[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 16:48

Ik heb een vraagje aan de kenners hier..

Ik had een navelpiercing laten zetten en die zo'n jaar gehad. Maar hij was scheef gepierct (Hoe schrijf je het?) dus eruit, dicht laten groeien en opnieuw gepierct. Deze begonnen rood te worden na een tijdje dus wij terug. Hij moest eruit anders zou hij eruit groeien, me lichaam accepteerde hem niet. Waarom eerst wel? en waarom mijn oorbellen wel? waarom mijn neuspiercing wel? Ik snap het niet.. Clown

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 17:39

Oorbellen en neuspiercing zijn heel andere piercings dan bijvoorbeeld navel.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 19:08

Booooo : Was de piercing die scheef gepierced was wel goed genezen?
Zo ja dan kan het zijn dat er toch dooreen stukje littekenweefsel is gepierced met je 2e piercing, en littekenweefsel is harder, geneest nog langzamer dan je navel zelf, dus dat zou de oorzaak kunnen zijn.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:16

mariellexxx : Ja hij was goed genezen ! Lachen
Bedankt voor je reactie, ook jij Gemma! Lachen

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:51

Booooo schreef:
Ik heb een vraagje aan de kenners hier..

Ik had een navelpiercing laten zetten en die zo'n jaar gehad. Maar hij was scheef gepierct (Hoe schrijf je het?) dus eruit, dicht laten groeien en opnieuw gepierct. Deze begonnen rood te worden na een tijdje dus wij terug. Hij moest eruit anders zou hij eruit groeien, me lichaam accepteerde hem niet. Waarom eerst wel? en waarom mijn oorbellen wel? waarom mijn neuspiercing wel? Ik snap het niet.. Clown

Vraagje, Nadat je hem dicht hebt laten groeien, geen litteken gehad? Haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 23:31

Mijn navelpiercings werden ook afgestoten, terwijl ik in mijn oren alle materialen kan dragen. Dat is normaal elk lichaam is anders en elke plek op het lichaam ook.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 08:30

bij mijn navelpiercing heb ik er na 3 weken al een nieuwe in gedaan maar ik had van het begin af aan nergens last van en er is bij mij ook nooit pus uit gekomen dus als ik jou was zou ik nog even wachten

Mijn tong word al dunner Haha! haha ben helemaal blij

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:44

[/quote]

Vraagje, Nadat je hem dicht hebt laten groeien, geen litteken gehad? Haha![/quote]

Jawel heb nu een lelijk litteken ! Boos!

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 10:56

even een vraagje over een tragus piercing:
ik heb dus nu al langer dan 6 maanden (lees: 7 maanden en 2 dagen Tong uitsteken) en ik mocht er een nieuwe in doen, maar sinds kort is er een rood randje om gekomen dus werd het weer tijd voor het zeezout met water dus nu gaat het al een stuk beter ik had er ook zoon bultje op zitten maar die is nu ook weg, maar nu ga ik morgen naar zwolle en daar zit men piercer ook maar weten jullie ongeveer hoe duur zulk soort piercings zijn bij een piercer want hij zou hem wel verwisselen, omdat ik er een ringetje in heb en dat balletje was nogal moeilijk verwisselen.
maar weet dus iemand hoe duur dat ongeveer is?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:19

heeft die piercer geen eigen site.

als hij dat wel heeft, kun je eens kijken hoe duur het dan is.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 11:42

Nou vandaag maar met mn ontstoken sternum piercing naar de dokter geweest. Hij wist er geen raad mee, gelukkig had ik van tevoren gevraagd aan de piercer welke zal ik me moest laten voorschrijven. Heb nu Fucinin meegekregen, hoop dat het werkt! De dokter wilde dat ik het eruit zou halen als die zalf niet zou werken, hihihi grapjas is het toch ook Haha! Dat ding blijft al helemaal zitten zolang die ontsteking er is!

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:28

Ketaki schreef:
heeft die piercer geen eigen site.

als hij dat wel heeft, kun je eens kijken hoe duur het dan is.

ze hebben wel een site maar daar staat niks over piercings kopen enzo.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:40

hmzz. als je een telefoonnummer hebt van hun, misschien dat je hun dan kan bellen. de prijzen zullen ze wel uit hun hoofd weten, of ze hebben in ieder geval de prijslijst

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 12:57

_Elise, voor navelpiercings betaalde ik bij de piercer zo rond de 20 euro. Misschien dat een tragus ook wel zoiets zal zijn?

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 13:15

SuusJa schreef:
Nou vandaag maar met mn ontstoken sternum piercing naar de dokter geweest. Hij wist er geen raad mee, gelukkig had ik van tevoren gevraagd aan de piercer welke zal ik me moest laten voorschrijven. Heb nu Fucinin meegekregen, hoop dat het werkt! De dokter wilde dat ik het eruit zou halen als die zalf niet zou werken, hihihi grapjas is het toch ook Haha! Dat ding blijft al helemaal zitten zolang die ontsteking er is!

