22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 19:31

o0marije0o schreef:
Ben 19 heb ook geen vriend. Maar zie gewoon niets lopen. Heb geconcludeerd dat ik in het verkeerde land geboren ben. Moet maar eens aan emigratie naar Spanje gaan denken Schijnheilig Heb t gewoon niet op die kaaskoppen. T is of kaaskop, of n marrokaan cru gezegt. Dan kies ik optie c: niks Clown

Haha Marije toch Tong uitsteken
Ik zie zo nu en dan wel wat lekkers lopen, maar ze zien mij nooit Huilen van het lachen
Heb in de zomer 2 maanden een vriendje gehad, daar ben ik nu weer vanaf en dat bevalt me nu ook wel Tong uitsteken Ben pas 19 en krijg nu door dat ik meer van het leven moet genieten. Ben dus lekker aan het uitgaan enzo en zo af en toe wat aan het scharrelen. Marije zal ondertussen wel gehoord hebben met wie Tong uitsteken

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 12:08

ikke24 schreef:
ik ben 26 en de ware ook nog niet tegengekomen...

je bent zeker niet de enige... ben 25 en ook nog geen vriendje....

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:29

Ben geen 22 maar toch, op mijn leeftijd(16) heeft ook iedereen al een vriend en ze houden het jaren vol, dat heb ik ook niet weet dat ik jong ben Lachen
Je hebt nog tijd zat om iemand te vinden, ik ken evengoed zat mensen van die leeftijd die ook nog niemand hebben en het komt er heus wel aan hoor Lachen

mawaikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 20:41

Hier nog één, ben 23 en alweer twee jaar single. Daarvoor 3 relaties (2 jaar, en twee keer 1 jaar). Ik geniet als nooit tevoren. Zit momenteel totaal niet op een relatie te wachten.
Wat ik wel vervelend vind is dat enkele van mijn vrienden, die die al samenwonen en dergelijke, echt niet begrijpen dat ik er echt geen behoefte aan heb. Ze kunnen gewoonweg niet geloven dat ik dolgelukkig ben met mn huidige leven...jammer
Ik kan eigenlijk niet geloven dat zijn gesetteld gelukkig zijn Clown

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 23:26

Op een dag komen jullie allemaal dé ware tegen, echt waar. Ja

Ik kwam hem tegen op m'n 15e en heb vanaf mn 16e met dezelfde jongen, nu inmiddels alweer 3 jaar.
Ik had van te voren ook niet gepland van, nu ga ik een jongen ontmoeten en daar krijg ik wat mee. Helemaal niet zelfs, dat maakt het juist zo leuk vind ik Lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 09:48

ik begin er zelf ook bewust later aan Haha!
ik heb alle relaties in mijn omgeving die begonnen zijn als ze een jaar of 17 waren, op de klippen zien gaan na een jaar of 3-4
dus ik wacht bewust tot ik een jaar of 20 ben , dan heb ik die eerste periode al achter de rug Haha!

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:02

Maak je niet teveel zorgen, ik was 25 jr en had buiten een paar fluts relaties (voor zover het een naam mag hebben) om geen leuke kerel ontmoet, kenissen/collegas en vrienden vonden het prog. "boer zoekt vrouw" wel wat voor mij.....nou dus niet want ik wil echt niet op TV en al helemaal niet omdat ik 'wanhopig' zou zijn.

Tot mn 25ste maakte ik me er niet zo druk over, ach ik was immers al mn vrije uurtjes met de paarden bezig dus dat ik geen kerel tegen het lijf liep was ook niet zo gek.
Ik had mezelf ook stellig voorgenomen dat mijn toekomste vriend ook een paardenliefhebber moest zijn, anders werd het zeker niks, nou dan maak je het zoeken naar een leuke vent wel erg gecompliceerd hihi.

Stiekum nav het prog. 'boer zoekt vrouw' eens op de site gekeken, puur uit nieuwsgierigheid, want iemand leren kennen via i-net was al niks en zeker niet voor mij dat ging niet werken.
Via die site kwam ik op farmdate uit, ik regelmatig profielen bekeken, maar nooit ergens op gereageerd...ik ben toch niet gek?

Na een jaar rond gekeken te hebben, wou ik de site verwijderen uit mn favorieten Bloos , maar dacht nog even een keertje kijken.........tja...daar was hij....een geweldig profiel en hij woonde nog dichtbij ook....denk denk twijfel twijfel...toch een mailtje gestuurd, ik dacht nog hem MOET ik gewoon mailen anders krijg ik spijt.

