darkmoona schreef:monicaG"
snoepjes sorteren sorteren doe ik ook.
ook zorgen dat van elke kleur evenveel zijn doe ik ook
dat doe ik ook, maar dat vind ik niet echt een dwangneurose.
Ik doe het vaak wel, maar ik moet het niet persee doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darkmoona schreef:monicaG"
snoepjes sorteren sorteren doe ik ook.
ook zorgen dat van elke kleur evenveel zijn doe ik ook
Redrumfox schreef:blokje schreef:....
Mijn vriendin heeft een erge, zij trekt haar wenkbrauwen uit :S en kan er niet mee stoppen!!!
Dat heet nou een psychische ziekte.
Redrumfox schreef:blokje schreef:....
Mijn vriendin heeft een erge, zij trekt haar wenkbrauwen uit :S en kan er niet mee stoppen!!!
Dat heet nou een psychische ziekte.
_Anca_ schreef:Citaat:Ze heeft volgens mij geen problemen, ze is er een keer mee begonnen nu kan ze niet meer stopppen
Dit is wel degelijk een psychische ziekte!
Ik heb er laatst een documentaire over gezien. Mensen trekken haar op verschillende plekken uit hun lichaam. Dat kan het hoofd zijn, wenkbrauwen, haar op de armen, schaamhaar, etc.
Alles waar je niet mee kan stoppen, maar het wel wil noem ik een probleem.
Als het haar echt niet lukt om te stoppen, zou ik toch hulp gaan zoeken.
Kyle schreef:Mijn vriend heeft soms ook wel dat als we aan het praten zijn, hij heel zenuwachtig wordt. Dan onderbreekt hij mij eventueel zelfs als hij het niet meer uithoudt, gewoon om een kast die op een kier staat dicht te doen
Citaat:Iedereen heeft wel een dwangneurose, toch?
Kyle schreef:Ik heb ook eerder 'lastige gewoontes' zonder de welke ik in paniek schiet.
Mijn ritueel voor als ik naar de WC ga:
Ik trek eerst de deur snel en wijd open. Dan doe ik het licht aan terwijl ik zoveel mogelijk buiten sta.
Dan kijk ik eerst naar boven om te checken of er niemand zit. Dan kijk ik of het slotje van het venster naar de koker goed toe is.
Vervolgens kijk ik ín de WC of er geen beestjes zitten.
En dat is érg lastig als ik echt heel dringend moet, want ik ga echt niet voor ik dat allemaal (en in die volgorde) heb gedaan.