Altijd moe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus_Fugit

Re: Altijd moe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:01

Nou ik ben voor de 2de keer naar homeopaat geweest en deze heeft gemeten dat ik het energieniveau van een oude mens heb (ik ben 19jaar). Oorzaak: de pil
Nu moet ik daar mee stoppen, want ik kan niet tegen die hormonen die daar in zitten. Als ik niet stop, dan zal er zeker geen verbetering in komen.
De homeopaat verbaasde zich dat ik nog zoveel kon doen (40uur werken+2 paarden), want m'n energieniveau kan dit echt niet aan.

Dus tip aan iedereen... kan de dokter niks vinden? Ga eens naar een goede homeopaat.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 18:03

Of schop de pil de deur uit Haha!

Ik slik die rotzooi niet, ooit één keer geprobeerd en voelde me er absoluut níet goed bij Boos!

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:11

Ik heb het omgekeerde gehad.. pil de deur uitgedaan en me die maand zo ongelovelijk brak gevoeld dat ik hem een maad later toch weer ben gaan slikken.

Momenteel voel ik me zo bagger dat het niet uitmaakt hoeveel ik slaap 10 a 12 uur per dag ik blijf maar moe.
Op de 31ste heb ik een afspraak bij een neuroloog in het ziekenhuis omdat mijn migraine aanvallen ook steeds meer voor komen ( van 1 a 2 keer perjaar naar gemiddeld 1 a 2 x per maand nu) wil bij hem eigenlijk het cvs/me/fibromyalgie/lyme verhaal voor gaan houden. Ben inmiddels gedurende 16 jaar vaak genoeg binnenste buiten gekeerd en nooit wat gevonden maar ja deze ziektes bestonden toen in de medische wereld nog niet of werden ontkend

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:06

bij mij gaat mijn moeheid inmiddels gepaard met duizeligheid. ik kan nooit fitnessen. dan wordt het zwart, en draait alles voor mijn ogen. gelukkig heb ik geen aanleg om dik te worden. anders had ik mooi een probleem. ik ga volgende week naar de dokter, wil me bloed weer eens laten testen. het is gewoon vreemd dat ik zo moe blijf en ook duizelig.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 15:06

Heb je niet (gewoon) een veel te lage bloeddruk? Daar word je volgens mij ook moe en duizelig en zwart voor de ogen van.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:05

ik ga over een uurtje naar de dokter, ben benieuwd wat hj ervan zegt.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:13

Ja hoop voor je dat ze wat kunnen vinden..

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:17

Arabesk schreef:
Of schop de pil de deur uit Haha!

Ik slik die rotzooi niet, ooit één keer geprobeerd en voelde me er absoluut níet goed bij Boos!

Ik ben ook al heel lang moe, ook nog eens zeer erg de ziekte van Pfeiffer gehad, dus dat werkt ook niet echt mee Scheve mond . Ik zit er ook over te denken om te stoppen met de pil, maar wat moet ik dan voor anticonceptie gebruiken, spiraal zie ik niet zitten en het is maar voor tijdelijk (ong. 1 jaar nog). Nuvaring ofzo?
[edit] Hebben jullie ook dat jullie door de vermoeidheid dingen vergeten? Ik ben echt een vreselijke vergeetmuts, mijn vriend zegt ook altijd dat ik mijn kont nog een keer zal vergeten, zo erg is het. Ik baal er gruwelijk van.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:45

Ja!! ik ben ook vreselijk vergeetachtig! Altijd alles kwijt. Als iemand 3 dingen zegt tegen me te doen, dan ben ik de 2de/3de al vergeten na het eerste ding gedaan te hebben!
(is alleen nog in me op gekomen dat het met die vermoeidheid te maken zou kunne hebben).

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:48

Rinske schreef:
Ik ben ook al heel lang moe, ook nog eens zeer erg de ziekte van Pfeiffer gehad, dus dat werkt ook niet echt mee Scheve mond . Ik zit er ook over te denken om te stoppen met de pil, maar wat moet ik dan voor anticonceptie gebruiken, spiraal zie ik niet zitten en het is maar voor tijdelijk (ong. 1 jaar nog). Nuvaring ofzo?

Daar zit ik ook nog over te tobben.. Ik mag geen enkele vorm van hormonen meer gebruiken, dus ook geen spiraal of ander soort pil oid.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:53

Wij willen volgend jaar proberen kinderen te krijgen, dus het duurt niet zo heel lang meer, dan heb ik geen zin om bijvoorbeeld een spiraal in te laten brengen. De nuvaring lijkt me zo onpraktisch, maar daar kan ik me in vergissen hoor Clown .

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:41

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben ook depressief, mijn dokter zegt dat het daardoor komt. Ik zit nu ook tegen m'n slaap te vechten, lig iedere dag doordeweeks rond 8 uur in m'n bed.

Ik vind het wel een beetje raar dat ze bij jou meteen je anti-depressiva verhogen. Dat doen ze bij mij niet.. Dan kan je voor ieder probleemje wel meteen de dosis verhogen. Het valt me wel op dat veel artsen dat doen, wat ik ervan hoor dan.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:46

gatver antidepressiva, ik heb ze ook geslikt, maar ik heb ze weer de deur uitgedaan, ik heb me nog nooit zó beroerd gevoeld als toen.

anticonceptie..? condooms Cool, die hoef je niet te slikken en nergens in te brengen alleen even tijdelijk ergens even omheen te vouwen Haha!

verder ben ik begonnen met start to run!!
*reclame*

[HK] Start to run

Heis je uit je stoel, hoe moe je ook bent en ga hardlopen! Zelfs met de conditie van een borrelnoot red je les 1! En voor je 't weet loop je ongemerkt al weer les 4 en kun je drie minuten achter elkaar rennen!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 20:49

Ik loop al meer dan een jaar maar moe te zijn.
Dokters konden ook nooit iets vinden, ziekenhuis in en uit gelopen, iedere keer maar weer.
Ik heb gewoon 3 maanden enkel in me bed gelegen, zo moe was ik.

Nu loop ik in de Holistische geneeswijze rond.
Al vaak onder behandeling geweest. De pil moest ik er ten eerste uitflikkeren, deed meer kwaad dan goeds aan.
Vervolgens bleken m'n darmen niet goed te zijn, m'n lever is héél slecht, en geestelijk ben ik gewoon een opkroppertje.

Sinds ik bij Holistische geneeswijze rondwandel, gaat het stukke beter met me!
Helaas in deze donkere dagen weer een lichte terugval, maar daar kom ik wel weer doorheen! Lachen

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 02:20

ik heb niet alles gelezen, ga dit de komende dagen doen
maar ik ben ook altijd moe...
ik mag 12 u geslapen hebben, toch ben ik doodmoe en zit ik te geeuwen
ik heb dit al 3 a 4 jaar
we hebben al meermaals bloed laten trekken
jaar 1 dachten ze dat ik klierkoorts had, maar ik was er blijkbaar imuum tegen
jaar 2 dachten ze dat het mycoplasma was
jaar 3 dachten ze weer hetzelfde en toen zagen ze iets in mijn bloed die loog het aan de pil en moest ik enkele maanden de pil stopzetten
jaar 4 niets te vinden en denkt de dokter mss aan cvs, maar hij weet niet naar waar hij me moet sturen
hopelijk komt er snel een oplossing want alles is in mijn bloed nu ok en nu vinden ze niet wat ik zou hebben, hij denkt dat het een virrus is die op gang komt en dat ik daardoor zo moe ben