De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennekeR
Full-Time Bokker

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:57

Musicjohn schreef:
Maar nu dan de echte hamvraag....

Mag je deze nep-cigaret ook roken in rookvrije zones, zoals in de bus / trein / openbare gebouwen / ziekenhuis?

En mag ik deze peuk straks toch gewoon gezellig in het café "opsteken" terwijl er dan een rookverbod geld? Want het is tenslotte geen roken meer he, want er vind geen verbrandingsproces meer plaats. Clown

De verwachting is dat dat mag ja. Ja
Met dat idee wordt ook geadverteerd.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:59

Er is een heel forum over het electrisch roken. www.e-sigaret.nl daar worden alle merken met hun voor- en nadelen besproken. Knipoog

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:12

* Dank je Betteke voor de link, heel interessant! Haha! Haha!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:13

Graag gedaan. Haha!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:42

Heb net het hele topic gelezen. Ga toch twijfelen of ik ook niet zo'n elektrische sigaret zal kopen.
Ik zal het vanavond thuis eens bespreken.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:17

Nieuwsgierig geworden door dit topic hebben wij ook bij primera geinformeerd.
Daar werd ons verteld dat zij over 2 weken een elektronische sigaret in het assortiment krijgen die de helft goedkoper is dan de Supersmoker.

Daar wachten wij dus even op, ben heel benieuwd Knipoog

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:55

ik heb net de supersmoker besteld. ik ga hem in ieder geval thuis, in de auto en bij het paard gebruiken...
denk op school en met uitgaan nog maar niet

Miss_Shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:32

marietje27 schreef:
Kan je supersmoker dan ook bij de Primera kopen?

Bij mij in Rotterdam wel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 16:33

In Zeist ook, net gebeld Knipoog

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:17

* Mogguh dames......... Haha!

* Dat zou mooi zijn, als de sigaret gewoon voor een normale prijs bij een sigaren/sigarettenhandel te verkrijgen zou zijn.

* Ik ben inmiddels heel benieuwd naar reactie's van BeLoVeD, Evelienepien en BitchyWitchy.
Hoe bevalt de sigaret?

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:56

Nou hij is nog niet binnen. Ik heb me verrekend..*bloos*

Ik heb hem zondag besteld en betaald. Dus is mijn betaling uiterlijk dinsdag binnen..en dan zal ik hem woensdag of donderdag hebben?!

Maar ik ben zo ongeduldig!!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:11

Hoeveel tijd duurde het bij jullie voordatie binnen was? Heb hem bij Humanbody besteld.

dizziness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:18

mij lijkt het vervelende aan die nep sigaret dat als je bijvoorbeeld in de auto een sigaret rookt, en je klaar bent hem uit het raam gooit (wat we allemaal wel es doen toch) die nep sigaret die best wat geld kost ook uit het raam gooit... Bloos

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 12:34

BeLoVeD schreef:
Hoeveel tijd duurde het bij jullie voordatie binnen was? Heb hem bij Humanbody besteld.

* De mijne was op zondag besteld en ik had hem dinsdags binnen, maar er is veel vraag naar, dus het kan wel even duren denk ik.
Anders even een mailtje sturen om te vragen of hij wel op voorraad is.

* Ik gooide nooit een peuk uit het raam Bloos deed em netjes in de asbak, dus dat probleem heb ik niet. Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 14:38

