op passen en zij heeft zeld gekozen voor het kind de moeder wist het niet eens

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:20

mmm die was er erg vroeg bij !
ik zoende op mijn 17e pas voor het eerst Clown

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 11:03

negrita_hvj schreef:
het ergste is dat ze het tot de bevalling geheim heeft gehouden van haar moeder ze had altijd al wijde truien aan maar weet nie hoe ze het geheim heeft gehouden maar nu gaat ze heel vaak met haar vriendje weg en kan haar moeder op passen en zij heeft zeld gekozen voor het kind de moeder wist het niet eens

daar ben je als moeder dan mooi klaar mee, zo'n dochter! Bloos!
had ik toch ECHT niet hoeven proberen 'vroegah'. Knipoog

vind zowiezo dat (kleine) meisjes echt heeeul vroeg aan sex beginnen tegenwoordig. vind dat toch echt een beetj sl*ttig.. Bloos

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:50

Ja ,
VInden jullie ook slet achtig ben op me 13 de ontgroent
en de twee geleden ben nu 14 heb ik een paar keer met een jongen gezoent

Noem je dat slet achtig?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:54

wat bedoel je met ontgroent dan?

**ervaring leert dat iedereen een andere gedachtengang bij ontgroenen heeft**

Sanne_Kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 17:56

Meisje uit me klas zij ook gister dat ze mischien zwanger was.. Had ze test gedaan was ze 't gelukkig niet..
Pas geleden zij ze ook al zoiets.. zij is net 14

Ik kan me ook echt niet voorstellen hoor dat iK ''het''
Heb ook nog nooit verkering gehad of zo

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:00

Daar hoef je je helemaal ook niet voor te schamen.
Je heb nog een heel leven voor je. Je eerste keer vergeet je nooit dus lekker wachten tot je eraan toe bent.

Sanne_Kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 18:01

_Evanne schreef:
Als 13e jarige hoor je bezig te zijn met hobby's(in mijn geval dus de pony's Vork ), vrienden/vriendinnen en niet te liggen hatseflatsen met (oudere) jongens, of iedere week weer een andere zoenen, bahbah

Ik ben zelf ook 13 en moet er niet aan denken, nee ik blijf liever nog kind, ik vind zelfs eigenlijk dat 't net wat te snel gaat, het niet meer kind zijn ik heb nog maar 'n jaar of 3 om echt kind te zijn Clown

Ik vraag me af hoe haar ouders reageren als ze te horen krijgen dat ze zwanger is (als ze ècht zwanger is).. Diep triest is het gewoon, diep triest.

Heb je gelijk in.. Dat vind ik ook Knipoog
En ik schaam me er helemaal niet voor

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:00

Jeetje niet normaal joh. Maar idd ik sta hier ook niet meer van te kijken.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:02

Eleandra schreef:
Brittol schreef:
Waarom krijg ik zo'n indruk dat pas als je kilo's make-up draagt, elke zaterdag avond een andere jongen hebt, rookt, drinkt en 'met jongens naar bed gaat' op je 13e, er dan pas bij hoort?
Ze willen allemaal veel te snel volwassen zijn.. Ik snap het echt niet hoor.

Niet over een kam scheren, he. Ik ben 13 en wil graag nog lekker lang van mijn jeugd genieten. Lachen

Oke.. Dat bedoel ik ook weer niet, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wel bedoel.
Een hoop 13 jarige. Ja

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:08

ik ben over 2 weken 15. Heb nog nooit gezoend met iemand en moet er niet aan denken om 'het' nu te doen, echt niet! Snap echt niet waarom zoveel mensen zó dom zijn! Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:16

vind ik niet normaal meer nee Knipoog
op mn 13e moest ik er niet aan denken nee Scheve mond

en ben nou 14 zal eerlijk zijn: nogsteeds niet Knipoog

zoenen geen probleem .. maar naar bed met iemand en dan ook nog een zwanger raken Scheve mond nee te vroeg

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:23

Ik ben ook 13 maar ik heb nog niet gezoend ofzo moet je nagaan seks

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:25

Ahmai wel vroeg.
Een vriendin van mij daar een vriendin van die is ook op dr 13e ontmaagd. Dat vind ik wel vroeg hoor Bloos

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:32

Is dat zo vroeg? Laat ik maar niks zeggen dan. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het vreemd dat ze het niet weg laat halen, een vriendin van mij (momenteel 15) heeft op haar 14e ook een bezoekje aan de abortuskliniek gedaan aangezien ze zwanger was geraakt van haar 23 jaar oude vriend. Ze zegt wel dat als ze nu weer per ongeluk zwanger zou raken ze het waarschijnlijk wel zou houden. Persoonlijk zou ik er niet eens over na hoeven denken; ik houd niet van kleine kinderen, dan kan je nooit meer uitgaan, je sociale leven en je studie gaan naar de knoppen.. Ben je mooi klaar mee dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 20:06

Redrumfox schreef:
Is dat zo vroeg? Laat ik maar niks zeggen dan. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind het vreemd dat ze het niet weg laat halen, een vriendin van mij (momenteel 15) heeft op haar 14e ook een bezoekje aan de abortuskliniek gedaan aangezien ze zwanger was geraakt van haar 23 jaar oude vriend. Ze zegt wel dat als ze nu weer per ongeluk zwanger zou raken ze het waarschijnlijk wel zou houden. Persoonlijk zou ik er niet eens over na hoeven denken; ik houd niet van kleine kinderen, dan kan je nooit meer uitgaan, je sociale leven en je studie gaan naar de knoppen.. Ben je mooi klaar mee dan.

