o0marije0o schreef:Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denkenHeb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks
Haha Marije toch
Ik zie zo nu en dan wel wat lekkers lopen, maar ze zien mij nooit

Heb in de zomer 2 maanden een vriendje gehad, daar ben ik nu weer vanaf en dat bevalt me nu ook wel
Ben pas 19 en krijg nu door dat ik meer van het leven moet genieten. Ben dus lekker aan het uitgaan enzo en zo af en toe wat aan het scharrelen. Marije zal ondertussen wel gehoord hebben met wie
Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks 

, maar dacht nog even een keertje kijken.........tja...daar was hij....een geweldig profiel en hij woonde nog dichtbij ook....denk denk twijfel twijfel...toch een mailtje gestuurd, ik dacht nog hem MOET ik gewoon mailen anders krijg ik spijt.
was met nare bijbedoelingen.

Blijkt wel dat we veel dezelfde mensen kennen, op zich heel grappig, maar ook voer voor veel geroddel