Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annebe schreef:Is dat zo Lenneke?
Ik heb nu een aantal fimpjes zitten kijken en daar staat zelfs.
Anorexia is not a deseas, It's a lifestyle?!
En idd zie pro ana tips ed.
Het probleem ligt nog steeds in de modewereld waar de voorbeelden te vinden zijn.
Lisa_vD schreef:annebe schreef:Is dat zo Lenneke?
Ik heb nu een aantal fimpjes zitten kijken en daar staat zelfs.
Anorexia is not a deseas, It's a lifestyle?!
En idd zie pro ana tips ed.
Het probleem ligt nog steeds in de modewereld waar de voorbeelden te vinden zijn.
Anorexia is genetisch bepaald.
Rozanne schreef:Je hebt pas anorexia als je niet meer ongesteld word he..
Rozanne schreef:Nee, medisch gezien mag je het pas anorexia noemen als je niet meer ongesteld word..
Rozanne schreef:Nee, medisch gezien mag je het pas anorexia noemen als je niet meer ongesteld word..
Rozanne schreef:Dat heeft iemand tegen mij gezegt, maar tegenwoordig word er wel al heel snel van anorexia gesproken, alleen al al wil iemand die dun is wat afvallen word er meteen al gezegt dat je een anorexia patient bent. Terwijl dat toch iets heel anders is.
Rozanne schreef:Dat is wat mij verteld was. Sorry, kan mij ook vergissen. Ik heb me er niet echt in verdiept ofzo.
Maar dat er te snel van anorexia word gesproken is wel zo.
bizzybijtje schreef:Rozanne schreef:Dat heeft iemand tegen mij gezegt, maar tegenwoordig word er wel al heel snel van anorexia gesproken, alleen al al wil iemand die dun is wat afvallen word er meteen al gezegt dat je een anorexia patient bent. Terwijl dat toch iets heel anders is.
Ik vind het Anorexia als je dwangmatig heel weinig eet en alleen maar bezig bent met afvallen...
Lenneke_ schreef:Ik heb ook een keer een documantaire gezien over anorexia bij jongens.