Dat hoor ik vaker whahaha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriesja schreef:Kunnen we hier niet btw een gezellig kletstopic van maken met mensen die wel positief zijn over SB??? Ik zit nu ook in een dieettopic maar daar is het merendeel anti-SB...
Lijkt me wel gezellig
DendroFleur schreef:Patriesja schreef:Kunnen we hier niet btw een gezellig kletstopic van maken met mensen die wel positief zijn over SB??? Ik zit nu ook in een dieettopic maar daar is het merendeel anti-SB...
Lijkt me wel gezellig
Tja, ik kwam ook op het dieettopic terecht omdat een ander topic over SB een slotje kreeg. Maar ik heb het idee dat daar allemaal van die skinny jonge meisjes zitten die het wel hot vinden om met eten bezig te zijn. Sb vinden ze niks maar eigenlijk doen ze precies hetzelfde. Veel tussendoortjes, goed ontbijten en 's avonds met de pot mee eten.
Op de site van Sonja zit trouwens ook een forum waar je kan aansluiten bij groepjes die op dezelfde datum met hetzelfde boek beginnen en waar een mooi schema voor je wordt bijgehouden.
Nibbit schreef:Ik weet niet of dat wel mag, ik had ook een gestart maar die ging op slot, het hoorde in het centrale afval-topic
Citaat:Ik weet niet of dat wel mag, ik had ook een gestart maar die ging op slot, het hoorde in het centrale afval-topic