Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
negrita_hvj schreef:ik heb momenteel een 15 jarige meid bij me in de klas die heeft nu een 8 maanden oude zoon dus zij is ook op haar 13de zwanger geworden van een jongen die momenteel 17 is
negrita_hvj schreef:het ergste is dat ze het tot de bevalling geheim heeft gehouden van haar moeder ze had altijd al wijde truien aan maar weet nie hoe ze het geheim heeft gehouden maar nu gaat ze heel vaak met haar vriendje weg en kan haar moeder op passen en zij heeft zeld gekozen voor het kind de moeder wist het niet eens
_Evanne schreef:Als 13e jarige hoor je bezig te zijn met hobby's(in mijn geval dus de pony's), vrienden/vriendinnen en niet te liggen hatseflatsen met (oudere) jongens, of iedere week weer een andere zoenen, bahbah
![]()
Ik ben zelf ook 13 en moet er niet aan denken, nee ik blijf liever nog kind, ik vind zelfs eigenlijk dat 't net wat te snel gaat, het niet meer kind zijn ik heb nog maar 'n jaar of 3 om echt kind te zijn
Ik vraag me af hoe haar ouders reageren als ze te horen krijgen dat ze zwanger is (als ze ècht zwanger is).. Diep triest is het gewoon, diep triest.
Eleandra schreef:Brittol schreef:Waarom krijg ik zo'n indruk dat pas als je kilo's make-up draagt, elke zaterdag avond een andere jongen hebt, rookt, drinkt en 'met jongens naar bed gaat' op je 13e, er dan pas bij hoort?
Ze willen allemaal veel te snel volwassen zijn.. Ik snap het echt niet hoor.
Niet over een kam scheren, he. Ik ben 13 en wil graag nog lekker lang van mijn jeugd genieten.
Redrumfox schreef:Is dat zo vroeg? Laat ik maar niks zeggen dan.
Ik vind het vreemd dat ze het niet weg laat halen, een vriendin van mij (momenteel 15) heeft op haar 14e ook een bezoekje aan de abortuskliniek gedaan aangezien ze zwanger was geraakt van haar 23 jaar oude vriend. Ze zegt wel dat als ze nu weer per ongeluk zwanger zou raken ze het waarschijnlijk wel zou houden. Persoonlijk zou ik er niet eens over na hoeven denken; ik houd niet van kleine kinderen, dan kan je nooit meer uitgaan, je sociale leven en je studie gaan naar de knoppen.. Ben je mooi klaar mee dan.
negrita_hvj schreef:Ja ,
VInden jullie ook slet achtig ben op me 13 de ontgroent
en de twee geleden ben nu 14 heb ik een paar keer met een jongen gezoent
Noem je dat slet achtig?
dierfysio schreef:negrita_hvj schreef:het ergste is dat ze het tot de bevalling geheim heeft gehouden van haar moeder ze had altijd al wijde truien aan maar weet nie hoe ze het geheim heeft gehouden maar nu gaat ze heel vaak met haar vriendje weg en kan haar moeder op passen en zij heeft zeld gekozen voor het kind de moeder wist het niet eens
daar ben je als moeder dan mooi klaar mee, zo'n dochter!
had ik toch ECHT niet hoeven proberen 'vroegah'.
vind zowiezo dat (kleine) meisjes echt heeeul vroeg aan sex beginnen tegenwoordig. vind dat toch echt een beetj sl*ttig..