wennie schreef:Woensdag krijg ik mijn uitslag. Dan weet ik of het coeliakie is of glutenallergie. Spannend....
En?

Ik heb vandaag mijn uitslagen gekregen. Bloed was redelijk ok maar door de vermoeidheid heb ik nu ook de sticker CVS gekregen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wennie schreef:Woensdag krijg ik mijn uitslag. Dan weet ik of het coeliakie is of glutenallergie. Spannend....
nielsd schreef:Horse: Dat is waar, maar ik heb bijvoorbeeld eigenlijk geen klachten van Coeliakie. Het enige is dat ik niet groei.
Toch is het met een biopsie vastgestelt dat ik het echt heb.
Maar als ik een gluut neem is dat heus niet zo erg.
SmeeJ schreef:Ze kan wel gewoon brood eten, maar niet zoveel
e_horse schreef:Bij mij kwam er een overgevoeligheid voor gluten uit.
Dat is toch geen coeliakie? Dat is toch een intollerantie of was het nou een allergie?
Is op zich wel logisch, want ik ben ook erg allergisch voor stof, stro, hooi etc.. dus dat mijn darmen er dan ook op reageren vind ik niet raar.
e_horse schreef:e_horse schreef:Bij mij kwam er een overgevoeligheid voor gluten uit.
Dat is toch geen coeliakie? Dat is toch een intollerantie of was het nou een allergie?
Is op zich wel logisch, want ik ben ook erg allergisch voor stof, stro, hooi etc.. dus dat mijn darmen er dan ook op reageren vind ik niet raar.
Niemand enig idee?