s avonds, als ik terug kom van de paarden móet ik douchen, zo kruip ik echt mijn bed niet in al is het 2 uur snachts alsk terug kom, maar douchen doe ik
Wanneer ik wil douchen. 's ochtends, 's avonds, 's middags zelfs om 3 uur oid als ik daar zin in heb.
Meestal douche ik 's avonds. 's Ochtends heb ik meestal al tijd te kort dus meestal is het 's avonds, vooral omdat ik ook 's middags/'s avonds naar mijn merrie ga vind ik het wel fijn om daarna te douchen. Daarbij duurt het erg lang voordat mijn haar droog is en kan ik geen trui aan zolang mijn haar nat is
Ik douche 's morgens. Als ik me 's avonds zou douchen, zou ik me tegen de ochtend terug onfris voelen en opnieuw willen douchen. Dus daarom houd ik het bij 's morgens. Euhm... en ik woon in België. Ik denk dat de meeste mensen 's ochtends douchen. Maar misschien hebben we na 7 pagina's al een beetje een goede steekproef.
's Avonds sowieso omdat ik het niet prettig vind om 'vies' in bed te stappen, soms ook 's ochtends na een warme, zweterige nacht. Ik kan me wel voorstellen dat als je 's nachts thuis komt van je werk, je zo je bed induikt en 's ochtends een douche neemt. Als het heel warm weer is, neem ik ook weleens midden op de dag een lauwe douche om even op te frissen.
Ik douche wanneer ik het nodig vind. Vaak 's ochtends en 's avonds. Niet altijd met haar, maar af spoelen altijd. Heb een hekel aan wassen bij een wastafel, dan liever helemaal in de douche!
meestal s avonds. soms zelfs twee keer op een dag, als ik bijv. avonddienst heb en dan sochtends gerede heb, douche ik voor mijn werk en s avonds weer.
Ik douche elke avond, en in de vakantie soms 2x per dag (s'ochtends & s'avonds dus) Omdat ik paardrij vind ik het frisser om dan in de avond te douchen
Bij mij wisselt het. In de zomer douche ik 2 keer, 1 keer om gewoon even af te spoelen. Meestal, als ik 's morgens weinig tijd heb douche ik heb 's avonds, maar nu in de vakantie meestal 's morgens.
Ligt eraan of ik moet werken, als ik dagdienst heb dan douche ik 's avonds, omdat ik het 's morgens echt niet red. Als ik vrij ben of avonddienst heb, douche ik 's morgens. En in de zomer 1x om af te spoelen en 1x voor het 'echte' douchen
Meestal 's avonds. Tenzij ik gewerkt heb, dan 's middags ('s ochtends werken) net zo fris na een ochtend dieren hokken schoonmaken, honden borstelen enzo.
door de weeks, naar school enzo, dan doe ik waar ik zin in heb, of als mijn haar vet is 's ochtends.
maar toch meestal wel 's avonds (bijv. met paardrijden enzo)
Ik doe het nu in de vakantie meestal 's ochtends. Maar als ik terug kom van paardrijden of van werk dan ga ik meestal wel ff douchen Of als ik i.v.m. school niet 's ochtends kan doe ik het ook 's avonds.