Ik slaap in iig altijd zonder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nodenka schreef:Als je zonder bed slaapt,waar slaap je dan wel..op de grond?Kan niet lekker slapen met bed en doet zeer, dus ik slaap zonder!
Tinkerloos schreef:nodenka schreef:Als je zonder bed slaapt,waar slaap je dan wel..op de grond?Kan niet lekker slapen met bed en doet zeer, dus ik slaap zonder!
Maureenn schreef:heb ooit gehoord als je altijd met slaapt dat ze dan niet meer goed kunnen groeien?
slaap altijd zonder
Debortje_ schreef:Ik vergeet het gewoon.![]()
Of na het douchen, doe ik het automatisch aan.
Debortje_ schreef:Ik vergeet het gewoon.
Maureenn schreef:heb ooit gehoord als je altijd met slaapt dat ze dan niet meer goed kunnen groeien?
Qimm schreef:Debortje_ schreef:Ik vergeet het gewoon.
je trekt toch ook je sokken uit? Hoe kun je het nou gewoon vergeten
asjemenou schreef:Dus als je snachts een broek aanhoudt wordt je kont ook niet dikker?
russel schreef:Hoe vinden jullie mannen het, dat je met een bh aan naast hen ligt?Zo een onding, kan mij ook niet voorstellen dat het lekker slaapt, zie er ook het nut niet van in.
russel schreef:Hoe vinden jullie mannen het, dat je met een bh aan naast hen ligt?Zo een onding, kan mij ook niet voorstellen dat het lekker slaapt, zie er ook het nut niet van in.
brendalover schreef:ik slaap altijd met, zonder voelt het leeg!! tuurlijk moet je daaraan wennen. maar het is ook weer het gedoe om dat ding aan en uit te doen!
Ymke schreef:Je borsten verslappen toch sneller als ze altijd steun krijgen?
Ik slaap in iig altijd zonder.