Oh jee, nog een ontstoken sternum... Wat voor ontsteking is het (hoe ziet het eruit)?
Mijne is een week geleden flink ontstoken geweest maar is nu aan de beterhand. Ben er niet mee naar de dokter of piercer geweest maar heb gewoon het ontsmettingsproduct dat ik had meegekregen (Diaseptyl) weer een weekje gebruikt en dan is het vanzelf gebeterd. Hopelijk gaat het bij jou ook weer snel goed met dat zalfje. Vond het erg vervelend dat ik mn piercing zo lelijk was want het was goed weer en ik durfde geen bloesjes aandoen waar je hem misschien mee zou zien. Tong uitsteken

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 14:16

SuusJa: dit klinkt stom, maar heb je er een foto van?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:47

_Elise schreef:
even een vraagje over een tragus piercing:
ik heb dus nu al langer dan 6 maanden (lees: 7 maanden en 2 dagen Tong uitsteken) en ik mocht er een nieuwe in doen, maar sinds kort is er een rood randje om gekomen dus werd het weer tijd voor het zeezout met water dus nu gaat het al een stuk beter ik had er ook zoon bultje op zitten maar die is nu ook weg, maar nu ga ik morgen naar zwolle en daar zit men piercer ook maar weten jullie ongeveer hoe duur zulk soort piercings zijn bij een piercer want hij zou hem wel verwisselen, omdat ik er een ringetje in heb en dat balletje was nogal moeilijk verwisselen.
maar weet dus iemand hoe duur dat ongeveer is?

heb je zo;n ring? en wil je een staafje? ik heb toen niets hoeven bij te betalen ik heb nu al enorm lang een titanium goudkleurige tragusring, NOOIT meer een staafje voor mij t is zó moeilijk gewoon omdat je geen grip heb Nagelbijten / Gniffelen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:49

de dames met een piercing tussen hun boobjes, welke cup hebben jullie ? Clown ik weet t hele rare vraag maar ik neem aan dat dit met de wat grote cups niet kan?

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:11

Even een vraagje, wat vinden jullie mooier neuspiercing aan de linker kant of aan de rechter kant van je neus? Of ligt dat aan de persoonzelf en de "soort" neus? Graag jullie mening, en er staan een paar fotos in mn profiel. (Het gaat dus om mij Haha! )

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:40

Op de één of andere manier vind ik dat een neuspiercing altijd aan de linkerkant hoort. Tong uitsteken Als ik er één zie die rechts zit vind ik dat er ook altijd 'verkeerd' uit zien zeg maar, heel stom, slaat helemaal nergens op natuurlijk. Het vervelende is dat ik ook een neuspiercing wil, maar ik heb een litteken aan de linkerkant, dus moet k m rechts Clown

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:42

litteken van een vorige neuspiercing of ergens anders van? je kan hem toch gewoon op diezelfde plek of iets daarnaast weer laten zetten? Ik heb al van veel mensen gehoord links, ook mensen die zeiden normaal vind ik altijd de rechterkant mooier maar bij jou links. (Behalve me zus die is voor rechts Haha! )

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:47

Deesiej schreef:
litteken van een vorige neuspiercing of ergens anders van? je kan hem toch gewoon op diezelfde plek of iets daarnaast weer laten zetten? Ik heb al van veel mensen gehoord links, ook mensen die zeiden normaal vind ik altijd de rechterkant mooier maar bij jou links. (Behalve me zus die is voor rechts Haha! )

Rechts voor de kijker of de gepiercte Knipoog

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:53

het deel van rechts voor de kijker snap ik maar "of de gepiercte" Bloos ?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 01:49

Ik heb iig mijn neuspiercing aan de linkerkant, de rechter voor kijker. Ik heb me bang laten maken door mijn vriendin die 100en mensen kenden incl haar zelf dat het aan rechterkant altijd ging ontsteken enzo.. Dus maar links genomen *LOL*

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:51

quote="Deesiej"]het deel van rechts voor de kijker snap ik maar "of de gepiercte" Bloos ?[/quote]

Ik begrijp het al, sorry ben blond Blond Haha!

MoonChloe schreef:
Ik heb iig mijn neuspiercing aan de linkerkant, de rechter voor kijker. Ik heb me bang laten maken door mijn vriendin die 100en mensen kenden incl haar zelf dat het aan rechterkant altijd ging ontsteken enzo.. Dus maar links genomen *LOL*

En bij jou is het niet gaan ontsteken Bloos ?

Ik denk dat ik toch voor links ga, ook omdat zoveel mensen zeggen dat ik hem links moet laten zetten Haha!