Dezelfde dag nog een reactie via de mail ontvangen, dat ging zo een paar dagen door en toen via msn verder gebabbeld, hij bleek een vriend te zijn van een vriend van mij, ze speelde samen in dezelfde band........oww wat toevallig! Tong uitsteken
Hij had niks met paarden of de boerderij, ik dacht nog wat doet jou profiel dan in vredesnaam op die site? tja hij hield van het buitenleven en dieren, lekker algemeen dacht ik nog, maar ja.
Na een paar weken op msn te hebben gechat, vroeg hij me mee uit.....SLIK....uhmm nou dat vond ik toch best eng, wie zegt mij dat hij toch niet stiekum een enge man Nors opkijken was met nare bijbedoelingen.
Toch afgesproken bij het station om daarna naar de bios te gaan, ik was expres wat later om hem eertste vanuit de auto te kunnen observeren, hij was in ieder geval de persoon van de foto's en misschien nog wel belangrijker de vriend van een vriend die ik goed ken, dus dat stukje klopte.

De rest van de avond zal ik je besparen maar ik was helemaal in Luve......we hebben tot 4.00 snachts zitten kletsen over van alles en nog wat.
We zijn nu ruim 2,5 jr verder en wonen samen in een ons pas gekochte huisje.
Paardengek is hij niet, maar hij wordt steeds enthousiaster en helpt me graag mee met de verzorging, rijden wil hij binnenkort ook gaan leren dus heb ik toch wat ik me ooit wenste...... Lovers

Desperate op zoek gaan, kun je doen maar de echte "ware" vind je er denk ik niet mee, aan de andere kant ik was er stellig van overtuigd dat mijn ware kerel ooit wel eens voor mn neus zou komen te staan, maar helaas ik moest er wat voor doen...........................1 mailtje sturen Pling

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:04

22.. Da's toch geen leeftijd.. Pas op mijn 30ste zou ik mezelf er een beetje zorgen over gaan maken. Maar eerder echt niet. En idd, als je op zoek gaat vind je 'm zowiezo niet..

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:38

zit ik nu weer in een toffe situatie
ik zit sinds een maandje of 2 vaak bij een groepje om uit te gaan.
een koppel, en dan nog een jongen en een meisje die nog een koppel geweest zijn en die nu nog (te) veel met elkaar optrekken.
die jongen is echt keilief, maar laat een beetje profiteren van zich door dat meisje, ze kunnen elkaar nog niet loslaten, etc.
ja, je raadt het al, wie begint er gevoelens te krijgen? moi, terwijl het weer eens een van die onbereikbare jongens is ...
*zucht*

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 15:43

Tja, 22 is nog erg jong, hoor. Ik zou me niet zo druk maken en vooral genieten van het leven. Knipoog
Op mijn 30e was ik overigens single. Was een heel wild levensjaar. Haha!
Mijn laatste en huidige vriend heb ik pas leren kennen toen ik 32 jaar was. We hebben nu samen een kindje en zijn van plan om heel erg oud samen te worden. Maar goed, ik heb flink gefeest en gebeest qua mannen in mijn leven.
Kan me voorstellen dat als het even duurt, je je er wel mee bezig gaat houden. Mijn ervaring is, dat als je gewoon geniet van je leven, de dingen doet die bij je passen, je vanzelf wel eens iemand tegen komt. Vaak is er ook zo'n druk dat het 'moet' van de maatschappij. Dat gezeur heb ik ook wel eens aan moeten horen, toen ik in een periode zat dat ik geen zin had in een verbintenis met wie dan ook. Je bent echt niet minder zonder die relatie, hoor. Geniet lekker van je vrijeheid. Van al die stellen die begin 20 zijn en samen wonen, moet je maar eens zien of dat op hun 30e nog zo is. De meerderheid in mijn vriendenkring haalde dat levensjaar samen niet, hoor.
Sterkte! Ach gut

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 16:47

_Kimberley schreef:
22.. Da's toch geen leeftijd.. Pas op mijn 30ste zou ik mezelf er een beetje zorgen over gaan maken. Maar eerder echt niet. En idd, als je op zoek gaat vind je 'm zowiezo niet..

Ik ben deze week 33 geworden, maar ik maak mij nog echt geen zorgen hoor Haha!

Wel zijn alle leuke bezet Boos!
en als ze dan weer vrij komen hebben ze last van bindingsangst Ach gut

ps heb afgelopen weekend wel gescharreld met een bekende (heeft een vriendin, maar zij zit in het buitenland) Lips are sealed
Beetje foute en kansloze actie, maar daarbij.....ik hoef geen verantwoording af te leggen Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:02

Ik ben nu 19 en had dat ook wel een beetje. Had echt het idee dat jongens die ik niet leuk vind mij wel zien zitten en heb me toen ook voorgenomen om pas af te spreken als ik iemand echt leuk vind. En nu ben ik iemand tegen gekomen bij mij op de club die erg leuk is en waar ik mee af aan het spreken ben. Dus niet te hard zoeken en gewoon leuke dingen doen met vrienden. Lijkt me wel lastiger als het allemaal stelletjes zijn, maar ook jij komt vanzelf een leuke jongen tegen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:24

Ik ben 'pas' 17, maar heb ook nog nooit een vriend gehad, dat vind ik niet zo erg opzich, dat komt wel..
Ben btw ook nog niet ontgroend, ik zou het niet zo erg vinden als ik niet zo onzeker was.. maarja Knipoog

