mijn eerste testen waren ook negatief!! heb pas een 6 dagen na mijn nod (dus de dag dat ik eigenlijk ongi had moeten worden) positief getest...Ik zelf heb zeer slechte ervaringen met de eigenmerk testen, ik heb meteen de digitale gedaan van cb (clearbleu)..Die LIJKT duur maar er zitten meerder teststaafjes bij en is dat net zo duur of zelfs goedkoper dan bv de normale cb..
BGGBWM
Ja hoor! geen bloed geeft moed Succes voor je vrouwtje.. en het is echt zo als je er minder mee bezig bent.. dan doet het je ook minder pijn als je toch ongesteld wordt. @ Mummie Dank je!! Ik ben een verslaafd brabbel bezoekster
Ja er is zeker nog hoop hoor, geen rode duivels betekent altijd nog kans. Maak je geen zorgen. Zoals ik al zei, wees er niet al teveel mee bezig (is moeilijk, ik spreek uit ervaring) maar als je echt wilt weten wanneer de vruchtbare periode is kun je altijd nog een ovulatie test halen (voor het geval het deze keer niet raak blijkt te zijn).
De tweede test was ook negatief zeker? Dat gaat niet van de ene dag op de andere veranderen. Geef het tijd tot volgende week. En test dan nog een keertje
Nu negatief testen, betekend niet dat ze niet zwanger kan zijn. Ik had dat tijdens de eerste zwangerschap ook hoor. Direct een test gedaan en die was ook negatief, maar was wel zwanger hoor.
Ieder maand is het hoopvol uitkijken en iedere dag te laat is een goed teken.
BGGBWM
Het kan aan mij liggen, maar waarom is zij al zo panisch na nog maar 7 maand? Dat is heel normaal dat je dan nog niet zwanger bent. Kinderen neem je niet, die krijg je... Je kan niet op commando binnen een jaar zwanger raken
(komt misschien omdat in mijn omgeving iedereen pas na een aantal jaar zwanger raakt, behalve mijn zus dan... die bleek iets té snel zwanger te raken Mijn schoonzus is nu ook al 3 jaar bezig zonder resultaat)
BGGBWM
We moeten wel aardig blijven he voor TS en zijn vrouw.. Mensen ik ga weekend vieren! Tot maandag en duim nogsteeds dat jullie toch zwanger zijn, maar dat het nog gewoon te vroeg is om te testen!
Heb even in je profiel gekeken, leuk stel zijn jullie zeg Zo gek is het nog niet als het nog niet raak is. Volgens mij is een jaar lang proberen zelfs normaal, wat ik zo gehoord heb. (Hou me er zelf nog niet mee bezig, ik wacht nog wel een aantal jaartje). Al klinkt dat misschien niet echt opbeurend, maar toch.. Maar succes in ieder geval!
We zijn heel aardig voor de TS maar je kunt het ook orverdrijven hoor om helemaal depressief te zijn als je een halve dag overtijd bent, sorry! @ Riswa, Fijn Weekend!
Waarom gaan jullie niet gewoon babbelen met de huisarts? Die kan je vrouw in ieder geval meer rust geven
Nogmaals: kinderen neem je niet, die krijg je. Je kan zelf nog zo hard iets willen, maar je hebt er gewoon niets over te zeggen. Bovendien: wat is nou 7 maand? Ik neem aan dat je vriendin niet tegen de 40 aan zit qua leeftijd. Je hebt nog wel even
Ik denk dat 7 maanden nog te vroeg is voor de huisarts. Volgens mij willen ze je dan nog niet verder onderzoeken omdat de gemiddelde vrouw er een jaar over doet om zwanger te worden (ligt ook aan de leeftijd, weetniet hoe oud je vrouw is?)
erger nog zelfs met een lichte vloeing is er hoop ik bleef 16 weken negatief op de test en had ook vloeiingen anders dan anders (iets lichter) maar zou gewoon over een paar weken weer testje doen
meestal raken vrouwen die persee direct en er erg op efixeerd zijn niet zomaar zwanger vaakt komt dat als ze denken laat maar of er niet meer zo mee bezig zijn stress is geen positieve factor
dus lekker mak an
en zeker als je aan de pil geweest zijn kan het even duren