Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:Prrrr, jij hebt het verkeerd begrepen, ik wil heél graag!! Nakisha, dankjewel, er is niet iets wat mijn nieuwsgierigheid wekt..
Prrrr schreef:dessie schreef:Prrrr, jij hebt het verkeerd begrepen, ik wil heél graag!! Nakisha, dankjewel, er is niet iets wat mijn nieuwsgierigheid wekt..
Nee hoor, dat begrijp ik heel goed (anders had ik de moeite van reageren ook niet genomen). Het probleem is alleen dat je 8 jaar van niet willen achter de rug hebt, en daar ben je mentaal niet één twee drie van af. Als je die knop om kunt zetten ben je ook van de fysieke reactie af. Vergelijk het maar met stoppen met roken: heel veel mensen willen er best wel mee ophouden, maar hebben ergens nog te veel belang bij niet stoppen.
Voordeel voor jou: geen groente eten heeft in elk geval niet het lichamelijk verslavende effect van nicotine
Lovely1 schreef:Beginnen met "lekkere" groenten zoals champignons, paprika, courgette enz. dat lekker wokkenmet een sausje echt een aanrader of door pasta heen. Ik ben een echte groentefreak alleen wel met sausje of lekker gewokt of wat dan ook.. niet zo alleen gekookt
Tomaatje schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar wat gebeurt er dan als je een groenteburger eet? (Al dan niet waarvan je weet dat plantaardig is)
dessie schreef:Tomaatje schreef:Ik weet niet of het al genoemd is, maar wat gebeurt er dan als je een groenteburger eet? (Al dan niet waarvan je weet dat plantaardig is)
Ik ben op bezoek geweest bij een bokker, en heb al een beetje gegeten, maar alsnog ben ik nieuwsgierig wat een groente burger is?