Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLariss schreef:dystrofie?klinkt eng?
nicci88 schreef:we kunnen wel blijven speculairen, maar ga gewoon naar het ziekenhuis en ga daar niet weg voordat je weet wat het is!
zo kunnen we het toch niet beoordelen
patsur schreef:
litteltje schreef:MamboBeach: al die ophef over niets
Het was voor iemand die zei van: meteen naar het ziekenhuis, en ik wou haar even melden dat dat niet ging omdat haar vader nog niet thuis was..Niet bedoeld om iemand aan te vallen hoor
Maargoed ik hoop dat het niks ernstigs is
xLariss schreef:nope, wel een keer gebroken geweest op de plek van de bult (wat een spier bleek te zijn)..
xLariss schreef:nope, wel een keer gebroken geweest op de plek van de bult (wat een spier bleek te zijn)..
dierfysio schreef:dystrofie lijkt me sterk; dat wordt niet in één dag zó erg, dat gaat langzamer. bovendien doet het hels pijn, en jij hebt juist geen pijn (toch?).
wel lijkt 't me slim dat je Z.S.M.!! naar een ziekenhuis gaat, waar ze je WEL helpen. het is in ieder geval niet nromaal (wat het dan ook is), en je hebt hulp nodig. laat je niet afschepen!
sterkte, hoop dat het meevalt en je je gauw weer helemaal fit voelt!
MamboBeach schreef:dierfysio schreef:dystrofie lijkt me sterk; dat wordt niet in één dag zó erg, dat gaat langzamer. bovendien doet het hels pijn, en jij hebt juist geen pijn (toch?).
wel lijkt 't me slim dat je Z.S.M.!! naar een ziekenhuis gaat, waar ze je WEL helpen. het is in ieder geval niet nromaal (wat het dan ook is), en je hebt hulp nodig. laat je niet afschepen!
sterkte, hoop dat het meevalt en je je gauw weer helemaal fit voelt!
Ze heeft geen pijn maar dystrofie kan wel ineens opzetten maargoed, nogmaals, ik ben geen arts.
MamboBeach schreef:xLariss schreef:nope, wel een keer gebroken geweest op de plek van de bult (wat een spier bleek te zijn)..
Ja, kijk en dat kan dus dystrofie zijn.
In het ziekenhuis, vraag ernaar, dystrofie wordt niet zo (h)erkend namelijk.
Ik bedoel, als ze zeggen dat het niets is, begin hier even over.
Citaat:PD kan veroorzaakt worden door: botbreuken, operatiewonden, verstuiking, kneuzing, schaaf- en snij wonden aan arm of been