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:01

[quote="capopjekop"] Lijkt me wel lastiger als het allemaal stelletjes zijn, quote]

jep geloof me daar is niks leuks aan...
gezellig een feestje vieren... ja feest aan het eind van de avond zit ik alleen...
afspreken met vriendin... ja maar vriendlief moet ook mee hoor... ja neem vriendlief maar mee géén probleem Boos!

niet altijd leuk dus om vrijgezel te zijn in een vriendenclub die allemaal stelletjes zijn (ok 1 vriend is ook vrijgezel, maar ja das niet gek zijn auto's gaan voor álles)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:25

x_Marr schreef:
Ik ben 'pas' 17, maar heb ook nog nooit een vriend gehad, dat vind ik niet zo erg opzich, dat komt wel..
Ben btw ook nog niet ontgroend, ik zou het niet zo erg vinden als ik niet zo onzeker was.. maarja Knipoog

Ach, die 'achterstand' haal je zo in hoor...
gewoon doen! Cool

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 11:10

listiglistje schreef:
_Kimberley schreef:

Ik ben deze week 33 geworden, maar ik maak mij nog echt geen zorgen hoor Haha!

Wel zijn alle leuke bezet Boos!
en als ze dan weer vrij komen hebben ze last van bindingsangst Ach gut

ps heb afgelopen weekend wel gescharreld met een bekende (heeft een vriendin, maar zij zit in het buitenland) Lips are sealed
Beetje foute en kansloze actie, maar daarbij.....ik hoef geen verantwoording af te leggen Knipoog

Heheheh, ik scharrel met mijn collega Tong uitsteken,

Hij is wel vrijgezel maar wel een collega...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 01:28

Oeh collega; gevaarlijk terrein Haha!

Ik ben anderhalf jaar vrijgezel geweest, héérlijk! Ben sinds ruim een week aan de man en het is echt heel dik aan... Hij heeft me van de hyves van een vriendin van een stalgenootje van me geplukt, dus wel via internet ROFL Blijkt wel dat we veel dezelfde mensen kennen, op zich heel grappig, maar ook voer voor veel geroddel Knipoog

Er komt vanzelf wel iemand voorbij gewandeld waar je aan blijft hangen, maak je niet zo druk! Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:00

Inky_devil schreef:
Heheheh, ik scharrel met mijn collega Tong uitsteken,

Hij is wel vrijgezel maar wel een collega...

hihi zo werd mijn baas mijn vriend Tong uitsteken ging een paar jaar heel goed, maar binnen dat bedrijf waren er meer relaties tussen collega's dus niemand deed er ooit moeilijk over Knipoog
is al wel weer uit, heb nu min of meer een vaste scharrel, maar of ik iets vast wil dat weet ik niet
weet wel dat ik het alles behalve leuk zou vinden als hij ineens een vriendin krijgt...

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:13

Ik ben al 34 en sinds 3 jaar weer single en ik moet je zeggen dat het op mijn leeftijd niet meevalt iemand te vinden.

Ik kom nou echt helemaal niets tegen waarvan ik zeg:"Daar zou ik wel eens een beschuitje mee willen eten"!!! Misschien ben ik te kieskeurig, maar volgens mij zijn alle goeien al bezet.

Nou kan ik me er niet zo heel erg druk om maken, want ik heb verder een heerlijk leventje Haha!
Maar soms mis je toch wel die ene, die ware.....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:14

Montyrulezz, mijn ex was 33 toen ik bij hem wegging, is nu 34 en heeft een superleuke vriendin gevonden!! Heel onverwachts want ze waren al gewone vrienden en hadden een jaar geleden echt niet gedacht ooit een relatie te krijgen(en zij is gewoon een jongere versie van mij haha dus beter kan niet Tong uitsteken ) maar t gaat nu al een hele tijd goed tussen hun!
dus het kan echt wel Lachen

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:16

oh ik was 23 toen ik voor het eerst een echt vriendje kreeg. Ik zou me er maar niet te druk om maken, want het komt echt allemaal wel goed!!!!

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 21:26

Ik ben 22 en heb ook geen vriend maar zoeken werkt meestal toch niet dus ik loop er van zelf ooit wel tegen aan!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 22:18

he jij ook hier petra??
ik ben ook toos vriendloos!!! Haha!

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 00:11

Haha ja ik ook hier Iloown! Knipoog

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:56

sexy_back schreef:
capopjekop schreef:
Lijkt me wel lastiger als het allemaal stelletjes zijn, quote]

jep geloof me daar is niks leuks aan...
gezellig een feestje vieren... ja feest aan het eind van de avond zit ik alleen...
afspreken met vriendin... ja maar vriendlief moet ook mee hoor... ja neem vriendlief maar mee géén probleem Boos!

niet altijd leuk dus om vrijgezel te zijn in een vriendenclub die allemaal stelletjes zijn (ok 1 vriend is ook vrijgezel, maar ja das niet gek zijn auto's gaan voor álles)

Ik zit in precies de zelfde situatie Boos!.
Dan ben ik ook nog eens de enigste vrijgezelle dame op mijn werk.