Nou hier ook een verse gebruiker Clown N.a.v. dit topic eens flink rondgegoogled en gister heb ik m gekocht, de supersmoker. Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen, vanmorgen de eerste gerookt en inderdaad: het is even wennen maar het valt me zeker niet tegen! Ben een zware roker: doe normaal gesproken anderhalve dag tot 2 dagen met een pakje halfzware shag maar ik heb vandaag pas 2 echte shagjes op. Want ik mis (gek genoeg) het draaien zelf een beetje Sigaar Bloos maar verder taal ik er eigenlijk niet naar, af en toe een haaltje of 2 van de supersmoker en thats it. Heb weliswaar een griepje nu maar dat heeft me normaal ook nooit van het roken weerhouden (helaas) dus daar komt het niet door. Ik hoest in elk geval al wel een heel stuk minder (normaal gesproken ben ik al een wandelende hoestbui, nu met de griep nog meer maar vandaag hoest ik heel duidelijk minder)
Als dit toch eens zo kan blijven ben ik al heel blij, en nog blijer als ik het uiteindelijk af weet te bouwen naar helemaal niet meer roken.
Nu ben ik alleen erg benieuwd hoelang ik uiteindelijk met een cartridge doe.

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:56

Ik las dat je ook ampullen zonder nicotine kan krijgen. Dus dan rook je gewoon zonder iets binnen te krijgen en ben je dus alleen nog maar verslaafd aan het gebaar zeg maar..iemand daar ervaring mee?

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:05

Hai! Hier even up-date (ahum Bloos )!
Eerlijk, ik vind hem net zo vies als een gewone sigaret dus daar wen ik wel aan (hoop ik). Morgen komt m'n Humanbody dus dan kan ik echt beginnen. Vriendlief heeft de afgelopen dagen (overdag) de Supersmoker meegenomen en bij hem scheelt het met 50% (al!) terwijl hij toch een echte roker is...Hij vindt het wel anders (meer als sigaar; trekje en dan leg je hem weg) en daarom (denkt hij) dat hij minder snel behoefte heeft om hem te gebruiken (of zoiets Clown ).
Het knopje in m'n hoofd begint steeds meer de goede kant op te draaien dus vanaf a.s. weekend ga ik echt beginnen Ja .
Want het zal toch niet zo zijn dat vriendlief dadelijk onderhand gestopt is en ikke nie Knipoog !
Wordt vervolgd .....

Hoe gaat het met de rest?

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:21

toppers Ja
ik ken het verhaal van het draaien, ik los dat op door shagjes voor vriendje te draaien, of gewoon draaien, dan de electronische roken, shagje slopen en klario Bloos

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:49

Staat een artikel in de Quest van deze maand. Onder andere dat deze e-sigaretten onder de geneesmiddelenwet vallen, vooralsnog niet goedgekeurd door weet-ik-veel-wie en dus illegaal zijn Verward

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:53

flauwekul, ze zijn gewoon druk aan het uitzoeken hoe ze ons arme rokers nog meer poten kunnen uitdraaien Clown

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:14

Jeetje ik heb mijn electrische sigaret nu nog niet binnen! Ik heb hem zondag besteld en betaald. Zucht..je kunt die lui ook niet bellen ofzo. Heb al 3 mailtjes gestuurd..

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:44

Ik word hier echt gek van. Heb zonet alles gechekt. Of ik het geld naar het goede rekeningnummer heb overgemaakt, dat klopt en het is al afgeschreven. En ik heb mijn adresgegevens gecontroleerd die kloppen..zucht. WAAROM KOMTIE NIET?!

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 16:20

* Misschien uitverkocht BeLoVeD, het gaat erg hard met de verkoop heb ik begrepen.
Je kunt ze niet bellen, maar je kunt wel aangeven dat zij jou bellen.

http://2051.discreto.nl/website/index.p ... gory=13270

Onder het knopje "beginpagina" staat een knopje "bel mij"

Ik hoop dat je hem snel binnen krijgt. Ja

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 19:07

@ FennekeR: Dat heb ik ook al gedaan, gister al en ze hebben me nog niet terug gebeld..en toen ik bestelde waren er nog 10 voorradig..dus ik snap er echt niks van. Ben echt in staat om morgen gewoon de supersmoker bij de Primera te halen, maar ik weet niet hoe het zit met het annuleren van mijn bestelling bij Human-body.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 20:46

geduld Ja
ik had donderdagavond ampullen besteld, die kwamen woensdag pas binnen Ja