Tja, ik vind dit nogal kort door de bocht. Eigen kinderen zijn altijd anders dan andermans kinderen Knipoog En nooit meer uitgaan... Er zijn ook een boel mensen die dat niet als prioriteit hebben. Ik ben nooit een uitgaanstype geweest. Je sociale leven gaat niet naar de knoppen hoor! Ik heb nog steeds dezelfde vrienden.

Ik was 19 toen ik moeder werd.

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:46

NU nog een vriendin van mij die heet nu een maandj een vriendje ze is de laatste week al 3keer met hem naar bed geweest en ze 15 jaar

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 01:01

negrita_hvj schreef:
Ja ,
VInden jullie ook slet achtig ben op me 13 de ontgroent
en de twee geleden ben nu 14 heb ik een paar keer met een jongen gezoent

Noem je dat slet achtig?

nou ik was 8 en toen had ik ook met een jongen gezoent, maar dan ben ik niet direct een slet..?
wie dat wel vind mag dat vinden, maar zeg het dan ook even tegen mij.
zowieso je hebt het op je 8e niet echt door, ik heb nu ook met iemand en daar heb ik ook mee gezoend, maar betekend toch niet dat ik direct een slet ben ofzo?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 01:02

dierfysio schreef:
negrita_hvj schreef:

daar ben je als moeder dan mooi klaar mee, zo'n dochter! Bloos!
had ik toch ECHT niet hoeven proberen 'vroegah'. Knipoog

vind zowiezo dat (kleine) meisjes echt heeeul vroeg aan sex beginnen tegenwoordig. vind dat toch echt een beetj sl*ttig.. Bloos

& bedankt Tong uitsteken
ik ben klein en had op mijn 8e voor het eerst gezoend en ben nog gewoon maagd hoor haha Tong uitsteken (ben nu 14 en 1.53 ongeveer Tong uitsteken)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 01:15

maar net nog zoiets:
'roken doe je om erbij te horen, dus seks nu maar ook'

Ik ben in de 2e begonnen met roken, niet eens om erbij te horen maar om te proberen, toen vond ik het gewoon lekker (raar lichaam hè? Sigaar ) en het is gaan verslaven, op het moment dat ik probeerde te ''stoppen'' lukte het een lange tijd, totdat er een peuk word aangeboden of je iemand ziet roken ofzo, als er een peuk word aangeboden en aangedrongen zeg ik meestal gewoon nee en kijk de andere kant op, zodra er meerdere mensen of meer peuken opgestoken worden moet ik gewoon effe Vork
ik probeer het zo min mogelijk te doen, want mijn moeder mag het ook echt niet weten dat ik dit ooit gedaan heb, en ik heb hier niet spijt van ofzo, maar ik wil wel gezond blijven.

seks is ook zoiets, ik ben nog maagd en zal het hopelijk niet snel doen.
ik zal het helemaal niet doen om het feit dat ik erbij wil horen ofzo, maar gewoon als het gebeurt omdat je een leuke ervaring lijkt en je er zin in zou moeten hebben, het klinkt wat stom maar dat zou ook alleen hetgeen zijn waardoor ik 'het' zou doen.
maar daarbuiten moet ik die persoon kennen, vertrouwen en het liefst dat je hem zo goed kent en er een relatie mee hebt, zodat je geen problemen zou kunnen krijgen..
met andere woorden: ik zal er gewoon serieus goed over nadenken, het is iets speciaals.
het klinkt wat maf maar mensen zijn vroeg tegenwoordig.
of ligt het aan mij, ik probeer (en hopelijk is het niet moeilijk) me lekker in te houden en te genieten van mijn leventje buiten het feit dat ik echt moet stoppen met roken Tong uitsteken

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:48

weet je wel zeker dat ze het zelf gezegt heeft?

bij ons op school word ook door mensen(waarmee ik wel ruzie heb) gezegd dat ik zwanger ben, (DUIDELIJK NIET DUS) terwijl ik nog geen een vriendje heb gehad. dus kijk maar uit met wat mensen zeggen... Bloos

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:59

@Redrumfox je eigen kind is toch heel anders.
Ik was ook nooit zo gek op andere kinderen maar op mijn kleine meisje helemaal stapelverliefd.
Tuurlijk moet je soms dingen laten voor een kind maar uitgaan kan heus nog wel hoor en ik kan ook nog gewoon lekker elke dag naar stal sem gaat gewoon mee(natuurlijk niet met uitgaan)

negrita_hvj wat bedoel je met ontgroent?? kan het zien als ontmaagd of als voor het eerst gekust.

toen ik 13 was vond ik zoenen vies bah bah! hahaha alleen mijn paard kreeg een kus! maar een jongen neeeee bah moest ik niet aan denken Knipoog maarja iedereen is anders he

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 14:35

@Rossebol: ontgroenen is voor het eerst zoenen.

x